Ook gewoon een broek aantrekken he, anders krijg je straks last van blaasontstekingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Zomenteen warm aankleden![]()
[ afbeelding ]
Ja tot die groep behoor ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook gewoon een broek aantrekken he, anders krijg je straks last van blaasontsteking
(ik denk, ik zeg het maar, er zitten hier een aantal figuren die vaker zonder dan met broek rondlopen)
http://www.optimalegezondheid.com/oorzaken-blaasontsteking/quote:Bacteriën
Ongeveer 90% van alle blaasontstekingen kunnen worden toegeschreven aan de bacteriën die algemeen bekend als E-coli. Deze bacterie kennen de meeste mensen wel, maar ze kennen deze als de bacterie die voor ernstige maag-en darmklachten zorgt wanneer je veel eet die besmet is met deze bacterie.
Echter, wat de meeste mensen misschien niet weten is dat deze bacteriën hoogstwaarschijnlijk al aanwezig zijn in ons spijsverteringsstelsel, maar wel in zeer kleine hoeveelheden. Het probleem is wanneer de bacterie naar de urinewegen word verspreid, meestal gebeurd dit door verkeerde hygiëne.
Naast het probleem met slechte hygiëne kunnen E-coli bacteriën de urinewegen ook besmetten door geslachtsgemeenschap. Dit is een veel voorkomend probleem voor mensen die seksueel actief zijn en het is belangrijk om stappen te ondernemen om ervoor te zorgen dat je de overdracht van deze bacteriën zo goed mogelijk probeert te voorkomen.
Wanneer de bacterie bij vrouwen eenmaal in het vaginale gebied komt, dan verspreidt de bacterie zich omhoog door de urinewegen. Zodra de bacterie de blaas bereikt kunnen er symptomen van een blaasontsteking optreden, meestal zijn deze gelijk duidelijk merkbaar. Een blaasontsteking kan zeer pijnlijk zijn en mag nooit onbehandeld worden gelaten.
Gewoon goed wassen danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja tot die groep behoor ik niet![]()
Blaasontstekingen ontstaan trouwens niet door een blote buik
[..]
http://www.optimalegezondheid.com/oorzaken-blaasontsteking/
Nee, meestal ontstaan die door harde vieze neuqseks. M'n vriendinnen hebben er ook altijd last van.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Sexyquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies:p
Maar die tepelmutsjes gaan gewoon onder mijn skipak.
Dat het er niet voor bedoeld is maakt het er niet minder omquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoeld, het is pure noodzaak.
Ga deze zo aantrekken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat het er niet voor bedoeld is maakt het er niet minder om
Gruwelijk geilquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga deze zo aantrekken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan nog die tepelmutsjes eronder.
Nu?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:08 schreef anonymoussie het volgende:
Sjezus. Tijd voor een meet of zo...
Fixed!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan nog alleen die tepelmutsjes eronder.
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Zomenteen warm aankleden![]()
[ afbeelding ]
Aha, verklaart het een en ander.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://www.optimalegezondheid.com/oorzaken-blaasontsteking/
Ohhh dacht een FOK! meet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uuuuuuhhhmmm ja!!
Tussen jou en je loverboy.
Ietsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Wat verklaart het dan?
Die heb ik niet. Moet het allemaal nog uit de verpakking halen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Van jou met je tepeldingen in dat pak van je natuurlijk!
Dus die pics houden we tegoed?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Moet het allemaal nog uit de verpakking halen.
Ja misschien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dus die pics houden we tegoed?
Volgens mij heb je de vibe verpest.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:24 schreef anonymoussie het volgende:
Ok ik ga weer. Kunnen jullie weer verder.
Ik was gewoon boodschappen gaan doenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de vibe verpest.
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gewoon boodschappen gaan doen
Soort van Ajam Pangang, alleen dan met Provençaalse groentenquote:
Had niks besteld. Had een magnetron maaltijdquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soort van Ajam Pangang, alleen dan met Provençaalse groenten
Wat heb jij vandaag trouwens besteld?
Lui mensquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had niks besteld. Had een magnetron maaltijd
Je hebt heel de dag de tijd gehad om iets te doen wat op koken lijkt toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet dat ik zo moet werken op dit onislamitsche tijdstip?
Hmm ja dat had ik wel kunnen doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt heel de dag de tijd gehad om iets te doen wat op koken lijkt toch?
Heb je deze week überhaupt wel iets in je keuken aangeraaktquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja dat had ik wel kunnen doen.
Ja dat was die ene keer dat ik mijn avond eten in de middag had opgegeten en alsnog moest bestellen :pquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je deze week überhaupt wel iets in je keuken aangeraakt
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat was die ene keer dat ik mijn avond eten in de middag had opgegeten en alsnog moest bestellen :p
Heb ik allang gedaan. Ben nu op plaats van bestemming.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar moet jij de kou niet eens gaan trotseren, of stel je het uit?
Gewoon aan het wachten tot je mag beginnen dusquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan. Ben nu op plaats van bestemming.
nee hoorquote:
quote:
Toevallig dit.quote:
twitter:NS_online twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 00:04:20Ivm de verwachte weersomstandigheden wordt de dienstregeling zaterdag tot 12.00u enigszins aangepast in Zuid/Oost-NL. http://t.co/2QsZ3FY5oe reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |