Slimmer om met de auto te gaanquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/2014977-knmi-code-oranje-vanwege-ijzel.html
Vooral in het westen. Ben om 0200 klaar. Slim om met de scooter te gaan?
Snel kopen danquote:
Ja lekker, met de scooter naar Zuid-Frankrijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoef geen auto. Scooter is super chill
Ja dat gaat niet he Henk:Pquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker, met de scooter naar Zuid-Frankrijk
Het is al koud zatquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dit soort dingen altijd moeilijk in te schatten. Den haag en Scheveningen worden nooit zo koud maar wil ook niet onderuit gaan.
Gaat wel, duurt alleen nogal lang gok ik.quote:
Hmm ik ga wel met ov denk ik. Is ook een stuk warmerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat wel, duurt alleen nogal lang gok ik.
Moet je wel al dat kansloze volk trotserenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ik ga wel met ov denk ik. Is ook een stuk warmer
Ov volk? Hoezo kansloos?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel al dat kansloze volk trotseren
Als jij om 2 uur 's nachts in het ov zit ga ik er vanuit dat er wat aparter volk inzitquote:
Gaha ja dat is het nachtnet van htm. Die bus is idd niet de beste om in te zitten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij om 2 uur 's nachts in het ov zit ga ik er vanuit dat er wat aparter volk inzit
Volgens mij is dat met alle nachtbussenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaha ja dat is het nachtnet van htm. Die bus is idd niet de beste om in te zitten.
Maar er zijn ook geen strandfeestjes meer dus denk dat het niet zo druk is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met alle nachtbussen
Maar het is wel koud, niet gewoon vol met zwervers die rondjes blijven rijden in de warme bus?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar er zijn ook geen strandfeestjes meer dus denk dat het niet zo druk is.
Gahaha nee. Kost ook 5 euro en je ov chipkaart kun je niet gebruiken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is wel koud, niet gewoon vol met zwervers die rondjes blijven rijden in de warme bus?
Tenminste normaal ov dusquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha nee. Kost ook 5 euro en je ov chipkaart kun je niet gebruiken.
Alleen ooit een paar keer voor het werk een businesskaart gebruikt, scheelde weer declarerenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten over die kaart. Jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |