Ja, maar dan wel met flink verliesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Slim ja. Denk je dat je hem vandaag nog kan verkopen?
Zoiets?quote:
quote:
Deze vind ik ook tofquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is wel het beste nummer van de film idd.
Weet niet precies wat het is maar gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef YokiKater het volgende:
Jeeeejjjjj, ik mag lekker stoppen met de Risperdal
Heftig goedjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef YokiKater het volgende:
Jeeeejjjjj, ik mag lekker stoppen met de Risperdal
Goed dat je er vanaf bentquote:Risperidon (Risperdal®) behoort tot de atypische antipsychotica. Het middel is geregistreerd voor gebruik bij de behandeling van schizofrenie, ernstige agressie bij dementie, en manische episodes. Artsen zetten risperidon ook in bij andere aandoeningen als bipolaire stoornis, sommige depressies en het syndroom van Gilles de la Tourette. In lage doseringen wordt het ook ingezet bij stoornissen in het autismespectrum. [1]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Risperidon
Zonder film vind ik die niks.quote:
Tarantino films hebben gewoon altijd een goede soundtrackquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zonder film vind ik die niks.
Deze![]()
Hmmm die vind ik minderquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tarantino films hebben gewoon altijd een goede soundtrack
Met filmbeeld is leuker inderdaadquote:
quote:
Salma Hayekquote:
Ik zou je groot gelijk gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |