Ik zag een tijdje terug een andere user met die boldy UI.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
En een goede bekende van meheeft een topic in MUZ gemaakt: MUZ / Charlie Winston #1: Curio City
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de grote vogeltentoonstelling in Rosmalen?
Klopt. Gewoon mijn UI gejat. Want mijn UI is een bewerking van een bestaand plaatje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug een andere user met die boldy UI.
Eerst vroeg ik me nog af waarom Boldface ineens een zinnige post had.
Dat dit kan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:15 schreef Boldface het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon mijn UI gejat. Want mijn UI is een bewerking van een bestaand plaatje.
Schande gewoon.
[ afbeelding ]
Dat is knap vervelend dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon waar. Dat wist Specsavers waarschijnlijk, want het is recent nog een keer genoemd.
Ach, zakte na een paar jaar wel weer weg. Die verjaardag in 2001, op de dag zelf, was wel een beetje vreemd.quote:
Denk dat ik binnenkort die van Marianne ga jatten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:37 schreef Boldface het volgende:
[..]
Jij weet wel érg goed hoe je andermans UI moet jatten, of niet?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk dat ik binnenkort die van Marianne ga jatten.
Dat slijt, dat geloof ik ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, zakte na een paar jaar wel weer weg. Die verjaardag in 2001, op de dag zelf, was wel een beetje vreemd.
Ik herinner me de Journaal-uitzending van die avond nog goed. De weerman was vierkant.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat slijt, dat geloof ik ook.
En jij was toen al geboren, dus je kan er ook niks aan doen
Die vond het prachtig en had Salamander als zijn avatar op Twitter. Zie ook dit item uit de slotaflevering van Zondag Met Lubach, seizoen 1:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:44 schreef Webschip het volgende:
Salamander Klopping. Ik had er nog nooit van gehoord. Maar wel hilarisch.
Ik geloof dat die nerd het niet echt leuk vond.
Hoe heette die danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik herinner me de Journaal-uitzending van die avond nog goed. De weerman was vierkant.
Ik had niet echt de indruk dat hij in het filmpje er allemaal zo blij mee was. En die avatar doet ie vast als een lachende boer met kiespijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die vond het prachtig en had Salamander als zijn avatar op Twitter. Zie ook dit item uit de slotaflevering van Zondag Met Lubach, seizoen 1:
quote:
Ik zie de humor niet...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die vond het prachtig en had Salamander als zijn avatar op Twitter. Zie ook dit item uit de slotaflevering van Zondag Met Lubach, seizoen 1:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |