NIF of IF? ben wel benieuwd of die het waard is om coins voor te kopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
Bij mij is Ibrahimovic toch wel echt het mannetje, 12 goals uit 9 wedstrijden. Ook nog is 4 assists.
IF.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:48 schreef zamory het volgende:
[..]
NIF of IF? ben wel benieuwd of die het waard is om coins voor te kopen.
Ik zou m echt zo graag eens in 352 willen proberen, met SIF Lacazette ernaastquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IF.
Speel dan ook wel 4-3-3 en krijgt dus veel aanvoer van de vleugels, weet niet hoe hij het in een twee spitsen systeem zou doen.
Als dit niks meer is ga ik dat misschien wel proberenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zou m echt zo graag eens in 352 willen proberen, met SIF Lacazette ernaast![]()
1 sterke spits met 1 snelle behendige ernaast is DE combo imo
Jammer dat hij zo beperkt is qua spelers om hem heenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IF.
Speel dan ook wel 4-3-3 en krijgt dus veel aanvoer van de vleugels, weet niet hoe hij het in een twee spitsen systeem zou doen.
Ja dankzij TT (quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo beperkt is qua spelers om hem heen
Eigenlijk wel. Ik open dit jaar vrij regelmatig silver packs maar dat leverde nog niet veel goede spelers op. De enige boven de 10k was Chermiti in het begin. Dus dan is dit best wel leuk #derijkenwordenrijkerquote:
control alt delet?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:54 schreef DeWesp het volgende:
Ik was vanmorgen nog niet in de gelegenheid om die filmpjes met Charlene te kijken. Dus net maar even gedaan. WTF?? Zulke mensen bestaan dus echt. Geweldig.
Ik altijd via ebay. Ik vertrouw de customer reviews die daarop staan net ietsje meer dan die op goldah en vipcoins et ceteraquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:51 schreef Alovenac het volgende:
Bij welke site bestellen jullie tegenwoordig de coins? Ook maar eens even wat halen, toch niet tegen de markt op te boksen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:51 schreef Alovenac het volgende:
Bij welke site bestellen jullie tegenwoordig de coins? Ook maar eens even wat halen, toch niet tegen de markt op te boksen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]Ook maar eens doen dan, EA doet er nog steeds niks aan toch? En eerste keer is alleen maar een waarschuwing en verder niks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]zei ik toch, out of stockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ook maar eens doen dan, EA doet er nog steeds niks aan toch? En eerste keer is alleen maar een waarschuwing en verder niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]Ik ga sowieso wel even wat bestellen, tijdje niet gespeeld en het team van toen is niks meer waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zijn ook mensen die direct een ban hebben gekregen. Zijn wel zeldzaam.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:01 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik ga sowieso wel even wat bestellen, tijdje niet gespeeld en het team van toen is niks meer waard.
Na rust was het wel een stuk beterquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kutpotjeTim speelt me weg
Die aanval van dit team is ook zo verschrikkelijk, echt iets nieuws voor zoeken
Roytje kan hier over meepraten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die direct een ban hebben gekregen. Zijn wel zeldzaam.
Toen dacht ik echt wtf ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na rust was het wel een stuk beter
Alles zat ook mee in het begin. Vooral die 1-0 uit stand van Suarez
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Bakkes. het volgende:
PS4'ers die coins willen kopen, ik verkoop ze voor 20¤ per miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |