quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:51 schreef Alovenac het volgende:
Bij welke site bestellen jullie tegenwoordig de coins? Ook maar eens even wat halen, toch niet tegen de markt op te boksen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]Ook maar eens doen dan, EA doet er nog steeds niks aan toch? En eerste keer is alleen maar een waarschuwing en verder niks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]zei ik toch, out of stockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ook maar eens doen dan, EA doet er nog steeds niks aan toch? En eerste keer is alleen maar een waarschuwing en verder niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]Ik ga sowieso wel even wat bestellen, tijdje niet gespeeld en het team van toen is niks meer waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zijn ook mensen die direct een ban hebben gekregen. Zijn wel zeldzaam.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:01 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik ga sowieso wel even wat bestellen, tijdje niet gespeeld en het team van toen is niks meer waard.
Na rust was het wel een stuk beterquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kutpotjeTim speelt me weg
Die aanval van dit team is ook zo verschrikkelijk, echt iets nieuws voor zoeken
Roytje kan hier over meepraten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die direct een ban hebben gekregen. Zijn wel zeldzaam.
Toen dacht ik echt wtf ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na rust was het wel een stuk beter
Alles zat ook mee in het begin. Vooral die 1-0 uit stand van Suarez
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Bakkes. het volgende:
PS4'ers die coins willen kopen, ik verkoop ze voor 20¤ per miljoen.
Maar als ik zie hoeveel mensen er kopen en nog niks gehoord hebben, denk dat EA het maar op zijn beloop laat.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die direct een ban hebben gekregen. Zijn wel zeldzaam.
Ik vond Navas wel echt lastig te verdedigen. Costa bakte er weinig van, maar Ramos was ook echt aan het beesten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou zoals in de rust al gezegd, je speelde me compleet weg (vooral voor rust) watt een tyfusGG
En dat terwijl het vandaag best goed gingEven me aanval op de schop gooien want ze scoren me sowieso veels te weinig
Das ongeveer 5 euro te duur.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Bakkes. het volgende:
PS4'ers die coins willen kopen, ik verkoop ze voor 20¤ per miljoen.
Is goedquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toen dacht ik echt wtf ja.
Maar ik ga even aan mijn team puzzelen, straks rematch?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:00 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Navas is op zich nog wel prima, maar die staat erin voor Costa. Costa en Reus bakken er echt helemaaaaal niets van, lopen allebei 1 op 2 en voor reus is dat met penaltiesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Navas wel echt lastig te verdedigen. Costa bakte er weinig van, maar Ramos was ook echt aan het beesten.
Iniesta had zijn wedstrijd niet alleen. Wilde wat teveel ronddartelen over het middenveld zonder sprint en dan ligt hij vaak op zijn bek als het toch tot een duel komt
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:04 schreef appelen het volgende:
[..]had jij dan nu net gekocht? niks gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]Geoien site, even FIFA16 coins kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |