SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet echt. Ik doe niet aan handelenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt aandelen in SIF Naldo ofzo?
Dit is heul geen Zhano teamquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Correctie:
[ afbeelding ]
© Zhano team
Schijnen het ook goed te doen in een bonfirequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die Ajax legends die shirtjes gaan schenkenHelden
Huntelaarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die Ajax legends die shirtjes gaan schenkenHelden
Meezingen geblazenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:25 schreef Kiid het volgende:
POTS, het nummer over mij is weer op de radio
Mooi brandstof voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schijnen het ook goed te doen in een bonfire
Goede cb`squote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lijkt ie me wel prima..
Zit een Mocro in je team.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lijkt ie me wel prima..
tldrquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
godver![]()
http://www.mozai.com/writ(...)helmets_research.pdf
wtfquote:
Ik denk als aids net als iedere andere Falcaoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe Falcao als lone striker speelt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe Falcao als lone striker speelt.
Filipe Luis nog niet mee gespeeld en Konko is een baas, dat is hij elk jaar.quote:
Stelletje bazen zitten daarquote:
wahahauwquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn zus vraagt serieus aan mij hoe ze knakworsten moet opwarmen
en dan wordt ze boos als ik haar uitlach
Gister poste iemand team met de zelfde lb en rb, toen zei ik er wat van en toen viel iedereen over mij heen. Vandaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Filipe Luis nog niet mee gespeeld en Konko is een baas, dat is hij elk jaar.
[..]
Stelletje bazen zitten daar
Ik zou zeggen 20 min in de oven op 200 graden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Goh.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:33 schreef zamory het volgende:
[ afbeelding ]
Speel zelf met dit team, speelt wel fijn. alleen falcao is niet zo geweldig
Vind je het heel gek met falcao als cm..quote:
Ja de chemistry puzzel werd me te lastig hahaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je het heel gek met falcao als cm..
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:33 schreef zamory het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:33 schreef zamory het volgende:
[ afbeelding ]
De enige spelers die ik plausibel acht in een team zijn Chhhames Rodriguez en Alba mits het voor chemistry isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:33 schreef zamory het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:34 schreef zamory het volgende:
[..]
Ja de chemistry puzzel werd me te lastig haha
oehh match matchquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel. Staat er toch. En beetje verdedigende speler kan ook geen kwaad in zijn team.quote:
Nee joh gekkie, daar moet je dribbelaartjes hebben met een killer passquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel. Staat er toch. En beetje verdedigende speler kan ook geen kwaad in zijn team.
Als je graag wilt verliezen misschien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, daar moet je dribbelaartjes hebben met een killer pass
Zal vast beter spelen als falcao op die positiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, daar moet je dribbelaartjes hebben met een killer pass
negatief en negatief wordt positiefquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet niet of ik je daar een plezier mee doe
je had trouwens tentamen toch vandaag?
Thesis schrijven?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
negatief en negatief wordt positief
yup, gehaaldnu weer vakantie. over 2 weken ofzo begint bachelorproject ongeveer, dat wordt wel lastig, moet ik voor het eerst ook echt wat gaan doen ben ik bang
teeeeeringquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet meer vinden.Ze heeft meerdere filmpjes. Zo ook de riekaffer-tip.
Perfect.
Edit: Ik ga dood.
Goolgel maps betekent dat je een item op gaat zoeken [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is 'm trouwens!Tim, kijk deze.
Dit is echt de beste die ertussen zit.
Prima Add me maarquote:
ja ook+experiment. dus ook mensen vinden en dat experiment doen enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet jij er ook aan beginnen?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ook+experiment. dus ook mensen vinden en dat experiment doen enzo
BlerghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg maandag mijn mogelijke onderwerpen volgens mij, maar ik heb echt nog geen idee wat ik precies ga doen. Miss maar iets met entrepreneurshipDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Je weet wat ze zeggen hé, als jij de bal hebt dan kan de ander niet scorenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je graag wilt verliezen misschien.
Ja. en het probleem met 3 dribbelaartjes op het middenveld is dat je de bal nooit lang in bezit hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hé, als jij de bal hebt dan kan de ander niet scoren
nicequote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blergh
Ik krijg maandag mijn mogelijke onderwerpen volgens mij, maar ik heb echt nog geen idee wat ik precies ga doen. Miss maar iets met entrepreneurship
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. en het probleem met 3 dribbelaartjes op het middenveld is dat je de bal nooit lang in bezit hebt.
Ook achterlijk jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicesowieso het beste om iets te kiezen waarbij de gegevens er al zijn
minste werk dan. is hier tenminste echt oneerlijk verdeeld. sommige moeten dus een experiment
doen of iets makkelijker een vragenlijst.. en bij sommige is de data er al en die kunnen dus al die stappen overslaan en alleen de data analyseren en verslag maken. scheelt heel veel tijd
Ik speel nu met schweinsteiger lahm en gundogan. Speelt wel fijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Ik vind die lompe spelers juist irritant
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook achterlijk ja
Ik hoef sowieso geen onderzoek te doen volgens mij
Zou niets voor mij zijn. Schweinsteiger een draaicirkel van een vrachtwagen, Gundogan is slecht en Lahm is een nichtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik speel nu met schweinsteiger lahm en gundogan. Speelt wel fijn
Ik vind lahm echt de beste middenvelder uit het spelquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou niets voor mij zijn. Schweinsteiger een draaicirkel van een vrachtwagen, Gundogan is slecht en Lahm is een nicht![]()
Götze is briljant als CMquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind lahm echt de beste middenvelder uit het spel(oke de toty spelers zijn vast beter maar daar heb ik nog niet mee gespeeld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:59 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren Diego Costa uit een pakket getrokken dus 1.4 miljoen rijker.
Daarna alles weer opgemaakt aan nog meer pakketten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
wij moeten eens een potje tegen elkaar. Volgens mij spelen wij echt een heel andere stijlquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:59 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren Diego Costa uit een pakket getrokken dus 1.4 miljoen rijker.
Daarna alles weer opgemaakt aan nog meer pakketten
Waar haal je de energie vandaan om 200 pakjes open te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar diep van binnen lach ik.
Waren er geen 15k packs? Dat scheelt de helft...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Waar haal je de energie vandaan om 200 pakjes open te maken?
Tegen die tijd moet je dan ook al 3/4-0 voorstaan, gr grquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen aan het eind van de wedstrijd wel he-le-maal op
Had ik jou al op PSN of niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wij moeten eens een potje tegen elkaar. Volgens mij spelen wij echt een heel andere stijl
denk het niet.quote:
Ja weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Waar haal je de energie vandaan om 200 pakjes open te maken?
VoetBal?quote:
Ik waag deze stelling te betwijfelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waren er geen 15k packs? Dat scheelt de helft...
Goed gespeeld idd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh Bakkes 3-1 op zijn bakkes gegeven
GGPenalty sloeg nergens op
Lijkt me nietquote:
rematch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:08 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Goed gespeeld idd.Wedstrijd kwam ook helemaal los na die pingel.
Packs vervelen snel. Vooral als je er alleen maar troep uit krijgtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik waag deze stelling te betwijfelen.
Ik heb deze ochtend mezelf bezig gehouden met het fenomeen 15K packs: Ik mocht er 10 opentrekken. 10 x 15K = 150K. 150K is 10% van 1.5 miljoen. Dus het scheelt niet de helft. Het scheelt 5% aan te openen packs. Daardoor zijn er geen 200, maar 190 packs geopend.
6 miljoen voor 107 euro is duur.quote:
Ja, ik heb 10 van die dingen opengetrokken en was het spuugzat daarna. Hulk was de duurste. Wel weer genezen voor een paar maanden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Packs vervelen snel. Vooral als je er alleen maar troep uit krijgt
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
wel ja?
Heb een keer coins gekocht en dat was bij die site.
Oh. Die zijn idd best wel een stuk duurder.quote:
Heb je serieus 100 euro betaald? en daar 5 euro van voor besteed aan een nutteloze IF Baines?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:25 schreef SoldMayor het volgende:
Zo gekocht.
Kan ik TOTY Di Maria kopen.
En IF Baines voor 350k![]()
Heb die zelf ooit voor 80k weggedaan.
De rijken worden rijkerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:25 schreef SoldMayor het volgende:
Zo gekocht.
Kan ik TOTY Di Maria kopen.
En IF Baines voor 350k![]()
Heb die zelf ooit voor 80k weggedaan.
Ik kon aanvallend echt heel weinig creëren al die dribbels die had je op een gegeven moment helemaal door.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ondanks de 0-0 toch best een prima wedstrijdRodrigo had moeten scoren opt einde
Ik snap er geen reet van, maar ik ben omquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik waag deze stelling te betwijfelen.
Ik heb deze ochtend mezelf bezig gehouden met het fenomeen 15K packs: Ik mocht er 10 opentrekken. 10 x 15K = 150K. 150K is 10% van 1.5 miljoen. Dus het scheelt niet de helft. Het scheelt 5% aan te openen packs. Daardoor zijn er geen 200, maar 190 packs geopend.
Haha ja klopt, doen binnenkort nog wel een keer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Ik kon aanvallend echt heel weinig creëren al die dribbels die had je op een gegeven moment helemaal door.
Wel leuke potjes, ondanks de resultaten.
Zo had ik het ook kunnen tikken, maar ik had wat tijd overquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, maar ik ben om
Edit: ah, nu wel. Je kan maar hooguit 10 van die packs openen.
Stick of Awesomequote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:31 schreef Zhano het volgende:
Net gefart op een geaborteerde nazi zombie fetus
Stick of Truthquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:31 schreef Zhano het volgende:
jij bent echt een douchebag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:31 schreef Zhano het volgende:
Ja ach..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb je serieus 100 euro betaald? en daar 5 euro van voor besteed aan een nutteloze IF Baines?
Speel je nog/weer? Vorig jaar had je zo'n uberteamquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik moet mijn DSL prijzen elke dag even wat aanpassen
Haha zelfs ik zit hogerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh volgens mij zit ik voor het eerst in DIV 2 dit jaar
Nou zegquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha zelfs ik zit hoger
En ik ben slecht man man man.
ik had in FIFA12 TOTY Vertonghen op CDM. Wat een baas was datquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand de gewone David Luiz al op cdm geprobeerd?
Heb wel echt een grafhekel aan die gast, maarja
dan wordt toty Ronaldo 30 miljoen op forumsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:10 schreef Bakkes. het volgende:
We lopen een dik halfjaar voor op vorig jaar als het gaat om de prijzen.In Juli begon alles te stijgen op de PS4 maakte haast niet uit wie je kocht.
Ea moet iets gaan doen want op dit moment zijn coinsellers de enige optie voor mensen die niet tradenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:10 schreef Bakkes. het volgende:
We lopen een dik halfjaar voor op vorig jaar als het gaat om de prijzen.In Juli begon alles te stijgen op de PS4 maakte haast niet uit wie je kocht.
Of een reden om niet te tradenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ea moet iets gaan doen want op dit moment zijn coinsellers de enige optie voor mensen die niet traden
Zoiets. Of precies dat?quote:
Voor de gemiddelde user hier was het beter in de tijd dat je nog 100K kon slijten voor een 10tjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Of een reden om niet te traden
Als je de top 100 ook gewoon ziet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ea moet iets gaan doen want op dit moment zijn coinsellers de enige optie voor mensen die niet traden
Toen verdienden we geld inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde user hier was het beter in de tijd dat je nog 100K kon slijten voor een 10tjetoen verdiende we nog eens wat. nu geven we 10tjes uit aan miljoenen.
En ze doen er gewoon geen klap aan. Verhoog de match en toernament bonussen ook maar meteen danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:23 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Als je de top 100 ook gewoon ziet.Mensen met 1.000.000.000 trade profit.
Laat ze eerst die DNF zooi maar eens fixen. Ik heb de ene keer 0.60 en een match daarna is het 0.25 zonder dat ik rage quit of disconnect.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En ze doen er gewoon geen klap aan. Verhoog de match en toernament bonussen ook maar meteen dan
Dat kan niet meer aangezien je geen trade offers meer kan doen. Enige manier (die ik zo kan bedenken) is als je eerst 15 miljoen biedt op een bronze en dat degene dan laat weten wanneer zijn Ronaldo erop staat en als je dan pech hebt biedt iemand anders eerst die 15 miljoen en dan ben je wel je 15 miljoen kwijt, maar krijg je ook geen Ronaldoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dan wordt toty Ronaldo 30 miljoen op forums
Dit is wel waar ja, ze zouden het zo moeten maken dat je met bijvoorbeeld 10 wedstrijden een gemiddelde gold speler kon halen (bijvoorbeeld) nu is die verhouding qua koopkracht helemaal zoek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En ze doen er gewoon geen klap aan. Verhoog de match en toernament bonussen ook maar meteen dan
En voor je het weet ben je gebanned omdat je 15M hebt 'verkocht' door middel van een bronze te kopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan niet meer aangezien je geen trade offers meer kan doen. Enige manier (die ik zo kan bedenken) is als je eerst 15 miljoen biedt op een bronze en dat degene dan laat weten wanneer zijn Ronaldo erop staat en als je dan pech hebt biedt iemand anders eerst die 15 miljoen en dan ben je wel je 15 miljoen kwijt, maar krijg je ook geen Ronaldo
Gewoon voor echt geld regelen en dat dan omzetten in coins.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan niet meer aangezien je geen trade offers meer kan doen. Enige manier (die ik zo kan bedenken) is als je eerst 15 miljoen biedt op een bronze en dat degene dan laat weten wanneer zijn Ronaldo erop staat en als je dan pech hebt biedt iemand anders eerst die 15 miljoen en dan ben je wel je 15 miljoen kwijt, maar krijg je ook geen Ronaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |