Oh je hebt gelijk ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zegt toch kerrets en dan zegt die kerel "Wat?" en dan zegt ze "kadkets"
Zo herinner ik het me tenminste
Mooi hoe hier altijd woorden verdraaid wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, alleen wat Feyenoorders die vervelende dingen over Ajacieden roepen en DuTank die hoopt op een aanslag op 410 ipv een synagoge.
Haha ja, in de overlevering sta jij straks bekend als Moslim fundamentalistquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mooi hoe hier altijd woorden verdraaid worden
quote:
En dat als atheïstquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja, in de overlevering sta jij straks bekend als Moslim fundamentalist
Waar kon je die ook alweer downloaden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:11 schreef Lindgren. het volgende:
Al blijft deze ook prachtig.
"Ik schrijf de toetscombinatie op van control alt dellet"
De seperate dual core?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:17 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
inpult, reparen, GonsolebasisSowieso dit noteren.
Echt?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
een perl compiler ging installeren om een moederbord probleem op te lossen.
Ik ben echt weer kapot aan het gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De seperate dual core?
Stuurdrivers![]()
dat was het.
![]()
Ja ze ging op zoek naar een driver en ze kon het niet vinden dus klikte ze maar op een link omdat de camera gewoon door ging filmen. Kwam ze bij die compiler uit en leesde alles op (Versienummers en dergelijke) net of ze er dagelijks kwam.quote:
Kun je nu kijken? Moet je eens vanaf 2:00 zien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ze ging op zoek naar een driver en ze kon het niet vinden dus klikte ze maar op een link omdat de camera gewoon door ging filmen. Kwam ze bij die compiler uit en leesde alles op (Versienummers en dergelijke) net of ze er dagelijks kwam.![]()
Zal aan mij liggen. Maar ik heb geen idee wat je zegt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef Lindgren. het volgende:
de separate dual core met expandét cooling de enterprijs system chip set die op de sata koelie (?) convector
Dat wijst ze net aan.
Kijk het filmpje hierboven even.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal aan mij liggen. Maar ik heb geen idee wat je zegt.
wowquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ze ging op zoek naar een driver en ze kon het niet vinden dus klikte ze maar op een link omdat de camera gewoon door ging filmen. Kwam ze bij die compiler uit en leesde alles op (Versienummers en dergelijke) net of ze er dagelijks kwam.![]()
Ik kan 'm niet meer vinden.quote:

zejo twie toe eet seffen warquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:32 schreef Tim86 het volgende:
Als je veel in explojer werkt met joeptjoep heb je natuurlijk weinig eskeep nodig.
Maar ze zegt dus dat de naar goolgel maps gaat, gaat vervolgens naar bing en daar typt ze dan goolgel + zoekopdracht. Geniaal _o-
[ afbeelding ]
Dit ook helemaal voorlezen
f11 is toch wel de beste tip ooit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet meer vinden.Ze heeft meerdere filmpjes. Zo ook de riekaffer-tip.
Perfect.
Edit: Ik ga dood.
Goolgel maps betekent dat je een item op gaat zoeken [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is 'm trouwens!Tim, kijk deze.
Dit is echt de beste die ertussen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |