Vannacht al gedaan ouwe reus.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey doe die 2e batch transfers eens doorvoeren.
Als je alleen op de counter speelt en veel zigzag runs doet haal je er het maximale uit. Ik heb oprecht liever iemand als Shaqiri met goede dribbling en agility dan een renpaard als Balequote:
Ik moet elke keer lachen als ik die 2 zie staan. Komen ook echt zo uit Koefnoen ofzo weggelopenquote:
Dat eerste beschrijft mij wel prima. Maar meestal heb ik niks met die renpaarden, dus ik probeer eerst Vela wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je alleen op de counter speelt en veel zigzag runs doet haal je er het maximale uit. Ik heb oprecht liever iemand als Shaqiri met goede dribbling en agility dan een renpaard als Bale
Ik zou liever Enzo Perez op de plek van Modric hebben denk ik..verdedigend toch wat beter en nuttig voor de balans. Dan kan je die Portugees op RB knallen. IF Carvajal is toch debiel duur.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat eerste beschrijft mij wel prima. Maar meestal heb ik niks met die renpaarden, dus ik probeer eerst Vela wel.![]()
Verder nog tips voor het team dat ik postte?
Godver dat pak.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:34 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet elke keer lachen als ik die 2 zie staan. Komen ook echt zo uit Koefnoen ofzo weggelopen
Kuzu heeft het pak van The Joker aan zo te zien?
Was Enzo vergeten, nicequote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou liever Enzo Perez op de plek van Modric hebben denk ik..verdedigend toch wat beter en nuttig voor de balans. Dan kan je die Portugees op RB knallen. IF Carvajal is toch debiel duur.
Dat haarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje de Turkse Gervinho eigenlijk.
hahaha dat moet sowieso van die gel zijn idd. Hij zal ook wel Axe deo gebruiken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat haarHoeveel van deze potten gel zouden daar in gaan?
[ afbeelding ]
Als ik dat zo lees mogen ze van mij wel wat lompers terug doen. Iemand overgoten met benzine zelfsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup zoek maar op ADO supportershonk aanval. Neergestoken en geslagen met stokken
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahaha dat moet sowieso van die gel zijn idd. Hij zal ook wel Axe deo gebruiken.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n luchtje erbij.
Jup heel stoer met 100 man tegen 10 man want dan durven ze wel. Het zijn net <insert etnische groep>.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees mogen ze van mij wel wat lompers terug doen. Iemand overgoten met benzine zelfs
Wat me trouwens wel "grappig" lijkt, is dat heel Amsterdam nu alle Joodse instellingen beveiligd, maar dat IS straks een aanslag pleegt op vak 410
De action starter kit ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n luchtje erbij.
Dat was blijkbaar ook weer een reactie op ADO "fans" die o.a. 2x al eerder het supportershome van Ajax in brand hadden gestoken. Niet dat ik ook maar enigszins de behoefte voel om dat soort mongolen te verdedigen verder.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees mogen ze van mij wel wat lompers terug doen. Iemand overgoten met benzine zelfs
Wat me trouwens wel "grappig" lijkt, is dat heel Amsterdam nu alle Joodse instellingen beveiligd, maar dat IS straks een aanslag pleegt op vak 410
haha wat een grap.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je trouwens een instelling maken om legends onzichtbaar te maken ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had ze inderdaad over het hoofd gezien
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je trouwens een instelling maken om legendsTurken onzichtbaar te maken ofzo?
bohh hier had je echt je werk van moeten makenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je trouwens een instelling maken om legends onzichtbaar te maken ofzo?
Jezusquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh hier had je echt je werk van moeten maken
Ik vind jou ook wel iemand die straks op zijn oude dag gewoon de hele dag van die facebook photoshops gaat maken (of wat we tegen die tijd dan ook hebben). Zulke pareltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al blijft het jammer dat je op facebook niet van die mooie kerrets hebt zoals vroeger op hyves
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoel je permanent?
*kadketsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh hier had je echt je werk van moeten maken
Ik vind jou ook wel iemand die straks op zijn oude dag gewoon de hele dag van die facebook photoshops gaat maken (of wat we tegen die tijd dan ook hebben). Zulke pareltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al blijft het jammer dat je op facebook niet van die mooie kerrets hebt zoals vroeger op hyves
Nee, alleen wat Feyenoorders die vervelende dingen over Ajacieden roepen en DuTank die hoopt op een aanslag op 410 ipv een synagoge.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
*kadkets
Verder niets teruggelezen.Nog iets gemist?
Ze zegt toch kerrets en dan zegt die kerel "Wat?" en dan zegt ze "kadkets"quote:
Oh je hebt gelijk ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zegt toch kerrets en dan zegt die kerel "Wat?" en dan zegt ze "kadkets"
Zo herinner ik het me tenminste
Mooi hoe hier altijd woorden verdraaid wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, alleen wat Feyenoorders die vervelende dingen over Ajacieden roepen en DuTank die hoopt op een aanslag op 410 ipv een synagoge.
Haha ja, in de overlevering sta jij straks bekend als Moslim fundamentalistquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mooi hoe hier altijd woorden verdraaid worden
quote:
En dat als atheïstquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja, in de overlevering sta jij straks bekend als Moslim fundamentalist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |