OK sjonquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:08 schreef Johnbon het volgende:
Als jou club al jarenlan niks presteert, reageer je dat natuurlijk af op het eigendom van clubs die dat wel doen. #010isn'tjustacode #it'salsotheiriq
Johnbon zegt dat.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat het Feyenoord supporters waren?_____!
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:08 schreef Johnbon het volgende:
Als jou club al jarenlan niks presteert, reageer je dat natuurlijk af op het eigendom van clubs die dat wel doen. #010isn'tjustacode #it'salsotheiriq
Scherp.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Scherp.
Ik denk dat het een leuke wraakactie is van ADO nadat die stoere jongens van 410 kleine kinderen in elkaar sloegen in hun supportershome.
Of misschien een leuke wraakactie voor het verneuken van ons grasveld en het onder kliederen van de stads plattegronden midden in de nacht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Scherp.
Ik denk dat het een leuke wraakactie is van ADO nadat die stoere jongens van 410 kleine kinderen in elkaar sloegen in hun supportershome.
Jup zoek maar op ADO supportershonk aanval. Neergestoken en geslagen met stokkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat?410 ging kinderen in elkaar slaan?
Echt?
En Coen Moulijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of misschien een leuke wraakactie voor het verneuken van ons grasveld en het onder kliederen van de stads plattegronden midden in de nacht.
Nee joh daar huilen wij niet om. Zitten nog steeds te wachten op de o zo gevreesde wraakactie vanuit Amsterdam.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef over_hedge het volgende:
Of feyenoord supporters die huilie gingen doen voor het vuurwerk op het veld bij de bekerfinale.
Maarja eerst het onderzoek maar eens afwachten he.
Zijn genoeg die er om aan het huilen waren hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh daar huilen wij niet om. Zitten nog steeds te wachten op de o zo gevreesde wraakactie vanuit Amsterdam.
Nja, Coen Moulijn was niet zo erg, dat was alleen een shirtje en een foto. Het gevolg was alleen wel kutquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:15 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
En Coen Moulijn
Verder vind ik dit soort acties altijd maar kut, want je weet dat volgend jaar Varkenoord in de brand staat. Niemand schiet er wat mee op
Nou..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn genoeg die er om aan het huilen waren hoor.
Ga jij nou maar naar ADO, kutchinees.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:15 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
En Coen Moulijn
Verder vind ik dit soort acties altijd maar kut, want je weet dat volgend jaar Varkenoord in de brand staat. Niemand schiet er wat mee op
Zhano postsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar ADO, kutchinees.
Heerenveen is de volgendequote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar ADO, kutchinees.
Nee, ik heb hier mijn mensen voorquote:
In H2H sowieso, op FUT kan ik hem niet betalenquote:
twitter:AwaydaysNL twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 09:14:09Heracles-supporters hebben gisteren zakken met zout voor het stadion neergelegd. "Heer Stegeman, stel deze maar op. Die hebben meer inzet". reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |