Kun je trouwens een instelling maken om legends onzichtbaar te maken ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had ze inderdaad over het hoofd gezien
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je trouwens een instelling maken om legendsTurken onzichtbaar te maken ofzo?
bohh hier had je echt je werk van moeten makenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je trouwens een instelling maken om legends onzichtbaar te maken ofzo?
Jezusquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh hier had je echt je werk van moeten maken
Ik vind jou ook wel iemand die straks op zijn oude dag gewoon de hele dag van die facebook photoshops gaat maken (of wat we tegen die tijd dan ook hebben). Zulke pareltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al blijft het jammer dat je op facebook niet van die mooie kerrets hebt zoals vroeger op hyves
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoel je permanent?
*kadketsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh hier had je echt je werk van moeten maken
Ik vind jou ook wel iemand die straks op zijn oude dag gewoon de hele dag van die facebook photoshops gaat maken (of wat we tegen die tijd dan ook hebben). Zulke pareltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al blijft het jammer dat je op facebook niet van die mooie kerrets hebt zoals vroeger op hyves
Nee, alleen wat Feyenoorders die vervelende dingen over Ajacieden roepen en DuTank die hoopt op een aanslag op 410 ipv een synagoge.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
*kadkets
Verder niets teruggelezen.Nog iets gemist?
Ze zegt toch kerrets en dan zegt die kerel "Wat?" en dan zegt ze "kadkets"quote:
Oh je hebt gelijk ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zegt toch kerrets en dan zegt die kerel "Wat?" en dan zegt ze "kadkets"
Zo herinner ik het me tenminste
Mooi hoe hier altijd woorden verdraaid wordenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, alleen wat Feyenoorders die vervelende dingen over Ajacieden roepen en DuTank die hoopt op een aanslag op 410 ipv een synagoge.
Haha ja, in de overlevering sta jij straks bekend als Moslim fundamentalistquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mooi hoe hier altijd woorden verdraaid worden
quote:
En dat als atheïstquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja, in de overlevering sta jij straks bekend als Moslim fundamentalist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |