SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet echt. Ik doe niet aan handelenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt aandelen in SIF Naldo ofzo?
Dit is heul geen Zhano teamquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Correctie:
[ afbeelding ]
© Zhano team
Schijnen het ook goed te doen in een bonfirequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die Ajax legends die shirtjes gaan schenkenHelden
Huntelaarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die Ajax legends die shirtjes gaan schenkenHelden
Meezingen geblazenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:25 schreef Kiid het volgende:
POTS, het nummer over mij is weer op de radio
Mooi brandstof voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schijnen het ook goed te doen in een bonfire
Goede cb`squote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lijkt ie me wel prima..
Zit een Mocro in je team.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lijkt ie me wel prima..
tldrquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
godver![]()
http://www.mozai.com/writ(...)helmets_research.pdf
wtfquote:
Ik denk als aids net als iedere andere Falcaoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe Falcao als lone striker speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |