Fijn, dat stemt me hoopvol. Want ik vind de kleuren erg mooi. Ik popel om het uit te proberen, maar het duurt nog wel even voor ik thuis ben. Wie heeft dat werken eigenlijk bedacht?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
In mn handen vind ik het veel fijner dan gewone acryl. Beetje alsof er aloe op zit ofzo.
Stylecraft heeft prima kwaliteit hoor als het om acryl gaat. Ik werk zelf liever met katoen maar als je dekentjes wilt maken oid dan is dit wel zo'n beetje de beste kwaliteit die er is. Je zou op een ander moment ook nog Caron kunnen proberen. Dat is iets dikker en nog zachterquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:43 schreef phluphy het volgende:
Ik heb er net een proeflapje mee gemaakt. Het viel me niet tegen, het voelt niet zo akelig als het gewone acryl. Ik vond het wel wat pluizig, maar dat heeft wol soms ook wel.
Vooralsnog krijgt het het voordeel van de twijfel, ik zal de testbollen (toch 10 bollen, ik wist niet dat ze zo groot waren)zeker wel opmaken, tegen die tijd zal ik het wel weten.
goedzo, en wie heb je er blij mee gemaakt?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:23 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn acryl voorraad gaat trws naar het goede doel... Geen zin om ermee te leuren en dan maak ik er tenminste iemand blij mee.
Koude voetjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:14 schreef trui het volgende:
[..]
goedzo, en wie heb je er blij mee gemaakt?
ik zag trouwens dat softfun in de uitverkoop is bij de webshop van de haakster. met zelfs een gratis clover amour haaknaald bij 5 bollen!dus mensen, sla je slag.
http://www.dehaakster.nl/haakster/category.php?id_category=6
Wat een 'mooi' doel!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Koude voetjes
http://m.koude-voetjes.webnode.nl/projecten/
Ik heb nog best wat kleurtjes, maar het gaat wel hard!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:14 schreef trui het volgende:
[..]
goedzo, en wie heb je er blij mee gemaakt?
ik zag trouwens dat softfun in de uitverkoop is bij de webshop van de haakster. met zelfs een gratis clover amour haaknaald bij 5 bollen!dus mensen, sla je slag.
http://www.dehaakster.nl/haakster/category.php?id_category=6
Ooohh die beerquote:Op zondag 15 februari 2015 21:41 schreef Vicky het volgende:
Mijn grote kind blij.. beer 2 klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nooit meer dit katoen (king cotton four seasons). wat een prutspul.. splijt onwijs.
wat bedoel je met een opzet stuk?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Snelle inbraak, Mijn hormonen willen een dekentje halenkan ik daarmee beginnen met een opzet stuk van de zeeman? Ik ben zo creatief als een goudvis..
ik zag het ook, maar ik kon me wel inhouden. ik MOET echt eerst gebruiken wat ik allemaal al heb nu.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:56 schreef DonnaRush het volgende:
Oei, ik kon me niet inhouden. Wolplein had een pakket van 50 bolletjes Phil Coton 3 (alle kleuren) voor ¤75.
ikvermoed zo'n loom?quote:
Ja, ik ook eigenlijk. Maar ik wilde ooit nog eens zo`n hele set van Phil Coton 3 of Catania, dus ik dacht ik moet er nu maar voor gaan. Ben volgende week jarig, dus dan mag het, toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 12:34 schreef trui het volgende:
[..]
ik zag het ook, maar ik kon me wel inhouden. ik MOET echt eerst gebruiken wat ik allemaal al heb nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |