http://babywrapdatabase.com/knotsquote:Op zondag 25 januari 2015 22:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kan die ik laatst postte even niet vinden, maar ik heb wel deze link voor de tussentijd:
http://babywrapdatabase.com/draagdoek-maten
Ik zoek morgen verder als ik niet mobiel zit. Was een handige tabel, beter dan deze...
Plus hij gaat uit van over je jas heen knopen.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:02 schreef DJMomo het volgende:
overigens, mbt de OP, dat wat trek ik mijn kindje aan in doek.. hangt er ook maar net vanaf wat voor materiaal doek je hebt. In mijn super dikke merino/cashmere blend doek (of binnenkort baby yak) liep ik vorige week met temperatuur onder nul met Jaap gewoon in kleertjes en gevoerd vest. In FCC lekker twee lagen over hem heen gedaan, en geen enkel probleem.
ook dat nog eens. maar ja, niet iedereen heeft zo'n skitterend vest natuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 22:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Plus hij gaat uit van over je jas heen knopen.
Als je onder een vest of jas draagt tellen de jas en de doek ala extra laag, en kun je volgens mij een laag minder kleding dan in dat schemaatje aanhouden.
http://www.wrapyourbaby.com/wovenwraplength.htmlquote:Op zondag 25 januari 2015 22:06 schreef Phaidra het volgende:
Gevonden!
http://www.didymos.de/en/DIDYMagazine/Baby-Carriers/Sizes/
Iemand die het schema kan kopiėren voor de OP?
Ik vind die rode er op jouw foto veel mooier uitzien dan op de verkoopfoto. De kleuren lijken helderder. is het gewoon die red?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:51 schreef Dyre het volgende:
Spring wat een leuk cadeau!
Ik zag hem laatst ook in het zwart/wit... Als je zo'n vrolijke doek pakt moet het ook wel in vrolijke kleuren vind ik
Deze brakke telefoonfoto's doen echt afbreuk aan hoe mooi ze zijn, maar ik wil even melden hoe blij ik ben met mijn nieuwe doeken
[ afbeelding ]
Ik doe die baan ook een stuk onder z'n kont van knie tot knie. Herken dat probleem verder niet vrees ikquote:Op zondag 25 januari 2015 22:12 schreef DJMomo het volgende:
en ook dat maakt idd nogal verschil.
niemand tips voor mijn DH techniek, by the by?
Ja, het is de Redquote:Op zondag 25 januari 2015 22:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik vind die rode er op jouw foto veel mooier uitzien dan op de verkoopfoto. De kleuren lijken helderder. is het gewoon die red?
Komt goed, echtquote:Op zondag 25 januari 2015 22:16 schreef DJMomo het volgende:
Nou, dan moet ik gewoon wat vaker oefenen...
Hmm, bij die filmpjes doen ze DH met een 12 dagen oude baby. Zou mijn keus niet zijn.
Het spannen van die "borstbaan", hoe doe je dat? Stukje voor stukje, en naar opzij? En hoe houd je de baan die wegglijdt vast? Helemaal, of alleen het bovenste stuk zeg maar? Als ik de onderste rail gewoon een beetje laat, tijdens het spannen van de bovenste, kan ik daarna de onderste baan makkelijk netjes maken, en dan is ie ook niet opgekropen.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:12 schreef DJMomo het volgende:
en ook dat maakt idd nogal verschil.
niemand tips voor mijn DH techniek, by the by?
Probeer het stukje bij beetje aan te spannen ipv hupsen en een L maken, dat scheelt een heleboel. Met een beetje enthousiast hupsen haal je idd zo je baan onder 'm vandaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:25 schreef DJMomo het volgende:
morretjes, de laatste keer maakte ik een L of een Y, en stond er wat bij te hupsen.in the comfort of my own home hahaha. deze doe ik nog niet in een parkeergarage. :p
Ok, seriously?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:54 schreef JufMariska het volgende:
Ennnn jawel, we hebben de eerste uitgebreide door-die-baby-de-hele-tijd-bij-je-te-houden-en-rond-te-sjouwen-raakt-hij-juist-overprikkeld binnen van schoonpa![]()
Want ik quote "een belangrijke rol van grootouders is signaleren wat jullie als ouders niet goed doen"
Sorryquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:54 schreef JufMariska het volgende:
Ennnn jawel, we hebben de eerste uitgebreide door-die-baby-de-hele-tijd-bij-je-te-houden-en-rond-te-sjouwen-raakt-hij-juist-overprikkeld binnen van schoonpa![]()
Want ik quote "een belangrijke rol van grootouders is signaleren wat jullie als ouders niet goed doen"
Oh lager ja? Dacht zo hoog mogelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:07 schreef WupWup het volgende:
Ik weet niet of je foto een goede indicatie is van hoe je altijd knoopt, maar het lijkt erop dat baby een stuk lager moet zitten en de doek kan in elk geval een stuk strakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |