Ok, dragen, maar waarmee dan?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar moet ik op letten bij het kopen van een doek?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke verschillende soorten knopen zijn er?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat trek ik mijn kindje aan in de draagdoek?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100% katoen kan ook, sneller zacht dan met linnen geloof ik, en katoenen yaro's zijn ook erg sterk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:17 schreef pinquit het volgende:
Oke, dus aan beide zitten wel voordelen. Moet zeggen dat linnen me dan meer aanspreekt, aan stug kan je toch wel wat doen? Of duurt dat heel lang?
Ze wilde gedragen worden. Dus ik stelde de drager voor en ze zei jaquote:
Ochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ze wilde gedragen worden. Dus ik stelde de drager voor en ze zei ja
Wat gooi je in de verkoop?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:37 schreef Enfermera het volgende:
Mag ik het hier ook neerzetten als ik mijn doeken verkoop of is dat niet toegestaan?
Didymos Lars, maat 5, beige (50 euro) en Didymos gecko laguna maat 6 (90 euro)quote:
Ik dacht heel even dat ik het namentopic had aan geklikt en snapte het tweede deel van je reactie nietquote:Op maandag 9 maart 2015 19:05 schreef GotC het volgende:
Cassandra, Oscha Orion Shona
Hoop dat je snel lekker kan gaan oefenen!
SQ, ja dat krimpt idd een beetjeStrijken helpt veel, dragen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop