Inderdaad, het laatste taboe.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:57 schreef BasEnAad het volgende:
HET LAATSTE TABOE!!!
Gelukkig maar, seks met dieren is oke!!![]()
Hmm, zou ik niet kunnen.quote:
Dat valt me ook op; er is ook geen middenweg; of mensen hebben alles goed voor elkaar of mensen hebben gewoon totaal geen inzicht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:38 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Hmm, zou ik niet kunnen.
Heb nu at fragmentjes terug gekeken van dit programma en het valt me op dat weinig mensen echt een aardig gevulde spaarrekening hebben...
die hadden het niet goed voor elkaar. Totaal geen zekerheden. Wanneer hij of zij de baan verliest is het heel snel op. Zeker met die hoge maandlasten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die vrouw van dat eerste stel was 34, ik had haar 15 geschat.
Verder vond ik het ook verbazend dat deze mensen met hun zeer hoge inkomen ook nog maandelijks bijna 1200 euro aan kinderopvang- en andere toeslagen ontvingen. Dat slaat toch nergens op?
Het was inderdaad stom dat ze geen samenlevingscontract of iets dergelijks had en ook geen arbeidsongeschiktheidsverzekering, maar er kwam wel een hoop geld binnen. Overigens niet zoveel als steeds gesuggereerd werd, want jaarlijks 6 ton omzetten is natuurlijk iets totaal anders dan 6 ton per jaar verdienen, maar desondanks zaten ze goed in de slappe was, dus vind ik het belachelijk dat dat soort mensen gewoon nog allerlei toeslagen krijgen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
die hadden het niet goed voor elkaar. Totaal geen zekerheden. Wanneer hij of zij de baan verliest is het heel snel op. Zeker met die hoge maandlasten.
Ergermomentje.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:52 schreef Remzz het volgende:
Dat niemand die man even zegt zijn oortje af te zetten.
3100 bleek het. Geloof ikquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:04 schreef Bloem75 het volgende:
Inkomen gezamenlijk +/-4100 netto per maand als stel en dan nog 375 euro per maand kindgebonden budget?
Dat klopt dus echt niet. Dat is eerder 40 per maand. Dat wordt flink terug betalen als het jaar is afgelopen.
Checkt niemand die bedragen van dat programma voordat ze de berekeningen maken?
Ooh klopt inderdaad. 1200(nog wat) en 1800(en nog wat) voor hem.quote:
Ja, die financieeladviseur zat ook een beetje als een boer met kiespijn en te denken "zijn ze hier nou blij mee?". 17k op je spaarrekening is echt belachelijk weinig...quote:Op woensdag 12 juni 2019 11:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik begrijp die mensen echt niet. Allebei een eigen zaak en dan blij zijn dat je 40.000 euro waard bent. Hè? En dat bedrag is inclusief wat verkoop van de totale inboedel zou opbrengen.
Dat is toch niks?
Nouja. Ik heb die 17k niet. Maar heb wel veel overwaarde in mn huis. Had ik een huurwoning dan was dat verhaal anders.quote:Op woensdag 12 juni 2019 15:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, die financieeladviseur zat ook een beetje als een boer met kiespijn en te denken "zijn ze hier nou blij mee?". 17k op je spaarrekening is echt belachelijk weinig...
Sbs6 hequote:Op woensdag 12 juni 2019 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Leuk programma. Ik snap alleen niet waarom mensen hieraan meedoen. Je bezittingen optellen, een schatting maken van de waarde van je inboedel en je schulden ervan aftrekken lijkt me geen hogere wiskunde.![]()
Plus, Viktor Brand die door je slaapkamer loopt en glijmiddel tevoorschijn tovert is ook niet echt iets waar je op zit te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |