Precies. Je bedoelt die CDM van Aston Villa.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Sanchez is niet zo duur hoor..gaat over die Colombiaan natuurlijk. Dan klopt je chem.
Haha ja dat had ik kunnen weten... Het is nog vroeg...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Sanchez is niet zo duur hoor..gaat over die Colombiaan natuurlijk. Dan klopt je chem.
Jep.quote:
Ja. Waarom heb je mij dat vorige week dan niet even verteld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat had je beter vorige week kunnen doen...
Omdat jij mij niet verteld hebt van je voornemens om hem te kopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Waarom heb je mij dat vorige week dan niet even verteld.
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit. ik heb er coins voor moeten kopen. En vorige week was robben wel goedkoper maar de coins een stuk duurder. Dus misschien is het nu wel voordeliger geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat jij mij niet verteld hebt van je voornemens om hem te kopen.
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit. ik heb er coins voor moeten kopen. En vorige week was robben wel goedkoper maar de coins een stuk duurder. Dus misschien is het nu wel voordeliger geweest.
Dat is zeker een mooi klusje. Maar niet voor POTSquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:07 schreef Tim86 het volgende:
Dat vind ik nou een mooi klusje voor POTS. Om de elasticiteiten te gaan berekenen van de prijs van FUT coins en de spelers in het spel.
Leuk om even in je pauze te doen!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi klusje. Maar niet voor POTS
op de pc?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:10 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Die prijzen gaan door het dak, toen ik mijn team kocht was het richting de 2.5 mil waard. De waarde gaat nu gewoon richting de 7 mil
toty robben zag ik gister in 1 a 2 uur 1.2 miljoen omhoog gaan in prijs. .quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Sergio Ramos al 7 ton duurder dan waar ik hem gisterenavond voor kocht. Die stijgt toch wat harder dan de Silva die ik daarvoor had
3.062.000 laagste bin
Al is Silva nu ook al 1.550.000
En Iniesta 2.615.000![]()
Maarja..dit kan ik wel blijven posten. Up, up, up.
Neuer ook al een stuk duurder dan waarvoor ik hem verkochtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Sergio Ramos al 7 ton duurder dan waar ik hem gisterenavond voor kocht. Die stijgt toch wat harder dan de Silva die ik daarvoor had
3.062.000 laagste bin
Al is Silva nu ook al 1.550.000
En Iniesta 2.615.000![]()
Maarja..dit kan ik wel blijven posten. Up, up, up.
Tenzij hij 11 keer SIF lacazette in zijn team heeft lijkt het mij idd dat dit op de PC isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |