abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148973408
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:17 schreef over_hedge het volgende:
Pokemon/DBZ kaartjes hebben mij wel meer dan 400 gulden gekost.
Ok wel bizar maar van pokemon kwam niet elk jaar een nieuwe versie uit waardoor de oude kaarten onbruikbaar werden. Of wel? Heb geen idee eigenlijk.
pi_148973432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef Tim86 het volgende:

En ik maar denken dat ik vanaf de eerste FUT had gespeeld..blijkbaar zat er in 2006 al zoiets in :P

Toen speelde ik nog PES :P
Ik ben in 2012 overgestapt van PES naar FIFA. Speel jij ook nog altijd met custom controller settings zodat het hetzelfde speelt als PES. Heb nooit kunnen wennen aan de FIFA standaard instellingen. En ik dacht toen nog dat het makkelijker was om terug te switchen als ik FIFA niet tof zou vinden. Alleen werd ik toen gegrepen door het FUT-virus.
pi_148973434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ach begrijp geld aan fifa uitgeven al een heel stuk beter dan die kindjes die geld uitgeven aan streams die fifa spelen. En dan ook nog tshirts etc van ze gaan kopen.
Dat ken ik niet eens, klinkt best beroerd :P
pi_148973500
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:35 schreef DeWesp het volgende:

[..]

Ik ben in 2012 overgestapt van PES naar FIFA. Speel jij ook nog altijd met custom controller settings zodat het hetzelfde speelt als PES. Heb nooit kunnen wennen aan de FIFA standaard instellingen. En ik dacht toen nog dat het makkelijker was om terug te switchen als ik FIFA niet tof zou vinden. Alleen werd ik toen gegrepen door het FUT-virus.
Haha klopt ja, alternate settings. Schieten en hoge pass omgedraaid :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  FOK!Fotograaf vrijdag 23 januari 2015 @ 11:38:09 #180
364681 over_hedge
pi_148973506
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ok wel bizar maar van pokemon kwam niet elk jaar een nieuwe versie uit waardoor de oude kaarten onbruikbaar werden. Of wel? Heb geen idee eigenlijk.
Vind je dat bizar ja? De kinderen van tegenwoordig geven alleen al 400 euro aan een console uit.
Dan vind ik 400 gulden aan iets waardoor je tenminste ook nog buiten komt en socialen contacten legt ver van bizar.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_148973552
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ach begrijp geld aan fifa uitgeven al een heel stuk beter dan die kindjes die geld uitgeven aan streams die fifa spelen. En dan ook nog tshirts etc van ze gaan kopen.
Heb je die South Park afleveringen erover ook gezien? :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  FOK!Fotograaf vrijdag 23 januari 2015 @ 11:39:47 #182
364681 over_hedge
pi_148973566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heb je die South Park afleveringen erover ook gezien? :D
Over pewdiepie? :P Die wel ja :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_148973579
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Vind je dat bizar ja? De kinderen van tegenwoordig geven alleen al 400 euro aan een console uit.
Dan vind ik 400 gulden aan iets waardoor je tenminste ook nog buiten komt en socialen contacten legt ver van bizar.
Als al je vrienden een ps4 heeft en samen gamen, hoe moet je dan sociaal doen zonder ps4?
pi_148973600
Wat een gemekker om niets. Iedereen verdient zijn eigen geld, behalve maver, en mag het dus ook uitgeven aan wat zij leuk vinden. Hugo geeft elk jaar 400 euro uit aan anus bleken, daar hoor je toch ook niemand over.
pi_148973641
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Over pewdiepie? :P Die wel ja :D
Ja en met die hele onderliggende discussie dat de generatie die veel zat te gamen en films/series kijken/keken nu kritiek hebben op de volgende generatie omdat ze niet meer spelen maar walkthroughs kijken. En zo kreeg de generatie daarvoor weer kritiek dat ze te veel zaten te gamen en films/series kijken/keken ipv buiten te spelen. Wel mooi hoe ze dat zo spot on hadden neergezet, dat iedereen toch wel zal vinden dat het vroeger allemaal beter was enzo :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_148973660
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een gemekker om niets. Iedereen verdient zijn eigen geld, behalve maver, en mag het dus ook uitgeven aan wat zij leuk vinden. Hugo geeft elk jaar 400 euro uit aan anus bleken, daar hoor je toch ook niemand over.
Nou, dat regent juist complimentjes. Zelfs van de burgemeester van Maastricht heb ik begrepen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_148973682
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik dat juist minder bizar vind dan dure voetballers in fifa te kopen die je datzelfde jaar niet meer kan gebruiken door een nieuwere fifa. Dat pokemon kan ik dan beter begrijpen idd
pi_148973708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nou, dat regent juist complimentjes. Zelfs van de burgemeester van Maastricht heb ik begrepen.
Wist niet dat jij ook toegang had tot het keldertje...
pi_148973729
Masterscriptie officieel ingestuurd! Nu maar een week wachten :o
pi_148973770
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:46 schreef The_Yakuza het volgende:
Masterscriptie officieel ingestuurd! Nu maar een week wachten :o
Lekker hoor!!!

Ga nu hier maar mee puzzelen.

vrijdag 23 januari 2015 @ 11:50:13 #191
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_148973831
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Lekker hoor!!!

[ afbeelding ]
IF Sanchez
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_148973836
Ik zie dat de coin prices stijgen, gaan die nog vel duurder worden? anders koop ik vandaag nog snel even wat.
pi_148973840
Reemi ja rapper appa was daar en het was echt te belachelijk voor woorden
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_148973845
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef zamory het volgende:
Ik zie dat de coin prices stijgen, gaan die nog vel duurder worden? anders koop ik vandaag nog snel even wat.
Elk weekend
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_148973865
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Lekker hoor!!!

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef Reemi het volgende:

[..]

IF Sanchez
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  FOK!Fotograaf vrijdag 23 januari 2015 @ 11:52:07 #196
364681 over_hedge
pi_148973880
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja en met die hele onderliggende discussie dat de generatie die veel zat te gamen en films/series kijken/keken nu kritiek hebben op de volgende generatie omdat ze niet meer spelen maar walkthroughs kijken. En zo kreeg de generatie daarvoor weer kritiek dat ze te veel zaten te gamen en films/series kijken/keken ipv buiten te spelen. Wel mooi hoe ze dat zo spot on hadden neergezet, dat iedereen toch wel zal vinden dat het vroeger allemaal beter was enzo :P
Ja _O_ Die is ook geniaal. Sowieso vind ik het echt een goed seizoen. Ook omdat alle afleveringen steeds terug komen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:44 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik dat juist minder bizar vind dan dure voetballers in fifa te kopen die je datzelfde jaar niet meer kan gebruiken door een nieuwere fifa. Dat pokemon kan ik dan beter begrijpen idd
Gelukkig maar. Dacht even dat ik een bizarre hobby had vroeger.
  FOK!Fotograaf vrijdag 23 januari 2015 @ 11:52:33 #197
364681 over_hedge
pi_148973887
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef zamory het volgende:
Komt door het weekend. Zullen maandag wel weer rond de 10 euro zitten.
pi_148973888
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef Reemi het volgende:

[..]

IF Sanchez
Ik zoek eigenlijk iets wat 1.2 miljoen goedkoper is... Misschien zet ik wel gewoon Kroos daar neer en dan heeft hij maar wat minder chemistry...
pi_148973906
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Komt door het weekend. Zullen maandag wel weer rond de 10 euro zitten.
thanks dan koop ik maandag een nieuw team :)
pi_148973930
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:52 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ik zoek eigenlijk iets wat 1.2 miljoen goedkoper is... Misschien zet ik wel gewoon Kroos daar neer en dan heeft hij maar wat minder chemistry...
IF Sanchez is niet zo duur hoor..gaat over die Colombiaan natuurlijk. Dan klopt je chem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')