Ok wel bizar maar van pokemon kwam niet elk jaar een nieuwe versie uit waardoor de oude kaarten onbruikbaar werden. Of wel? Heb geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:17 schreef over_hedge het volgende:
Pokemon/DBZ kaartjes hebben mij wel meer dan 400 gulden gekost.
Ik ben in 2012 overgestapt van PES naar FIFA. Speel jij ook nog altijd met custom controller settings zodat het hetzelfde speelt als PES. Heb nooit kunnen wennen aan de FIFA standaard instellingen. En ik dacht toen nog dat het makkelijker was om terug te switchen als ik FIFA niet tof zou vinden. Alleen werd ik toen gegrepen door het FUT-virus.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef Tim86 het volgende:
En ik maar denken dat ik vanaf de eerste FUT had gespeeld..blijkbaar zat er in 2006 al zoiets in
Toen speelde ik nog PES
Dat ken ik niet eens, klinkt best beroerdquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach begrijp geld aan fifa uitgeven al een heel stuk beter dan die kindjes die geld uitgeven aan streams die fifa spelen. En dan ook nog tshirts etc van ze gaan kopen.
Haha klopt ja, alternate settings. Schieten en hoge pass omgedraaidquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:35 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ik ben in 2012 overgestapt van PES naar FIFA. Speel jij ook nog altijd met custom controller settings zodat het hetzelfde speelt als PES. Heb nooit kunnen wennen aan de FIFA standaard instellingen. En ik dacht toen nog dat het makkelijker was om terug te switchen als ik FIFA niet tof zou vinden. Alleen werd ik toen gegrepen door het FUT-virus.
Vind je dat bizar ja? De kinderen van tegenwoordig geven alleen al 400 euro aan een console uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok wel bizar maar van pokemon kwam niet elk jaar een nieuwe versie uit waardoor de oude kaarten onbruikbaar werden. Of wel? Heb geen idee eigenlijk.
Heb je die South Park afleveringen erover ook gezien?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach begrijp geld aan fifa uitgeven al een heel stuk beter dan die kindjes die geld uitgeven aan streams die fifa spelen. En dan ook nog tshirts etc van ze gaan kopen.
Over pewdiepie?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je die South Park afleveringen erover ook gezien?
Als al je vrienden een ps4 heeft en samen gamen, hoe moet je dan sociaal doen zonder ps4?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je dat bizar ja? De kinderen van tegenwoordig geven alleen al 400 euro aan een console uit.
Dan vind ik 400 gulden aan iets waardoor je tenminste ook nog buiten komt en socialen contacten legt ver van bizar.
Ja en met die hele onderliggende discussie dat de generatie die veel zat te gamen en films/series kijken/keken nu kritiek hebben op de volgende generatie omdat ze niet meer spelen maar walkthroughs kijken. En zo kreeg de generatie daarvoor weer kritiek dat ze te veel zaten te gamen en films/series kijken/keken ipv buiten te spelen. Wel mooi hoe ze dat zo spot on hadden neergezet, dat iedereen toch wel zal vinden dat het vroeger allemaal beter was enzoquote:
Nou, dat regent juist complimentjes. Zelfs van de burgemeester van Maastricht heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een gemekker om niets. Iedereen verdient zijn eigen geld, behalve maver, en mag het dus ook uitgeven aan wat zij leuk vinden. Hugo geeft elk jaar 400 euro uit aan anus bleken, daar hoor je toch ook niemand over.
Ik bedoel dat ik dat juist minder bizar vind dan dure voetballers in fifa te kopen die je datzelfde jaar niet meer kan gebruiken door een nieuwere fifa. Dat pokemon kan ik dan beter begrijpen iddquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je dat bizar ja? De kinderen van tegenwoordig geven alleen al 400 euro aan een console uit.
Dan vind ik 400 gulden aan iets waardoor je tenminste ook nog buiten komt en socialen contacten legt ver van bizar.
Wist niet dat jij ook toegang had tot het keldertje...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou, dat regent juist complimentjes. Zelfs van de burgemeester van Maastricht heb ik begrepen.
Lekker hoor!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:46 schreef The_Yakuza het volgende:
Masterscriptie officieel ingestuurd! Nu maar een week wachten
IF Sanchezquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker hoor!!!
Ga nu hier maar mee puzzelen.
[ afbeelding ]
Elk weekendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef zamory het volgende:
Ik zie dat de coin prices stijgen, gaan die nog vel duurder worden? anders koop ik vandaag nog snel even wat.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker hoor!!!
Ga nu hier maar mee puzzelen.
[ afbeelding ]
quote:
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja en met die hele onderliggende discussie dat de generatie die veel zat te gamen en films/series kijken/keken nu kritiek hebben op de volgende generatie omdat ze niet meer spelen maar walkthroughs kijken. En zo kreeg de generatie daarvoor weer kritiek dat ze te veel zaten te gamen en films/series kijken/keken ipv buiten te spelen. Wel mooi hoe ze dat zo spot on hadden neergezet, dat iedereen toch wel zal vinden dat het vroeger allemaal beter was enzo
Gelukkig maar. Dacht even dat ik een bizarre hobby had vroeger.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dat juist minder bizar vind dan dure voetballers in fifa te kopen die je datzelfde jaar niet meer kan gebruiken door een nieuwere fifa. Dat pokemon kan ik dan beter begrijpen idd
Komt door het weekend. Zullen maandag wel weer rond de 10 euro zitten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef zamory het volgende:
Ik zie dat de coin prices stijgen, gaan die nog vel duurder worden? anders koop ik vandaag nog snel even wat.
Ik zoek eigenlijk iets wat 1.2 miljoen goedkoper is... Misschien zet ik wel gewoon Kroos daar neer en dan heeft hij maar wat minder chemistry...quote:
thanks dan koop ik maandag een nieuw teamquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt door het weekend. Zullen maandag wel weer rond de 10 euro zitten.
IF Sanchez is niet zo duur hoor..gaat over die Colombiaan natuurlijk. Dan klopt je chem.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk iets wat 1.2 miljoen goedkoper is... Misschien zet ik wel gewoon Kroos daar neer en dan heeft hij maar wat minder chemistry...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |