whutquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Team van mijn tegenstander. Ratings waren iets van 70-68-70.
Geen Robben, wanne pauper.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel werd het?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat iemand minimaal 400 euro over heeft voor een spelletje dat zelf maar 50 euro kost.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe doen ze dat? En hoe komt het dat het er vervolgens op lijkt dat alleen jij last hebt van de lag en zij nog simpel kunnen dribbelen en passen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:11 schreef Lastpost het volgende:
Hier ook een TOTY Ronaldo. 4-0 voor en nu spontaan gigantische lag.
Veel hobby's kosten geld. Als iemand het er voor over heeft moet hij het zelf weten..kan dat nog best begrijpen als je er veel tijd in stopt. Als je aan de modeltreintjes gaat ben je ook een vermogen kwijt volgens mij. Als je gaat hockeyen met 1 of 2 wekelijkse zuipavonden/middagen erbij tikt het ook aan. Zo is het voor ieder wat wils.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand minimaal 400 euro over heeft voor een spelletje dat zelf maar 50 euro kost.
lagswitchquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:14 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat? En hoe komt het dat het er vervolgens op lijkt dat alleen jij last hebt van de lag en zij nog simpel kunnen dribbelen en passen?
Als je een toty in je pakje hebt bijvoorbeeld ronaldo heb je zo 150 euro te pakken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand minimaal 400 euro over heeft voor een spelletje dat zelf maar 50 euro kost.
Nooit geld betaald voor Pokémon kaarten, toch had ik een dikke collectie op een gegeven momentquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:17 schreef over_hedge het volgende:
Pokemon/DBZ kaartjes hebben mij wel meer dan 400 gulden gekost.
Ik had vooral met DBZ kaarten veen goede collectie. Ook van die zeldzame SSJ powerlevels kaarten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nooit geld betaald voor Pokémon kaarten, toch had ik een dikke collectie op een gegeven moment
Ik begon vanaf 2005 echt actief online te spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef Tim86 het volgende:
En ik maar denken dat ik vanaf de eerste FUT had gespeeld..blijkbaar zat er in 2006 al zoiets in
Toen speelde ik nog PES
Je hebt een punt, maar vind het toch best achterlijk. Hoop geld voor een spelletje dat dit jaar al weer een opvolger heeft. Een paar tientjes begrijp ik en doe ik zelf ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel hobby's kosten geld. Als iemand het er voor over heeft moet hij het zelf weten..kan dat nog best begrijpen als je er veel tijd in stopt. Als je aan de modeltreintjes gaat ben je ook een vermogen kwijt volgens mij. Als je gaat hockeyen met 1 of 2 wekelijkse zuipavonden/middagen erbij tikt het ook aan. Zo is het voor ieder wat wils.
Zolang het maar niet van de belastingcenten gaat
Snap ik, maar ik ga er niet van uit dat deze persoon 7 totys heeft gepulledquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een toty in je pakje hebt bijvoorbeeld ronaldo heb je zo 150 euro te pakken.
Ach begrijp geld aan fifa uitgeven al een heel stuk beter dan die kindjes die geld uitgeven aan streams die fifa spelen. En dan ook nog tshirts etc van ze gaan kopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar vind het toch best achterlijk. Hoop geld voor een spelletje dat dit jaar al weer een opvolger heeft. Een paar tientjes begrijp ik en doe ik zelf ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |