Precies. Je bedoelt die CDM van Aston Villa.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Sanchez is niet zo duur hoor..gaat over die Colombiaan natuurlijk. Dan klopt je chem.
Haha ja dat had ik kunnen weten... Het is nog vroeg...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Sanchez is niet zo duur hoor..gaat over die Colombiaan natuurlijk. Dan klopt je chem.
Jep.quote:
Ja. Waarom heb je mij dat vorige week dan niet even verteld.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat had je beter vorige week kunnen doen...
Omdat jij mij niet verteld hebt van je voornemens om hem te kopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Waarom heb je mij dat vorige week dan niet even verteld.
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit. ik heb er coins voor moeten kopen. En vorige week was robben wel goedkoper maar de coins een stuk duurder. Dus misschien is het nu wel voordeliger geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat jij mij niet verteld hebt van je voornemens om hem te kopen.
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit. ik heb er coins voor moeten kopen. En vorige week was robben wel goedkoper maar de coins een stuk duurder. Dus misschien is het nu wel voordeliger geweest.
Dat is zeker een mooi klusje. Maar niet voor POTSquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:07 schreef Tim86 het volgende:
Dat vind ik nou een mooi klusje voor POTS. Om de elasticiteiten te gaan berekenen van de prijs van FUT coins en de spelers in het spel.
Leuk om even in je pauze te doen!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi klusje. Maar niet voor POTS
op de pc?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:10 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Die prijzen gaan door het dak, toen ik mijn team kocht was het richting de 2.5 mil waard. De waarde gaat nu gewoon richting de 7 mil
toty robben zag ik gister in 1 a 2 uur 1.2 miljoen omhoog gaan in prijs. .quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Sergio Ramos al 7 ton duurder dan waar ik hem gisterenavond voor kocht. Die stijgt toch wat harder dan de Silva die ik daarvoor had
3.062.000 laagste bin
Al is Silva nu ook al 1.550.000
En Iniesta 2.615.000![]()
Maarja..dit kan ik wel blijven posten. Up, up, up.
Neuer ook al een stuk duurder dan waarvoor ik hem verkochtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Sergio Ramos al 7 ton duurder dan waar ik hem gisterenavond voor kocht. Die stijgt toch wat harder dan de Silva die ik daarvoor had
3.062.000 laagste bin
Tenzij hij 11 keer SIF lacazette in zijn team heeft lijkt het mij idd dat dit op de PC isquote:
Nope ps4, heb onder andere toty ramos. Heb hem gekocht voor 1.2 mil en hij gaat nu over de 3 milquote:
iniesta is 1.9 op de pc :squote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:11 schreef Tim86 het volgende:
3.062.000 laagste bin
dan moet je met je overige 1.3 nog steeds 4mil binnen harken... zijn maar weinig speler die zo bizar over de kop gegaan zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:21 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Nope ps4, heb onder andere toty ramos. Heb hem gekocht voor 1.2 mil en hij gaat nu over de 3 mil
Tevez, ook een argentijn uit de serie A.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:24 schreef Zhano het volgende:
Welke spits is vergelijkbaar met Higuain?
Rodrigoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:24 schreef Zhano het volgende:
Superveel joh. Griez, Lacazette, Vidal, Clichy, Diego Lopez...wie niet kan je beter zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan moet je met je overige 1.3 nog steeds 4mil binnen harken... zijn maar weinig speler die zo bizar over de kop gegaan zijn.
Cavani, Benzema, Jackson, Balo, Rondon, Ramos, Baquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:24 schreef Zhano het volgende:
Daar kan je aardig wat coins van kopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:28 schreef DePresident. het volgende:
Ik heb nog 700k cash liggen. Stom om er eigenlijk niets mee te doen.
Meest bizarre stijging is nog steeds lacazette met bijna 3 keer de TOTY prijs. clichy haalt die marges bij lange na al niet. net aan 2x de prijs.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Superveel joh. Griez, Lacazette, Vidal, Clichy, Diego Lopez...wie niet kan je beter zeggen.
pics van je team dan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:21 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Nope ps4, heb onder andere toty ramos. Heb hem gekocht voor 1.2 mil en hij gaat nu over de 3 mil
Mwah lastig te omschrijven... Snel genoeg, maar niet zwak. Goede shooting en balbeheersing. Hij is natuurlijk ook gewoon 84 rated. Rondon en Ramos vond ik niets. Jackson kan ik niet echt een sterk team mee bedenken in 41212(2).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cavani, Benzema, Jackson, Balo, Rondon, Ramos, Ba
Moet toch iets tussen zitten
Vraag is vooral wat je zo goed aan hem vindt dat je zo'n type zoekt.
Heb nu basisfiltertje met finishing, strength, dribbling en 1.80m+ en dan komen o.a. deze namen er uit (en veel meer)
Diego Costa.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah lastig te omschrijven... Snel genoeg, maar niet zwak. Goede shooting en balbeheersing. Hij is natuurlijk ook gewoon 84 rated. Rondon en Ramos vond ik niets. Jackson kan ik niet echt een sterk team mee bedenken in 41212(2).
Dan Douglas Costa in de spits. Krijg je nog skillies erbij ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Budget is 38k voor een compleet team
Toty kroos van 1 mil naar 2.2quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan moet je met je overige 1.3 nog steeds 4mil binnen harken... zijn maar weinig speler die zo bizar over de kop gegaan zijn.
Dan valt Lewa dus ook afquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Budget is 38k voor een compleet team
Muller 200k is wel heel lang geledenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:34 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Toty kroos van 1 mil naar 2.2
if muller van 200k naar bijna 1 mil.
En dan heb ik nog reus alaba en paar van zulke. Ik heb iets te ruim geschat
IF Rondon, ook een baasje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan valt Lewa dus ook af
En Benz ook, al had je die net in een pack toch? Of was dat iemand anders?
Balotelli, Cavani blijven er over met wat extra filters (ball control en agility). En IF Choupo, maar die is ook flink gestegen. Was anders wel een leuke optie.
Das imho een heel ander typequote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan Douglas Costa in de spits. Krijg je nog skillies erbij ook.
Ja Benzema idd, maar heb m al verkochtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan valt Lewa dus ook af
En Benz ook, al had je die net in een pack toch? Of was dat iemand anders?
Balotelli, Cavani blijven er over met wat extra filters (ball control en agility). En IF Choupo, maar die is ook flink gestegen. Was anders wel een leuke optie.
Dat kloptquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Muller 200k is wel heel lang geleden
Die zat bij mijn eerste suggesties ja, maar vond hij niets.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Rondon, ook een baasje.
Ik geef het op. Zhano is gewoon een moeilijk joch. Benteke is natuurlijk ook te minnetjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zat bij mijn eerste suggesties ja, maar vond hij niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |