Palacioquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:37 schreef Zhano het volgende:
Ben helemaal niet kieskeurig verder hoorMaar die IF Rondon heb ik gehad en die was bagger idd.
Mandzukic?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:37 schreef Zhano het volgende:
Ben helemaal niet kieskeurig verder hoorMaar die IF Rondon heb ik gehad en die was bagger idd.
Lukaku welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:37 schreef Zhano het volgende:
Benteke kom je niet voor niets nooit tegen online volgens mij
Cavani is je man. Betaalbaar en voor mij een van de betere spitsen dit jaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das imho een heel ander type
[..]
Ja Benzema idd, maar heb m al verkochtZijn links zijn of niet tof of te duur...
Ik speel al 3 maanden met Benteke, speelt prima. Spitsenkoppeltje met Vargasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:37 schreef Zhano het volgende:
Benteke kom je niet voor niets nooit tegen online volgens mij
Die schaar ik in de groep Dzeko/Llorente/Mandzukic, aka geen/weinig skills en vooral lengtequote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mandzukic?
Heb je gelijk weer zo'n Balkan-knul in je team.
Immobile?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die schaar ik in de groep Dzeko/Llorente/Mandzukic, aka geen/weinig skills en vooral lengte
IF Ibrahimovic, erg fijne spits imo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die schaar ik in de groep Dzeko/Llorente/Mandzukic, aka geen/weinig skills en vooral lengte
Kan hij bij jou wel een beetje koppen? Bij mij ging echt alles misquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IF Ibrahimovic, erg fijne spits imo.
Gisteren nog eentje met het hoofd erin gelegd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:46 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Kan hij bij jou wel een beetje koppen? Bij mij ging echt alles mis
Racist.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:47 schreef Lastpost het volgende:
Oh God heb weer teveel kleur in m'n team. Loopt gelijk voor geen meter meer, NIF terug en de boel loop weer.
Zat ik ook naar te kijken idd, ook vanwege Perezquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rodrigo!!!!!!!!!!!!!! 4* skillie
[ afbeelding ]
IF Higuain en MOTM Higuain zijn ook wel redelijk vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:24 schreef Zhano het volgende:
Welke spits is vergelijkbaar met Higuain?
Baas juistquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zat ik ook naar te kijken idd, ook vanwege PerezMaar dit lijkt me zo'n priegelspitsje.
Bijna net zo duur ookquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:53 schreef DePresident. het volgende:
Luis Suarez.![]()
Hij doet me denken aan Jovetic uit Fifa14. 1 op 1 na 25 potjes.
1 op 1 lopen is toch niet heel bijzonder met zon spits? Of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:53 schreef DePresident. het volgende:
Luis Suarez.![]()
Hij doet me denken aan Jovetic uit Fifa14. 1 op 1 na 25 potjes.
Nee, maar het is me de laatste tijd niet zo vaak gelukt. Neymar en Cuadrado op de flanken lopen ook 12 en 13 uit 25.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
1 op 1 lopen is toch niet heel bijzonder met zon spits? Of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |