Ohja, da's waar. Je hebt zat van die Amerika-winkeltjes met Oreo's enzo en maple syrupquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tom
Die dingen kan je blijkbaar ook online bestellen hé
quote:
Hodorquote:
In de Jamin verkopen ze ook Amerikaanse snoep en er is zo'n winkeltje in Utrecht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohja, da's waar. Je hebt zat van die Amerika-winkeltjes met Oreo's enzo en maple syrup
[..]
[..]
Hodor
nahquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ro-ald ga slapen, met je troll account
Bohquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In de Jamin verkopen ze ook Amerikaanse snoep en er is zo'n winkeltje in Utrecht.
Wil nog een keer Cap'n Crunch en Cinnamon Toast Cereal proeven
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh maple syrup verkopen ze bij de AH xl. Vroeg laatst aan een klant waar het naar smaakt. "gewoon siroop, iets lekkerder" 7 eu voor zo'n flesje
Hoooodooooorquote:
Ja boh, dem cerealsquote:
Ja, kan je beter gewoon normale siroop kopenquote:
Hodor.quote:
De Jumbo hier verkoopt Amerikaans snoep en verschillende smaken Mountain Dew.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In de Jamin verkopen ze ook Amerikaanse snoep en er is zo'n winkeltje in Utrecht.
Wil nog een keer Cap'n Crunch en Cinnamon Toast Cereal proeven
AH XL ook, van Mountain Dewquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Jumbo hier verkoopt Amerikaans snoep en verschillende smaken Mountain Dew.
Hodor hodor hodor.quote:
Ook niet zo heel gek met de prijzen die ze er voor vragen. Alsof ze iemand eerste klas invliegen met alleen maar de handbagage hoeveelheid aan die meuk.quote:
quote:
Ja, oké. Normale Mountain Dew smaakt ook niet veel anders dan 7up bijvquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook niet zo heel gek met de prijzen die ze er voor vragen. Alsof ze iemand eerste klas invliegen met alleen maar de handbagage hoeveelheid aan die meuk.
En Sprite.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, oké. Normale Mountain Dew smaakt ook niet veel anders dan 7up bijv
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:40 schreef DrNick het volgende:
Waar komt dat hele hodor vandaan eigenlijk?
GoTquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:40 schreef DrNick het volgende:
Waar komt dat hele hodor vandaan eigenlijk?
Serieus bruh?quote:
Game of Thrones lul, niet trollenquote:
:Squote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Game of Thrones lul, niet trollen
hodorquote:
who what?quote:
Ah ja, vind ik fijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nice.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Nick
http://www.skydive-zeeland.nl/index.php?cPath=10
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik vandaag m'n duurste CD box gekocht heb tot nu toe.DesignSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon in erremuquote:
Moet ff kijken, heel misschien naar India, misschien iets anders.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sjiek hendig.
Van de zomer eens doen dan.
Dat is ook nice.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet ff kijken, heel misschien naar India, misschien iets anders.
Doe roadtrippen danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is ook nice.
Ik weet het nog niet, misschien even een stad ergens in het Noorden aantikken ofzo, misschien ook niets.
Spijtig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De individuele albums wel, de box niet.
Bohhhhquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Even naar de Bo-Rent voor een Mustang.
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
Groningen - Kopenhagen - Stockholm - Oslo - Osso?
Zou het niet fietsen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
Groningen - Kopenhagen - Stockholm - Oslo - Osso?
Zou het opzich wel kopen voor de vormgeving, maar meh. Kost dat?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er waren plannen voor, maar er is al jaren niets meer over gezegd. Wie weet.
Sorryquote:
Daft Punk RAM vinylboxquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zou het opzich wel kopen voor de vormgeving, maar meh. Kost dat?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
Doen! Kan je eckte lasagne eten
Zie aantal posts terugquote:
Dat of parachute springen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.myplaydirect.c(...)0promote&cid=lg:14ng
Ach.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter daar je geld aan uitgeven dan 200euro voor een FOK! abo
India.quote:
Parachute springenquote:
Ja true, 3/4 weken India. Dag of 4 Italie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je kan ook twee dingen doen
Alleen zou ook kunnen, wel tof.
Ja maar was wel saai zei jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:03 schreef DrNick het volgende:
Ik vind alleen dingen doen ook wel fijn, beetje geen rekening houden met andere mensen
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zou het opzich wel kopen voor de vormgeving, maar meh. Kost dat?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe plaat van Marco Borsato?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja true, 3/4 weken India. Dag of 4 Italie.
160 eu?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://nl.myplaydirect.co(...)0promote&cid=lg:14ng
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.myplaydirect.c(...)0promote&cid=lg:14ng
Ja joh doe dat er ook maar bijquote:
quote:
Okequote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja joh doe dat er ook maar bij
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:36 schreef DrNick het volgende:
Op de melodie van Rawhide
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hoodooooooor
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodooooooor
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor, hodoooooooor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodooooooor
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodoooor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodor, hodor, hodor.
Hodoooooooooor
Hodor.quote:
Liever knuffelend de wereld verkennen dan in Eindjequote:
Toch al best een eindje de wereld in.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Liever knuffelend de wereld verkennen dan in Eindje
Out of the world jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toch al best een eindje de wereld in.
Alles na Mossellandquote:
Rave of Thronesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen photoshop ook, blijkbaar draait hij in z'n vrije tijd de GoT soundtrack.
[ afbeelding ]
Moet je nog nieuwe schoenen toevallig?quote:
Kan wel ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je nog nieuwe schoenen toevallig?
Nike SB McFly inderdaadquote:
Vans SK8HIquote:
Nou trustenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
Een glitterplaatje op zijn tijd, is als een hondenlul in de maneschijn
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
Een glitterplaatje op zijn tijd, is als een hondenlul in de maneschijn
freshcottonquote:
https://www.freshcotton.com/nl/quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:25 schreef DrNick het volgende:
Moet sowieso eens nieuwe kleren kopen. Kom een beetje in een sleur.
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou nog kleren voor je zoeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nobody expects the East-German Inquisition!
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Soberso een denimjacketPls no.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel manquote:
Ik heb ook een denimjacketquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:52 schreef LittleBrownie het volgende:
zwabjeAwesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het willen doen, maar voorlopig zijn deuvels makkelijker en hopelijk een keer een lamellofrees. Moet wel retescherpe beitels hebben voor dat soort grapjes.🐙
Nice.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:56 schreef LittleBrownie het volgende:
http://i.imgur.com/VbSmd4i.webm verassend pleasing om naar te kijken
Precisiewerk jaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Awesome.
Zou het willen doen, maar voorlopig zijn deuvels makkelijker en hopelijk een keer een lamellofrees. Moet wel retescherpe beitels hebben voor dat soort grapjes.
quote:
quote:
Iscar maakt bazentools.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:56 schreef LittleBrownie het volgende:
http://i.imgur.com/VbSmd4i.webm verassend pleasing om naar te kijken
Jouw smaak in mannenquote:
quote:
quote:
Krijg ik die soep erbij?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 03:00 schreef LittleBrownie het volgende:
http://i.imgur.com/MWoTn3U.webm
lolwat
Ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:59 schreef DrNick het volgende:
Kennen jullie "Principles of Mechanics" van Ralph Steiner?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 03:00 schreef LittleBrownie het volgende:
http://i.imgur.com/MWoTn3U.webm
lolwat
quote:
srslyquote:
lolwatquote:Op vrijdag 23 januari 2015 03:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, you've got such a raging clue right now.
[ afbeelding ]
wat is dezequote:
trusten zwabjonquote:
Meidquote:
Slaapquote:
blquote:
xdquote:
quote:
quote:Nintendo Anime Channel is a free* video-on-demand service presented by Nintendo, which is planned for release on February 13th 2015. Using this service, you can stream a range of exciting anime series like Kirby, Pokémon and Inazuma Eleven on your Nintendo 3DS or 2DS.** New content is added to the service regularly, so make sure you check back often to see the latest episodes!
quote:Kirby Series 1
Follow the adventures of Kirby and his friends in Dream Land, as they fight back against the forces of Nightmare to save the planet from destruction!
Faalhaas.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:14 schreef DrNick het volgende:
Wat ik me vandaag toch weer meemaak zeg. Mijn ketting zat niet op mijn fiets want ik had hem schoongemaakt enzo. Dus ik dacht, dat kan ik vanochtend nog wel even doen. Echter, hij moest nog even in de olie staan, en dat duurde wat langer, dus ik stelde voor om dan de auto te nemen naar school.
Mutti helemaal waus, dat ik dat gisteren had moeten doen enzo. Ik zeg dat dat goed uitkomt want tussenuur en Smos, maar dat mocht niet baten. Ik dus die ketting in een pannetje doen, maar dat was ook weer niet goed want kookpan en dan zou dat vies worden
Uiteindelijk mocht dat wel, dus ik dat doen en ik ging naar boven met wat thee. Kom ze daarna naar boven om haar eigen fietssleutel te geven: "Ik wilde eigenlijk naar de Aldi vanmiddag, maar ga jij maar met mijn fiets dan.". Ik wilde Mutti natuurlijk niet verhinderen, dus heb ik het aanbod afgeslagen.
Even later ga ik weer naar beneden, zit Mutti te huilen enzo. Vast omdat ik zo mijn eerste twee lesuren gemist heb of iets dergelijks. Ik zet nog een mok Earl Grey, haal de ketting uit het vet, en vervolgde mijn weg naar boven om dit verhaal te typen.
En dit alles met de auto voor de deur. Eigenwijsheid zit in de familie ofzo
Even een nachtje in de terpentine gezet, dus moest wel eerst in olie.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Faalhaas.Hoe moeilijk kan je doen met een fietsketting.
Paar klappen heb je nodig. Geen goede opvoeding.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:14 schreef DrNick het volgende:
Wat ik me vandaag toch weer meemaak zeg. Mijn ketting zat niet op mijn fiets want ik had hem schoongemaakt enzo. Dus ik dacht, dat kan ik vanochtend nog wel even doen. Echter, hij moest nog even in de olie staan, en dat duurde wat langer, dus ik stelde voor om dan de auto te nemen naar school.
Mutti helemaal waus, dat ik dat gisteren had moeten doen enzo. Ik zeg dat dat goed uitkomt want tussenuur en Smos, maar dat mocht niet baten. Ik dus die ketting in een pannetje doen, maar dat was ook weer niet goed want kookpan en dan zou dat vies worden
Uiteindelijk mocht dat wel, dus ik dat doen en ik ging naar boven met wat thee. Kom ze daarna naar boven om haar eigen fietssleutel te geven: "Ik wilde eigenlijk naar de Aldi vanmiddag, maar ga jij maar met mijn fiets dan.". Ik wilde Mutti natuurlijk niet verhinderen, dus heb ik het aanbod afgeslagen.
Even later ga ik weer naar beneden, zit Mutti te huilen enzo. Vast omdat ik zo mijn eerste twee lesuren gemist heb of iets dergelijks. Ik zet nog een mok Earl Grey, haal de ketting uit het vet, en vervolgde mijn weg naar boven om dit verhaal te typen.
En dit alles met de auto voor de deur. Eigenwijsheid zit in de familie ofzo
Wat voor fiets heb je?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Even een nachtje in de terpentine gezet, dus moest wel eerst in olie.
Waarschijnlijk gewoon een standaard herenfiets en dan vraag ik mij af waarom hij zoveel moeite doetquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo gedraagt hij zich wel met zijn gemutti
Hij komt uit Zeeland hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een standaard herenfiets en dan vraag ik mij af waarom hij zoveel moeite doet
Dat snap ik ook wel, maar dingen die lang duren moet je doen als je tijd hebt flapdrol.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind mutti niet echt verkeerd. Gewoon een bijnaam. Mama is wat anders.
Ik zeg ook regelmatig mutti.. dan kom ik binnen als een Duitsers "Alloooo mutti" en dan zegt mijn moeder altijd "Alloooooo sohn"
Maar de auto stond er en ze had hem niet nodigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dingen die lang duren moet je doen als je tijd hebt flapdrol.
Niets is minder waar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een standaard herenfiets en dan vraag ik mij af waarom hij zoveel moeite doet
En het is niet jouw auto dus dat had je van te voren moeten bedenken. Ik neem aan dat je je moeder ook al even kent.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar de auto stond er en ze had hem niet nodig
Jawel, maar ze maakt het zichzelf ook moeilijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En het is niet jouw auto dus dat had je van te voren moeten bedenken. Ik neem aan dat je je moeder ook al even kent.
Nee hij is paar maanden geleden geadopteerdquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En het is niet jouw auto dus dat had je van te voren moeten bedenken. Ik neem aan dat je je moeder ook al even kent.
Weet je wat dat kostquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
KOOP ZELF EEN AUTO DAN VERVELEND ROTJONG!
Tweedehandsje 850 euro of zoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost![]()
Heb laatst de tank vol diesel gegooid, dus dat zit wel snor.
had dan geen rijbewijs behaald als je geen auto kan betalenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
+100 verzekering+mrb+brandstof per maand ja.
Ja, want een rijbewijs is alleen handig als je een auto kan betalen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
had dan geen rijbewijs behaald als je geen auto kan betalen
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
had dan geen rijbewijs behaald als je geen auto kan betalen
ja of moterquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, want een rijbewijs is alleen handig als je een auto kan betalen.
Tijdens het fietsen je zak erop legen, prima smeermiddel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja logisch toch? Het is niet alsof iedereen eventjes een auto kan betalen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wat nu wilt hij steeds de auto van zijn mutti
Moet ie maar van te voren bedenken godverdommequote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja logisch toch? Het is niet alsof iedereen eventjes een auto kan betalen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet ie maar van te voren bedenken godverdomme
Dat heeft hij gedaan, daarom heeft hij geen auto, sukkel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet ie maar van te voren bedenken godverdomme
wat noem je mij sukkel vieze brabander uit Eindje kut stadquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan, daarom heeft hij geen auto, sukkel.
Je ouders balen nog steeds dat ze het bonnetje van de adoptie kwijt zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wat noem je mij sukkel vieze brabander uit Eindje kut stad
Jouw ouders balen nog steeds van het ongelukjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ouders balen nog steeds dat ze het bonnetje van de adoptie kwijt zijn
Hoe dan ook ze houden van hun kind, hoe gehandicapt dan ook. Dat hebben onze ouders dan toch wel gemeenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jouw ouders balen nog steeds van het ongelukje
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe dan ook ze houden van hun kind, hoe gehandicapt dan ook. Dat hebben onze ouders dan toch wel gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |