Balen zeg..quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Blijkt niet één verstuiver maar alle 4 niet goed, dag geld
Auw. Diesels zijn wat dat betreft ook gewoon kut.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Blijkt niet één verstuiver maar alle 4 niet goed, dag geld
Zoals de situatie nu is, heb ik teveel betaald. De airco werkt namelijk ook niet. Helaas weet je dit met de verstuivers ook niet van tevoren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat scheelt nog en is netjes. Meestal kosten die krengen al zo'n 250-300 euro ex montage. Maar blijft zuur natuurlijk. Hopelijk is ie daarna wel oké en kun je een tijdje vooruit.
Was de vraagprijs er wel naar of heb je de hoofdprijs betaald?
Blijft een risico natuurlijk, maar wel klote. De airco had je wel kunnen testen, toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zoals de situatie nu is, heb ik teveel betaald. De airco werkt namelijk ook niet. Helaas weet je dit met de verstuivers ook niet van tevoren.
Murphy is a bitchquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Helaas bij mij vanalles tegelijk, van mijn 106 is gisteren een koelwaterslang gescheurd
Wat voor eentje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:17 schreef monsterd. het volgende:
Ik ga zometeen een Alfa bekijken
Ik weet niet wat mij bezield, behoefte aan snelle auto I guess..
Fijne auto zo'n alfa, ik heb er ook 1 gehad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:29 schreef monsterd. het volgende:
147 1.9jtd. Reed wel leuk, maar was een schadebak met teveel werk. Ik zou de aanschafprijs nog minstens 2x moeten verdubbelen om hem netjes te krijgen en nodige onderhoud te doen.
Historie is juist grotendeels bekend. Alleen de laatste 80.000 km niet. Verstuivers zijn wel een zwak punt van de 1.4 hdi. Maar nu rijdt ie weer super! Gaat zo mee naar Luxemburg voor een dag of 10.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
Dat is klote Sjoeg! Onbekende onderhoudshistorie?
Dat ligt heel erg persoonlijk en verschilt per auto. Fransen hebben hele zachte verende stoelen, Jappen gaan voor hard. Duitsers ervaar ik als ertussen in..quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:54 schreef DiceMan het volgende:
Enige tips voor een comfortabele zithouding? Of hebben budget auto's nou eenmaal mindere stoelen?
Alhoewel het inderdaad erg verschilt per persoon moet ik wel zeggen dat het opmerkelijk genoeg tot nu toe inderdaad vooral stoelen van franse producenten waren die mij het gevoel van comfort gavenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg persoonlijk en verschilt per auto. Fransen hebben hele zachte verende stoelen, Jappen gaan voor hard. Duitsers ervaar ik als ertussen in..
Ik zit graag vrij rechtop met mijn benen net niet helemaal gestrekt om bij de pedalen te komen. Stuur vrij hoog, zodat ik mijn armen licht geknikt kan houden.
Inderdaad een zwak punt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Historie is juist grotendeels bekend. Alleen de laatste 80.000 km niet. Verstuivers zijn wel een zwak punt van de 1.4 hdi. Maar nu rijdt ie weer super! Gaat zo mee naar Luxemburg voor een dag of 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |