Ahum, 206 HDi.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet precies. Als t maar diesel, comfortabel, lichter dan 1050kg en zuiniger dan 1 op 20 is
Is inderdaad een optiequote:
Waarschijnlijk had hij niets in de gaten, dan zou ik ook doorrijdenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:18 schreef Pap89 het volgende:
Kapotte band net
Zijn hier in de woonplaats aan het werk met de putten, dus overal van die reflectorpaaltjes, best.
Komt er een of andere josti vol gas door een 30km weg, met aan beide kanten rijen van geparkeerde auto's, met aan zijn kant de blokkade + zelfs een groot gedeelte zonder auto's.
Maar nee meneer de grefo met z'n doorfokhok moest toch door, dus kon meteen naar rechts over zo'n voet van zo'n paaltje, blijkbaar vond de band dat minder leuk.
Uiteraard reed de grefo door.
Oke, wel wat keus op zich danquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet precies. Als t maar diesel, comfortabel, lichter dan 1050kg en zuiniger dan 1 op 20 is
Vind dat nog wel tegenvallen om dat gewicht te behalen en het ook nog comfortabel te houden.quote:
Ja daar zat ik ook even over te denken, kom je al snel bij inderdaad een 206. Misschien haalt een Alfa 147 oid het ook nog wel?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vind dat nog wel tegenvallen om dat gewicht te behalen en het ook nog comfortabel te houden.
Ik zou dan toch de 206 kiezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook even over te denken, kom je al snel bij inderdaad een 206. Misschien haalt een Alfa 147 oid het ook nog wel?
Omdat ie beter is? Qua looks vind ik zo'n 147 best leuk in dat segment. Maar ik geloof meteen dat het technisch misschien minder is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou dan toch de 206 kiezen.
Het moet snel weer wat beter weer worden, kan ik tenminste de auto weer een keer wassen.
Hij is nog steeds grijs.
Mijn vorige (en eerste liefde) was een 206. En op een paar kleine dingen na, nooit wat gehad met dat ding.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat ie beter is? Qua looks vind ik zo'n 147 best leuk in dat segment. Maar ik geloof meteen dat het technisch misschien minder is.
Hier veel regen laatste tijd
Klopt ja die HDI's zijn wel erg fijn en sterk. Je hebt nu een Renault toch? Echt een liefhebber geworden van Frans dus?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn vorige (en eerste liefde) was een 206. En op een paar kleine dingen na, nooit wat gehad met dat ding.
En de HDi's staan ook goed bekend, zolang ze maar goed onderhouden worden.
Ja, regen hier ook. Maar het zit er zo op vast, dat die regen amper helpt.
Ja, een Renault Clio. Een liefhebber... De 206 was meer mijn liefde dan deze Clio.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt ja die HDI's zijn wel erg fijn en sterk. Je hebt nu een Renault toch? Echt een liefhebber geworden van Frans dus?
Ja klopt, ik ben vaak te lui om heel vaak te wassen. Misschien binnenkort eens door de wasstraat. Schijnt dat ze dan ook meteen het hele interieur erbij kunnen doen.
Fransen geven inderdaad zeker veel waar voor wat je betaalt!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, een Renault Clio. Een liefhebber... De 206 was meer mijn liefde dan deze Clio.
Maar ben geen 'echte' franse rijder, wij hebben thuis echt van alles gehad.
Vind Duits ook wel wat hebben, iets directer, net iets strakker schakelen. Dat bevalt me ook goed. Alleen hebben Fransen iets meer voor iets minder ¤.
Ramen open laten, dan nemen ze de binnenkant meteen mee.
Maar ik mis in deze Clio soms een beetje de 'kracht'. Hij had wel net iets meer pk mogen hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Fransen geven inderdaad zeker veel waar voor wat je betaalt!
Hahaha, dàt lijkt me dan weer net een minder goed plan.
Hoeveel is ie ook alweer?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar ik mis in deze Clio soms een beetje de 'kracht'. Hij had wel net iets meer pk mogen hebben.
75pk, op:quote:
Valt mee, veel diesels zijn er niet onder de 1050 kg. Eigenlijk vallen Duitsers al af want vind de stoelen vaak niet comfortabel genoeg.quote:
Hmm oke, houdt niet heel erg over misschien. Maar het moet wel adequaat zijn denk ik?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
75pk, op:
Massa rijklaar 1155 kg
Massa ledig voertuig 1055 kg
Toch Frans dan maar weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Valt mee, veel diesels zijn er niet onder de 1050 kg. Eigenlijk vallen Duitsers al af want vind de stoelen vaak niet comfortabel genoeg.
Zeer waarschijnlijk wel ja. Helaas nog geen Volvo budget voor mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm oke, houdt niet heel erg over misschien. Maar het moet wel adequaat zijn denk ik?
[..]
Toch Frans dan maar weer
Oh ja! Zo'n S60/S80 D5 of zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel ja. Helaas nog geen Volvo budget voor mij
Zolang t maar geen C30 is of veel te nieuw . S60 of V70 is gewoon lekker comfortabel, alhoewel de looks van oudere Volvo's me meer aanspreken.quote:
C30 niet nee? Ook niet helemaal mijn ding hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zolang t maar geen C30 is of veel te nieuw . S60 of V70 is gewoon lekker comfortabel, alhoewel de looks van oudere Volvo's me meer aanspreken.
S/V40 classic, V70 classic en 850 zijn er zat te krijgen op diesel. Alleen beetje zwaar en niet heel zuinig. Als je ouder gaat dan is het dieselpakket een stuk kariger en ook niet voordelig t.o.v. gasbakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
C30 niet nee? Ook niet helemaal mijn ding hoor.
Zijn die veel voorhanden op diesel, die oudere modellen?
Ohja S/V40 idd, 1.9D of zo toch? V70/850 zullen wel steviger verbruiken denk ik ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
S/V40 classic, V70 classic en 850 zijn er zat te krijgen op diesel. Alleen beetje zwaar en niet heel zuinig. Als je ouder gaat dan is het dieselpakket een stuk kariger en ook niet voordelig t.o.v. gasbakken.
1.9D inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja S/V40 idd, 1.9D of zo toch? V70/850 zullen wel steviger verbruiken denk ik ja.
Jij nog met je opleiding bezig eigenlijk?
Ah oke, bijna dus! Wer bevalt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
1.9D inderdaad.
Ja ben nog met de opleiding bezig, verwacht in december klaar te zijn . Werk nu al 4 dagen in de week naast een schooldag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |