Klopt ja, anders zat ik te denken aan de 1.4 HDi. Blijft in 3-deurs variant onder de 950 kg en is best zuinig. Enige is dat de techniek naar mijn idee wat meer problemen geeft als de 1.9. Heb wel van meerdere monteurs gehoord dat de verstuivers van de 1.4 wel vaker problemen geven. Ze zijn veel lovender over de 1.9 waar ik als enige minpunt van hoor dat bij het stellen van de kleppen de nokkenas er uit moet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die trage diesel is dat toch?
Ja, dat klopt dan weer wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt ja, anders zat ik te denken aan de 1.4 HDi. Blijft in 3-deurs variant onder de 950 kg en is best zuinig. Enige is dat de techniek naar mijn idee wat meer problemen geeft als de 1.9. Heb wel van meerdere monteurs gehoord dat de verstuivers van de 1.4 wel vaker problemen geven. Ze zijn veel lovender over de 1.9 waar ik als enige minpunt van hoor dat bij het stellen van de kleppen de nokkenas er uit moet.
1.6 HDi heeft ook wel weer kwalen en is in mijn budget ook niet te krijgen. 1.4 is lichter, vermogender en zuiniger dan een 1.9 als ik de gemiddelden moet geloven. Zou voor mij op jaarbasis (uitgaande van het gemiddelde verbruik op Carbase) toch wel een paar honderd euro schelen tussen de 1.9 en de 1.4.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dan weer wel.
De 1.9 is gewoon een ouderwetse diesel zonder poespas, vandaar dat 'ie ook zo traag is.
De 1.4 (of 1.6) HDi zijn veel nieuwerwetser en meer elektronica en hebben daardoor paar zwakke(re) punten. Maar hij is wel lichter, sterker en zuinig(er?).
Gewoon een goede 1.4 HDi zoeken dus, waarvan onderhoud bekend is etc.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
1.6 HDi heeft ook wel weer kwalen en is in mijn budget ook niet te krijgen. 1.4 is lichter, vermogender en zuiniger dan een 1.9 als ik de gemiddelden moet geloven. Zou voor mij op jaarbasis (uitgaande van het gemiddelde verbruik op Carbase) toch wel een paar honderd euro schelen tussen de 1.9 en de 1.4.
Met mijn budget wordt het eentje bij een handelaartje vandaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon een goede 1.4 HDi zoeken dus, waarvan onderhoud bekend is etc.
Haha. Ook daar kun je 't mee treffen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met mijn budget wordt het eentje bij een handelaartje vandaan. Je kent me, ben een cheapskate.
Had de AX particulier, toch een flinke tijd veel plezier van gehad. AX diesel zou ik helemaal top vindenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha. Ook daar kun je 't mee treffen.
Je kan bij een autobedrijf of een particulier ook een miskoop doen.
Ik mijn 206 ook, ook weinig aan gehad.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had de AX particulier, toch een flinke tijd veel plezier van gehad. AX diesel zou ik helemaal top vinden
Hoe is het met 't comfort van een 206? Moet wel comfortabele stoelen hebben namelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik mijn 206 ook, ook weinig aan gehad.
Mn broertje heeft de 1900 (seconden tot 100) diesel gehad, reed eigenlijk best wel prima. Haalde ik makkelijk 1:20 mee volgens mij.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt ja, anders zat ik te denken aan de 1.4 HDi. Blijft in 3-deurs variant onder de 950 kg en is best zuinig. Enige is dat de techniek naar mijn idee wat meer problemen geeft als de 1.9. Heb wel van meerdere monteurs gehoord dat de verstuivers van de 1.4 wel vaker problemen geven. Ze zijn veel lovender over de 1.9 waar ik als enige minpunt van hoor dat bij het stellen van de kleppen de nokkenas er uit moet.
Ik vond het wat tegenvallen. Maargoed, kan aan mij liggenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe is het met 't comfort van een 206? Moet wel comfortabele stoelen hebben namelijk.
Frans, dus de comfortabele stoelen zit wel goed (met +- 1,80 sowieso).quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe is het met 't comfort van een 206? Moet wel comfortabele stoelen hebben namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Ik haat Zwollequote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:34 schreef JDude het volgende:
Nope, alleen in parkeervakken binnen de zone dan.
Ik denk dat iedereen druk is.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:24 schreef Actaeon het volgende:
Wat is het stil hier laatste tijddacht kom weer eens langs....
Laatst ook weer eens gedaan! Stofzuigen en wassenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen druk is.
Zojuist de auto van binnen eens schoon gemaakt, was al maanden niet meer gedaan... En zit op dit moment ruim 500 km in de week in de auto en dan irriteert de troep om je heen.
Kon alleen dat smalle opzetstukje van de stofzuiger niet vinden, dus nu tussen de dorpel en stoel nog niet helemaal schoon, wat irritant.
Wassen moet nog gebeuren...quote:Op maandag 16 februari 2015 16:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Laatst ook weer eens gedaan! Stofzuigen en wassen
Nee klopt, maar het was zo erg geworden (o.a. pekel) dat ik het toch tè vondquote:Op maandag 16 februari 2015 16:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wassen moet nog gebeuren...
Maar met die pekel die nog op de weg ligt schiet het niet op.
Hier zitten van die mooie strepen horizontaal vanaf de koplampen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het was zo erg geworden (o.a. pekel) dat ik het toch tè vond
Dat is ook redelijk extreemquote:Op maandag 16 februari 2015 16:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier zitten van die mooie strepen horizontaal vanaf de koplampen.
De kofferklep voelt als schuurpapier en her en der zitten de zoutkristallen op de zijkant.
Maar binnenkort (lees over 3-4 weken) genoeg tijd om eens lekker te detailen.
Maar de afgelopen 2 weken ruim 1000 km gereden over de snelweg, dus dan vang je ook gewoon veel pekel.quote:
Ja klopt! Inderdaad! Wel lekker, lekker veel rijden.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar de afgelopen 2 weken ruim 1000 km gereden over de snelweg, dus dan vang je ook gewoon veel pekel.
4x in de week van Utrecht naar Almere rijden, voor 5 weken. Dus dat telt flink aan in km's.
Ja, maar had het toch liever dichter in de buurt gehad. Maar ach.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja klopt! Inderdaad! Wel lekker, lekker veel rijden.
Als je vergoed krijgt...quote:Op maandag 16 februari 2015 16:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar had het toch liever dichter in de buurt gehad. Maar ach.
Gelukkig krijg ik stage-vergoeding.
Ik hou er onder aan de streep 0 aan over. Benzinekosten == stage-vergoeding.quote:
Ja precies!quote:Op maandag 16 februari 2015 16:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik hou er onder aan de streep 0 aan over. Benzinekosten == stage-vergoeding.
Maar hé, beter dan geen stage-vergoeding.
Ik denk dat elke beetje 'veelrijder' dat op dit moment heeft. Ik doe echt de moeite niet om te poetsen, zonde van de tijd want het ziet er na een week toch niet meer uit. Als ik over een paar weken naar de wintersport ben geweest knal ik 'm wel weer eens de wasbox in. Tot die tijd is het alleen af en toe even spiegels en zijruiten (deels) bijhouden.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier zitten van die mooie strepen horizontaal vanaf de koplampen.
De kofferklep voelt als schuurpapier en her en der zitten de zoutkristallen op de zijkant.
Maar binnenkort (lees over 3-4 weken) genoeg tijd om eens lekker te detailen.
Precies, dat ken ik. Mijn auto heeft geloof ik al 5 maanden geen wasbeurt gehad. Smerig ziet ie er misschien ook wel beter uitquote:Op maandag 16 februari 2015 17:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik denk dat elke beetje 'veelrijder' dat op dit moment heeft. Ik doe echt de moeite niet om te poetsen, zonde van de tijd want het ziet er na een week toch niet meer uit. Als ik over een paar weken naar de wintersport ben geweest knal ik 'm wel weer eens de wasbox in. Tot die tijd is het alleen af en toe even spiegels en zijruiten (deels) bijhouden.
Inderdaad. De Peugeot ziet er ook niet uit.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik denk dat elke beetje 'veelrijder' dat op dit moment heeft. Ik doe echt de moeite niet om te poetsen, zonde van de tijd want het ziet er na een week toch niet meer uit. Als ik over een paar weken naar de wintersport ben geweest knal ik 'm wel weer eens de wasbox in. Tot die tijd is het alleen af en toe even spiegels en zijruiten (deels) bijhouden.
En dat voor een Renaultquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
Waarschijnlijk klopt die teller gewoon niet en is door een foutje het puntje verdwenen. Hij staat eigenlijk op 40k
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
Waarschijnlijk klopt die teller gewoon niet en is door een foutje het puntje verdwenen. Hij staat eigenlijk op 40k
Nu nog even voltanken en je kunt er zo 200 euro voor krijgenquote:Op donderdag 12 maart 2015 07:35 schreef L0we het volgende:
[..]dan vertienvoudigt de waarde wel opeens!
Spoiler erop plakken, dan heeft hij gelijk 50 pk extra, verkoopt ook weer beter...quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:54 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Nu nog even voltanken en je kunt er zo 200 euro voor krijgen
Ei-tje erin en karren maar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Radiateur lek in de Mazda 6voorlopig even met de trein naar het werk tot ik de motivatie heb om de gehele bumper en meer er af te halen
Door een fout van de ander?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef Marco001 het volgende:
Balen House.
Ik mag vanavond 100km rijden op het thuiskomertje. Heb net een tegenligger moeten ontwijken en daarbij de velg en band stukgereden op een stoeprand.
yup, die wou iemand inhalen maar had mij niet zijn rijden ofzo. Ze zijn beide ook gewoon doorgereden.quote:
Is dat een goede huis tuin en keuken sealant of is mijn auto zojuist gedegradeerd naar een eibakker?quote:
Idd niet zo leuk. Garage wou er ongeveer 400 voor, met 4 uur aan arbeid maar volgens mij was er een snellere manier (niet aangeraden door Mazdaquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef Marco001 het volgende:
Balen House.
Ik mag vanavond 100km rijden op het thuiskomertje. Heb net een tegenligger moeten ontwijken en daarbij de velg en band stukgereden op een stoeprand. Wordt leuk, in totaal 60 km snelweg(waar je overal 130 mag) met 80km/u![]()
Ik wil geen auto meer zonder CC(Dus deze auto heeft het), plus ik heb een tablet in de auto met spotify, dus wat dat betreft ideaal. Ik kom alleen wat te laat aan op school dan(Ritje gaat van Bergum naar Zernike en terug naar Oenkerk) maar goed, dat is niet anders. 400¤ is flink prijzig voor zoiets volgens mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Is dat een goede huis tuin en keuken sealant of is mijn auto zojuist gedegradeerd naar een eibakker?
[..]
Idd niet zo leuk. Garage wou er ongeveer 400 voor, met 4 uur aan arbeid maar volgens mij was er een snellere manier (niet aangeraden door Mazdaom het te doen). Heb al een vervanger gehaald bij Deijne.
Heb je CC in de auto? Dan muziekje aan en achterover op de snelweg, lekker achter vrachtwagens aan!
Geen kenteken onthouden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
yup, die wou iemand inhalen maar had mij niet zijn rijden ofzo. Ze zijn beide ook gewoon doorgereden.Morgen maar 1 zomerwiel eronder zetten want ik had al nieuwe velgen(18 inch, heb nu 16) klaarliggen waar maandag banden om zouden komen.
Heb er wel eens wat over gelezen, dat het zou werken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Is dat een goede huis tuin en keuken sealant of is mijn auto zojuist gedegradeerd naar een eibakker?
[..]
Idd niet zo leuk. Garage wou er ongeveer 400 voor, met 4 uur aan arbeid maar volgens mij was er een snellere manier (niet aangeraden door Mazdaom het te doen). Heb al een vervanger gehaald bij Deijne.
Heb je CC in de auto? Dan muziekje aan en achterover op de snelweg, lekker achter vrachtwagens aan!
CC moet er bij mij ook in, in elk geval in de daily. Het liefste ook een automaat maar dat is qua brandstof iets te prijzig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik wil geen auto meer zonder CC(Dus deze auto heeft het), plus ik heb een tablet in de auto met spotify, dus wat dat betreft ideaal. Ik kom alleen wat te laat aan op school dan(Ritje gaat van Bergum naar Zernike en terug naar Oenkerk) maar goed, dat is niet anders. 400¤ is flink prijzig voor zoiets volgens mij.
Inderdaad,over die dingen hoef je je in ieder geval geen zorgen meer te maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef Goddelijker het volgende:
Nouja, heb je paar grote kosten qua onderhoud wel achter de rug
Als er verder niks kapot gaat :pquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef Goddelijker het volgende:
Nouja, heb je paar grote kosten qua onderhoud wel achter de rug
Leuk he zo'n "goedkoop" autootjequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh wat ben ik dan blij met een simpele auto, radiateur van een 106 is met een half uur vervangen. Het kutste is ontluchtem. Net rekening van de apk binnen. 300+ want moesten 2 andere draagarmen onder. Maandje terug ook al een paar honderd uitgegeven voor een koppakking, distri en inlaatspruitstuk vervangen. Niet veel geluk met dit hok
Zodra ik m'n rem aanraak stopt het. En de Clio staat er om bekend dat het voorkomt, vaak opgelost door een extra klemmetje of zelfklevende blokken.quote:
Is alsnog goedkoper dan een hok van 2000 euro (of meer) waar je hetzelfde mee kan hebbenquote:
Precies, alleen zit je dan wel in iets degelijksquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is alsnog goedkoper dan een hok van 2000 euro (of meer) waar je hetzelfde mee kan hebben
Ach is prima mee te redden, alleen de volgende wordt wel iets meer auto denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies, alleen zit je dan wel in iets degelijks
Heb je al iets in gedachten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach is prima mee te redden, alleen de volgende wordt wel iets meer auto denk ik.
Niet precies. Als t maar diesel, comfortabel, lichter dan 1050kg en zuiniger dan 1 op 20 isquote:
Ahum, 206 HDi.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet precies. Als t maar diesel, comfortabel, lichter dan 1050kg en zuiniger dan 1 op 20 is
Is inderdaad een optiequote:
Waarschijnlijk had hij niets in de gaten, dan zou ik ook doorrijdenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:18 schreef Pap89 het volgende:
Kapotte band net![]()
![]()
Zijn hier in de woonplaats aan het werk met de putten, dus overal van die reflectorpaaltjes, best.
Komt er een of andere josti vol gas door een 30km weg, met aan beide kanten rijen van geparkeerde auto's, met aan zijn kant de blokkade + zelfs een groot gedeelte zonder auto's.
Maar nee meneer de grefo met z'n doorfokhok moest toch door, dus kon meteen naar rechts over zo'n voet van zo'n paaltje, blijkbaar vond de band dat minder leuk.
Uiteraard reed de grefo door.
Oke, wel wat keus op zich danquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet precies. Als t maar diesel, comfortabel, lichter dan 1050kg en zuiniger dan 1 op 20 is
Vind dat nog wel tegenvallen om dat gewicht te behalen en het ook nog comfortabel te houden.quote:
Ja daar zat ik ook even over te denken, kom je al snel bij inderdaad een 206. Misschien haalt een Alfa 147 oid het ook nog wel?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vind dat nog wel tegenvallen om dat gewicht te behalen en het ook nog comfortabel te houden.
Ik zou dan toch de 206 kiezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook even over te denken, kom je al snel bij inderdaad een 206. Misschien haalt een Alfa 147 oid het ook nog wel?
Omdat ie beter is? Qua looks vind ik zo'n 147 best leuk in dat segment. Maar ik geloof meteen dat het technisch misschien minder is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou dan toch de 206 kiezen.
Het moet snel weer wat beter weer worden, kan ik tenminste de auto weer een keer wassen.
Hij is nog steeds grijs.
Mijn vorige (en eerste liefde) was een 206. En op een paar kleine dingen na, nooit wat gehad met dat ding.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat ie beter is? Qua looks vind ik zo'n 147 best leuk in dat segment. Maar ik geloof meteen dat het technisch misschien minder is.
Hier veel regen laatste tijd
Klopt ja die HDI's zijn wel erg fijn en sterk. Je hebt nu een Renault toch? Echt een liefhebber geworden van Frans dus?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn vorige (en eerste liefde) was een 206. En op een paar kleine dingen na, nooit wat gehad met dat ding.
En de HDi's staan ook goed bekend, zolang ze maar goed onderhouden worden.
Ja, regen hier ook. Maar het zit er zo op vast, dat die regen amper helpt.
Ja, een Renault Clio. Een liefhebber... De 206 was meer mijn liefde dan deze Clio.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt ja die HDI's zijn wel erg fijn en sterk. Je hebt nu een Renault toch? Echt een liefhebber geworden van Frans dus?
Ja klopt, ik ben vaak te lui om heel vaak te wassen. Misschien binnenkort eens door de wasstraat. Schijnt dat ze dan ook meteen het hele interieur erbij kunnen doen.
Fransen geven inderdaad zeker veel waar voor wat je betaalt!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, een Renault Clio. Een liefhebber... De 206 was meer mijn liefde dan deze Clio.
Maar ben geen 'echte' franse rijder, wij hebben thuis echt van alles gehad.
Vind Duits ook wel wat hebben, iets directer, net iets strakker schakelen. Dat bevalt me ook goed. Alleen hebben Fransen iets meer voor iets minder ¤.
Ramen open laten, dan nemen ze de binnenkant meteen mee.
Maar ik mis in deze Clio soms een beetje de 'kracht'. Hij had wel net iets meer pk mogen hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Fransen geven inderdaad zeker veel waar voor wat je betaalt!
Hahaha, dàt lijkt me dan weer net een minder goed plan.
Hoeveel is ie ook alweer?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar ik mis in deze Clio soms een beetje de 'kracht'. Hij had wel net iets meer pk mogen hebben.
Valt mee, veel diesels zijn er niet onder de 1050 kg. Eigenlijk vallen Duitsers al af want vind de stoelen vaak niet comfortabel genoeg.quote:
Hmm oke, houdt niet heel erg over misschien. Maar het moet wel adequaat zijn denk ik?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
75pk, op:
Massa rijklaar 1155 kg
Massa ledig voertuig 1055 kg
Toch Frans dan maar weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Valt mee, veel diesels zijn er niet onder de 1050 kg. Eigenlijk vallen Duitsers al af want vind de stoelen vaak niet comfortabel genoeg.
Zeer waarschijnlijk wel ja. Helaas nog geen Volvo budget voor mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm oke, houdt niet heel erg over misschien. Maar het moet wel adequaat zijn denk ik?
[..]
Toch Frans dan maar weer
Oh ja! Zo'n S60/S80 D5 of zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel ja. Helaas nog geen Volvo budget voor mij
Zolang t maar geen C30 is of veel te nieuwquote:
C30 niet nee? Ook niet helemaal mijn ding hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zolang t maar geen C30 is of veel te nieuw. S60 of V70 is gewoon lekker comfortabel, alhoewel de looks van oudere Volvo's me meer aanspreken.
S/V40 classic, V70 classic en 850 zijn er zat te krijgen op diesel. Alleen beetje zwaar en niet heel zuinig. Als je ouder gaat dan is het dieselpakket een stuk kariger en ook niet voordelig t.o.v. gasbakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
C30 niet nee? Ook niet helemaal mijn ding hoor.
Zijn die veel voorhanden op diesel, die oudere modellen?
Ohja S/V40 idd, 1.9D of zo toch? V70/850 zullen wel steviger verbruiken denk ik ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
S/V40 classic, V70 classic en 850 zijn er zat te krijgen op diesel. Alleen beetje zwaar en niet heel zuinig. Als je ouder gaat dan is het dieselpakket een stuk kariger en ook niet voordelig t.o.v. gasbakken.
1.9D inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja S/V40 idd, 1.9D of zo toch? V70/850 zullen wel steviger verbruiken denk ik ja.
Jij nog met je opleiding bezig eigenlijk?
Ah oke, bijna dus! Wer bevalt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
1.9D inderdaad.
Ja ben nog met de opleiding bezig, verwacht in december klaar te zijn. Werk nu al 4 dagen in de week naast een schooldag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |