Werk bevalt in het algemeen wel, zijn natuurlijk altijd dingen die gewoon kut zijnquote:
Ja, precies voldoende.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm oke, houdt niet heel erg over misschien. Maar het moet wel adequaat zijn denk ik?
[..]
Toch Frans dan maar weer
Oke, aan de technische kant wel?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Werk bevalt in het algemeen wel, zijn natuurlijk altijd dingen die gewoon kut zijn
Moet wel technische kennis hebben ja. Het is wel van belang dat je weet wat, wat is en wat daar voor onderdelen nodig zijn.quote:
Klinkt interessant!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet wel technische kennis hebben ja. Het is wel van belang dat je weet wat, wat is en wat daar voor onderdelen nodig zijn.
Via internet doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:37 schreef monsterd. het volgende:
Sjonge jonge, ik was net bij de brezan voor 2x een luchtfilter en 1x een interieurfilter voor onze auto's. Daar wilden ze graag 96 euro voor.
Zelfde meuk voor minder geldquote:
Schakelaar kapot, die je indrukt tijdens het praten?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde meuk voor minder geld..
Iemand verstand van 27 mc bakkies? Heb er eentje gekregen die schijnbaar wel ontvangt maar niet zend, wil m eigenlijk wel werkend maken
Of de eindtrap die kaduuk is lees ik. Kan vanalles zijn, heb zelf nog niet getest. Mijn sigarettenaansteker maakt namelijk kortsluiting en er zit geen stekker aan de bakquote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Schakelaar kapot, die je indrukt tijdens het praten?
Microfoon kapot?
Je wilde er altijd al eentjequote:Op donderdag 2 april 2015 19:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of de eindtrap die kaduuk is lees ik. Kan vanalles zijn, heb zelf nog niet getest. Mijn sigarettenaansteker maakt namelijk kortsluiting en er zit geen stekker aan de bak
Vind t wel geinig spul
Had er ook eentje in de AX! Alleen bijna nooit aanquote:
Misschien gevoelig voor diefstal van oostblokkersquote:Op donderdag 2 april 2015 20:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had er ook eentje in de AX! Alleen bijna nooit aan, zo'n magneetantenne is best wel diefstalgevoelig denk ik
Die zijn er hier genoegquote:Op donderdag 2 april 2015 20:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien gevoelig voor diefstal van oostblokkers
Uitschuifbaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die zijn er hier genoeg.. Maar om nou een vaste antenne ergens op te monteren is ook zowat.
Jup!quote:
Parrot blijft echt ideaalquote:Op zondag 5 april 2015 13:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo de 12v plug doet t weer zonder kortsluiting en de parrot zit ook weer in de auto.
Vooral als die gratis isquote:
Wat is een stukje breder? Het kan aan je bandenspanning liggen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:17 schreef franklop het volgende:
Vraagje. Ik heb zaterdag mn zomerbanden onder (nieuwe) auto laten zetten. Merk Dat sinds toen mijn verbruik behoorlijk is gestegen. Vooral bij lage snelheden
Kan dit komen doordat mn banden stukje breder zijn dan de winterbanden en ook stuk zwaarder per band? ( dus meer weerstand ) of kan het nog wat anders zijn?
Zo'n lelijk ding op je dashboardquote:
durf ik niet te zeggen zit in de centimeters naar mijn idee. Ze hadden bij wisselen nog wel bandenspanning aangepast geloof ik.quote:Op maandag 6 april 2015 14:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is een stukje breder? Het kan aan je bandenspanning liggen.
1cm? 5cm? 10cm?quote:Op maandag 6 april 2015 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
durf ik niet te zeggen zit in de centimeters naar mijn idee. Ze hadden bij wisselen nog wel bandenspanning aangepast geloof ik.
niet precies opgemeten; ) maar kan dat echt veel schelen dan met de weerstand? Met name bij lage snelheid schiet hij wel eens even naar 1 op 4.quote:
Qua design zijn ze niet altijd even goed inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik over de geluidskwaliteit erg tevreden ben. Beter dan veel spul dat af-fabriek ingebouwd is. Hoewel je ook daar een verschil merkt: vanaf een Golf ofzo is het prima. Ik word echter ook wel eens gebeld vanuit een Up en da's echt drama.quote:Op maandag 6 april 2015 14:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo'n lelijk ding op je dashboard
En ze koppelen niet met mijn (werk)telefoon. Erg handig.
verbruik over een tank bekijken...... ik ben bv gister met 140 - 170 naar huis geknalt ipv 120-130 en het verbruik was gemiddeld minderquote:Op maandag 6 april 2015 15:13 schreef franklop het volgende:
[..]
niet precies opgemeten; ) maar kan dat echt veel schelen dan met de weerstand? Met name bij lage snelheid schiet hij wel eens even naar 1 op 4.
Zat al te denken dat t misschien niet goed was uitgelijnd ofzo
Mja blijf het apart vinden dat hij vooral op lage snelheid opeens omhoog schiet. Kan natuurlijk aan het systeem liggen ook..quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:24 schreef gateway het volgende:
[..]
verbruik over een tank bekijken...... ik ben bv gister met 140 - 170 naar huis geknalt ipv 120-130 en het verbruik was gemiddeld minder
ligt aan allerlei omstandigheden
19 jaar en een GTE? doe je goed!quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:09 schreef reeybehn het volgende:
Hoi, ik ben Reeybehn haha, 19 jaar en woon in de buurt van hilversum. Rijd in een Golf GTE en vind rijden vet (Y)
dat zwaarder sturen ligt zeker aan de bredere banden, en een iets hoger verbruik kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Mja blijf het apart vinden dat hij vooral op lage snelheid opeens omhoog schiet. Kan natuurlijk aan het systeem liggen ook..
Maar vanmorgen was het gebruik (wel bijna alleen snelweg) alweer redelijk ok over gehele afstand, terwijl hij gisteren bizar hoog was voor de afstand die ik heb gereden. Plus dat ik idee heb dat hij zwaarder stuurt op bepaalde momenten, maar dat kan geloof ik ook weer aan de bredere band liggen
Gemiddelde moet je eigenlijk zelfs meten over tienduizend km's of meer. Alleen dan word het betrouwbaar. Dan worden de excessen weer genormaliseerd en klopt de boel vrij aardig, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:24 schreef gateway het volgende:
[..]
verbruik over een tank bekijken...... ik ben bv gister met 140 - 170 naar huis geknalt ipv 120-130 en het verbruik was gemiddeld minder
ligt aan allerlei omstandigheden
jupp hier schommelt het ook heel erg, ligt er ook aan of je elke keer op dezelfde manier tank, aan dezelfde pomp etc....quote:Op woensdag 8 april 2015 22:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Gemiddelde moet je eigenlijk zelfs meten over tienduizend km's of meer. Alleen dan word het betrouwbaar. Dan worden de excessen weer genormaliseerd en klopt de boel vrij aardig, is mijn ervaring.
Per tank kunnen de verschillen groot zijn en dan scheelt het ook nog of je een dieselbak rijdt met grote tank of een kleine benzinebrik.
Soort koeriers/ chauffeurs bedrijfje met een vriend. we tellen twee auto's bij, ik een GTE en hij een e-Up!quote:
Gave auto wel zo'n GTE!quote:Op donderdag 9 april 2015 00:53 schreef reeybehn het volgende:
[..]
Soort koeriers/ chauffeurs bedrijfje met een vriend. we tellen twee auto's bij, ik een GTE en hij een e-Up!
Haha die is wel heel goed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen hoe wij in dit preutse land dit kenteken konden uitgeven? En ja, hij is legit.
Preutse land? Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen hoe wij in dit preutse land dit kenteken konden uitgeven? En ja, hij is legit.
Geil!quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe heb je dit magische probleem opgelost dan?quote:
Geen idee, het bleef ineens werken. Daarna alles goed afgesteld en het werkt als een trein. Heeft wel heel wat uren gekostquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hoe heb je dit magische probleem opgelost dan?
Straks gaat het ineens niet werkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geen idee, het bleef ineens werken. Daarna alles goed afgesteld en het werkt als een trein. Heeft wel heel wat uren gekost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |