Met dat soort redenaties kunnen we dit hele subforum wel opdoeken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wie ben jij om je druk te maken waar een ander zijn geld aan uitgeeft en of hij wel of niet 4g nodig heeft?
Hebben we dat probleem ook opgelost.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met dat soort redenaties kunnen we dit hele subforum wel opdoeken.
Onzin. Geef liever antwoord.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met dat soort redenaties kunnen we dit hele subforum wel opdoeken.
DIt is niet waar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:14 schreef MAHL het volgende:
Vanuit een ander topic, KLB / geen nieuwe telefoon uit kunnen kiezen
Snap nog steeds niet waarom er nog steeds mensen zijn die elke keer als ze hun abonnement moeten verlengen een nieuwe smartphone nemen... Terwijl de andere het nog prima doet
Los van de mensen die denken dat het 'gratis' is (hier ga ik uiteraard niet verder op in) is het anno 2015 compleet zonde van je geld.
Ten eerste gebruikt 99% van de mensen een smartphone enkel voor een beetje browsen, wat WhatsAppen, een beetje facebooken, en een paar simpele apps. Dat gaat praktisch even snel op een telefoon van ¤200 als op een telefoon van ¤800. Tenzij je dus op je smartphone aan fotobewerking ofzo doet is een nieuwe echt compleet nutteloos als je het bij simpele dingen houdt.
Ten tweede is 4G echt zwaar nutteloos. Sneller internet, joepie... Waar gebruik je dat voor? Zodat je Facebook foto's een kwart seconde sneller laden? Big deal. 4G is zinloos als je geen groot datalimiet hebt, en sowieso heb je tegenwoordig toch bijna overal wifi, dus wat dat betreft is het helemaal nutteloos. Tel daar nog eens bij dat je extra moet bijbetalen voor een 4g abonnement
En ten derde ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee als je een nieuwe neemt als de oude het nog prima doet. De tijden dat er elk jaar grote verbeteringen in de smartphones zitten zijn al lang voorbij. Voor praktisch alledaags gebruik is het allemaal al snel genoeg.
Met andere woorden, neem een cheape sim-only van een tientje, gebruik je huidige foon zolang die nog een beetje werkt, en als die versleten is koop je zelf een nieuwe voor ¤300 ofzo.
Klopt, deed vroeger ook telefoon bij abonnement. Maar de enige vernieuwing die er nu inzit is iets groter scherm, meer pixels (die met het blote oog niet waar te nemen zijn), en nog snellere processoren waardoor je apps een kwart seconde sneller laden. Ohja, en baanbrekende technologie als waterdichtheid en vingerafdrukscannersquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:24 schreef Kiid het volgende:
Mwah, vroeger deed ik het ook, maar toen zat er ook veel verschil tussen de mobiele telefoons. Maar de verschillen worden steeds kleiner en de nieuwe features steeds nuttelozer.
Dat zijn veelal kudde dieren en mensen die zich op deze manier een dure lening laten aansmeren voor een dure smartphone, dat terwijl ze ook een Oneplus One hadden kunnen kopen voor ¤ 300quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:14 schreef MAHL het volgende:
Vanuit een ander topic, KLB / geen nieuwe telefoon uit kunnen kiezen
Snap nog steeds niet waarom er nog steeds mensen zijn die elke keer als ze hun abonnement moeten verlengen een nieuwe smartphone nemen... Terwijl de andere het nog prima doet
Dat het zonde van je geld is ben ik met je eens, maar snelheid verschil is er in de praktijk dus welquote:Los van de mensen die denken dat het 'gratis' is (hier ga ik uiteraard niet verder op in) is het anno 2015 compleet zonde van je geld.
Ten eerste gebruikt 99% van de mensen een smartphone enkel voor een beetje browsen, wat WhatsAppen, een beetje facebooken, en een paar simpele apps. Dat gaat praktisch even snel op een telefoon van ¤200 als op een telefoon van ¤800. Tenzij je dus op je smartphone aan fotobewerking ofzo doet is een nieuwe echt compleet nutteloos als je het bij simpele dingen houdt.
Dat gehype van 4G snap ik dus ook niet, het is leuk en aardig dat het snellere is maar wat heb ik er aan als de limiet iets van een paar GB is? Want die snelheid is natuurlijk leuk om te streamen, maar dat gaat ten koste van je limiet.quote:Ten tweede is 4G echt zwaar nutteloos. Sneller internet, joepie... Waar gebruik je dat voor? Zodat je Facebook foto's een kwart seconde sneller laden? Big deal. 4G is zinloos als je geen groot datalimiet hebt, en sowieso heb je tegenwoordig toch bijna overal wifi, dus wat dat betreft is het helemaal nutteloos. Tel daar nog eens bij dat je extra moet bijbetalen voor een 4g abonnement
Nouja als je het geld op een gewone spaarrekening laat staan vermindert het ook nog in waardequote:En ten derde ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee als je een nieuwe neemt als de oude het nog prima doet. De tijden dat er elk jaar grote verbeteringen in de smartphones zitten zijn al lang voorbij. Voor praktisch alledaags gebruik is het allemaal al snel genoeg.
Met andere woorden, neem een cheape sim-only van een tientje, gebruik je huidige foon zolang die nog een beetje werkt, en als die versleten is koop je zelf een nieuwe voor ¤300 ofzo.
Oneplus one is een telefoon die ik zo zou kopen! Alleen heb ik zelf een 4G abo lopen en dan zou ik het zonde vinden om zo'n toestel aan te schaffen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nouja als je het geld op een gewone spaarrekening laat staan vermindert het ook nog in waardeMaar voor de rest ben ik het wel met je eens, het is inderdaad niet zo dat je erg veel van de verbeteringen in het dagelijks gebruik merkt.
Maar goed hoe dan ook de Oneplus One is helemaal zijn geld waard
dit , het schiet net echt op om van een iphon5 naar iphon6 te gaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:24 schreef Kiid het volgende:
Mwah, vroeger deed ik het ook, maar toen zat er ook veel verschil tussen de mobiele telefoons. Maar de verschillen worden steeds kleiner en de nieuwe features steeds nuttelozer.
gay , zeker goudenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:25 schreef Fushia2 het volgende:
Ontereckte klagt.
Verstuurd vanaf mijn iphone 5C via 4G
Blijkbaar niet, getuige de mensen in dat andere topic die allerlei telefoons voor de TS zaten te suggereren, en mensen in mijn omgeving die iedere twee jaar met een nieuwe aan komen zetten terwijl de oude het nog prima doet...quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:32 schreef voederbietel het volgende:
Wederom een openbaring voor MAHL en een bekend gegeven voor de rest van de wereld.
Je snapt hopelijk dat de prijs van de telefoon in het abonnement zit inbegrepen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:29 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb mijn S4 overgekocht en aan me moeder gegeven want haar telefoon was kut.
Waarom zou ik geen nieuw toestel mogen als ik mijn abonnement verleng en er verder niet voor hoef bij te betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |