Sony Xperia Z2 is 3x beter dan de Z3. Verder noem je ook een aantal telefoons wat godver nog net geen 84" tv's zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:01 schreef Bapple het volgende:
iPhone 6
iPhone 6+
OnePlus One
HTC M8
HTC M9 (Pre-order)
Samsung Note 4
Samsung S5
Samsung S6 (Pre-order)
LG G3
Sony Xperia Z3
Nexus 6
Nexus 5
Moto X
quote:
hoe bedoel je? geld heb ik ervoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:10 schreef Eyip het volgende:
met een toestel van 400 euro rondlopen en voor nog geen 100 euro aan kleding aan hebben. Daar loop je dan op je allstars met je hippe telefoon.
man man man
Oh, dan pak je de Z3 compact?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Sony Xperia Z2 is 3x beter dan de Z3. Verder noem je ook een aantal telefoons wat godver nog net geen 84" tv's zijn.
Je hebt het geld ervoor, neem een telefoon van 200 euro, je kan er allemaal even veel mee. Ga met die overige knaken wat leuks doen. Of je moet het doen omdat je denkt dat je met die duurdere telefoon sneller Internet hebt om daarmee op Fok te zitten, leuk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
hoe bedoel je? geld heb ik ervoor
oh dan is het niet voor jou.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
hoe bedoel je? geld heb ik ervoor
Persoonlijke keuzes heet dat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:18 schreef Eyip het volgende:
Zie zoveel van die droeftoeters lopen. Laatst nog een jong studenten stelletje voor mij bij de kassa, allebei een ipad kopen en nog een imac. De kleren konden zo van leger des heils afkomen met hun rode eastpak op de rug.
massa hysterie en erbij willen horen kan een persoonlijke keuze zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Persoonlijke keuzes heet dat.
Ja. Net zoals in kleren van 100 euro rondlopen met gadgets van 800 een keuze is, ten opzichte van het omgekeerde.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:26 schreef Eyip het volgende:
[..]
massa hysterie en erbij willen horen kan een persoonlijke keuze zijn
mooi toch? Gelukkig kun je gratis whatsappen en facebooken. Verdienen deze bedrijven ook nog wat met je gegevens en geleuter.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Net zoals in kleren van 100 euro rondlopen met gadgets van 800 een keuze is, ten opzichte van het omgekeerde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |