abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148956123

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een Fok!-team deelnemen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Zwolle op 19 april. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM naar pijll, en geef aan welke afstand (5km/7km/10km) je zou willen lopen.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: 2014 Verlopen challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 24-01-2015 14:26:29 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_148956157
Ghehe 8-)
Ja doei.
pi_148956310
Een van mijn hardloopmaatjes staat in de prorun nieuwsbrief :D
  donderdag 22 januari 2015 @ 20:49:59 #4
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_148956422
Hockeytraining is afgelast ivm vorst, dus nu moet/ wil ik eigenlijk een tempoloopje doen, maar het valt me zwaar om van de bank te komen.
Life is what you make it.
pi_148956437
combo hobby.. rennen en hosselen :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  donderdag 22 januari 2015 @ 20:53:44 #6
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_148956561
Multitasken. Lekker hoor :P

Ik ga morgen maar weer eens bospaadjes bedwingen. Can't wait!
Fear is the path to the Dark Side.
pi_148956647
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:50 schreef MissStevie het volgende:
combo hobby.. rennen en hosselen :')
Er is zelfs een hardloop dating site op FB zag ik laatst voorbij komen! :D
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_148956656
Volgens mij valt er hier niet heel veel te hosselen hoor. Meeste hier zijn bezet heb ik het idee. :P

Vanavond een lekkere intervaltraining gedaan, wel een kleintje trouwens. 10 x 200m met 200m rust. Was wel weer erg lekker om een beetje te knallen! Kreeg het met de intervallen ook goed snel warm O+ , erg koud weer buiten.
  Moderator donderdag 22 januari 2015 @ 20:57:34 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_148956712
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Volgens mij valt er hier niet heel veel te hosselen hoor. Meeste zijn bezet heb ik het idee. :P
Misschien moeten we daar ook maar een lijstje van maken in de OP :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148956867
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Misschien moeten we daar ook maar een lijstje van maken in de OP :D
Find a run-date challenge ^O^
pi_148956995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Alle singles moeten gewoon naar Den Haag komen 14 februari en dan zien wat ervan komt na afloop op het terras :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_148957340
Ja, ik stond hier bekend als de hosselmossel, maar nadat ik ik Gogo tegenkwam raakte die titel een beetje uit zwang.

Vanavond piramideloop gedaan. 1-3-5-7-9-7-5-3-1 op 10km-tempo. Ging best weer lekker, totaal 14km. Ben mooi in vorm geloof ik. Zaterdag weer lekker rustig aan, na alle tempo's van maandag, gister en vandaag.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 22 januari 2015 @ 21:12:49 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148957415
Mag ik in de OP, G?

1
2
[b]30-08-2014 - [url=www.dendrieschloop.nl/]Den Drieschloop (Valkenburg)[/url][/b]
[*] SEMTEX - HM
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_148957802
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik in de OP, G?
[ code verwijderd ]

Ik heb er maar 2015 van gemaakt ;)
Wellicht dat ik die ook ga doen trouwens :)
pi_148958191
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Er is zelfs een hardloop dating site op FB zag ik laatst voorbij komen! :D
Haha leuk! best handig voor de fanatiekelingen denk ik :)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Kun je een nieuwe betekenis geven aan het begrip 'speeddate' :') :') :')
pi_148958287
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:30 schreef MissStevie het volgende:
Kun je een nieuwe betekenis geven aan het begrip 'speeddate' :') :') :')
:D
Ja, sorry...dit wordt hem niet, je loopt te snel voor mij. ;)
pi_148958372
Hier was in het maximapark een heuse single-loop (niet te verwarren met de singelloop in Utrecht). Is volgens mij in meer plaatsen :)
pi_148958501
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:32 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

;(
Discriminatie
pi_148958576
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

;(
Discriminatie
Gelukkig heb jij al een heel lief vriendinnetje.
pi_148958709
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:39 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij al een heel lief vriendinnetje.
Dat is waar. :D
pi_148958755
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:32 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

om snel door te sprinten naar de volgende.. :P
pi_148959055
Volgens mij was ik het eerste jaar veel te snel een langere afstand gaan lopen. Binnen een jaar van 5 naar 15 km, in ongeveer 20 trainingen. :X Gelukkig was ik toen nóg trager, dat heeft me toen beschermd tegen blessures.

Vandaag niet gerend, was twee uur langer op het werk gebleven. En eigenlijk is wat langer rust ook wel goed omdat ik nog steeds niet geheel blessurevrij ben.
pi_148959450
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:48 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij was ik het eerste jaar veel te snel een langere afstand gaan lopen. Binnen een jaar van 5 naar 15 km, in ongeveer 20 trainingen. :X Gelukkig was ik toen nóg trager, dat heeft me toen beschermd tegen blessures.

Ik denk dat dat niet zoveel kwaad kan. Als je eenmaal de basis hebt is uitbreiden een stuk makkelijker, vooral je lichaam aan langer bezig zijn laten wennen. Helemaal als je niet ook op een hoog tempo loopt heeft dat minder tijd nodig dan het 0-5km gedeelte.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_148959653
Fartlek jeuh! Het was weer leuk vanavond *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')