SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 24-01-2015 14:26:29 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een van mijn hardloopmaatjes staat in de prorun nieuwsbrief
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hockeytraining is afgelast ivm vorst, dus nu moet/ wil ik eigenlijk een tempoloopje doen, maar het valt me zwaar om van de bank te komen.Life is what you make it.![]()
Multitasken. Lekker hoor
Ik ga morgen maar weer eens bospaadjes bedwingen. Can't wait!Fear is the path to the Dark Side.![]()
Er is zelfs een hardloop dating site op FB zag ik laatst voorbij komen!quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Volgens mij valt er hier niet heel veel te hosselen hoor. Meeste hier zijn bezet heb ik het idee.
Vanavond een lekkere intervaltraining gedaan, wel een kleintje trouwens. 10 x 200m met 200m rust. Was wel weer erg lekker om een beetje te knallen! Kreeg het met de intervallen ook goed snel warm, erg koud weer buiten.
![]()
Misschien moeten we daar ook maar een lijstje van maken in de OPquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Volgens mij valt er hier niet heel veel te hosselen hoor. Meeste zijn bezet heb ik het idee.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Find a run-date challengequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar ook maar een lijstje van maken in de OP![]()
![]()
Alle singles moeten gewoon naar Den Haag komen 14 februari en dan zien wat ervan komt na afloop op het terrasquote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ja, ik stond hier bekend als de hosselmossel, maar nadat ik ik Gogo tegenkwam raakte die titel een beetje uit zwang.
Vanavond piramideloop gedaan. 1-3-5-7-9-7-5-3-1 op 10km-tempo. Ging best weer lekker, totaal 14km. Ben mooi in vorm geloof ik. Zaterdag weer lekker rustig aan, na alle tempo's van maandag, gister en vandaag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mag ik in de OP, G?
1
2[b]30-08-2014 - [url=www.dendrieschloop.nl/]Den Drieschloop (Valkenburg)[/url][/b]
[*] SEMTEX - HMKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb er maar 2015 van gemaaktquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik in de OP, G?
[ code verwijderd ]
Wellicht dat ik die ook ga doen trouwens
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Haha leuk! best handig voor de fanatiekelingen denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Er is zelfs een hardloop dating site op FB zag ik laatst voorbij komen!Kun je een nieuwe betekenis geven aan het begrip 'speeddate'quote:![]()
![]()
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:30 schreef MissStevie het volgende:
Kun je een nieuwe betekenis geven aan het begrip 'speeddate'![]()
![]()
Ja, sorry...dit wordt hem niet, je loopt te snel voor mij.
Hier was in het maximapark een heuse single-loop (niet te verwarren met de singelloop in Utrecht). Is volgens mij in meer plaatsen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Discriminatie![]()
Gelukkig heb jij al een heel lief vriendinnetje.quote:"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat is waar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij al een heel lief vriendinnetje.![]()
![]()
om snel door te sprinten naar de volgende..quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..![]()
Volgens mij was ik het eerste jaar veel te snel een langere afstand gaan lopen. Binnen een jaar van 5 naar 15 km, in ongeveer 20 trainingen.Gelukkig was ik toen nóg trager, dat heeft me toen beschermd tegen blessures.
Vandaag niet gerend, was twee uur langer op het werk gebleven. En eigenlijk is wat langer rust ook wel goed omdat ik nog steeds niet geheel blessurevrij ben.![]()
Ik denk dat dat niet zoveel kwaad kan. Als je eenmaal de basis hebt is uitbreiden een stuk makkelijker, vooral je lichaam aan langer bezig zijn laten wennen. Helemaal als je niet ook op een hoog tempo loopt heeft dat minder tijd nodig dan het 0-5km gedeelte.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:48 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij was ik het eerste jaar veel te snel een langere afstand gaan lopen. Binnen een jaar van 5 naar 15 km, in ongeveer 20 trainingen.Gelukkig was ik toen nóg trager, dat heeft me toen beschermd tegen blessures.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: