SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Yep. Het verziekt het spel wel aardig, helaas.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Rationeel naar prijzen kijken heeft in ieder geval geen zin Timmy. Alles is debiel hoog en het slaat sowieso nergens op.
Stimmt. Vooral de prijsstijging van bijv. Sif Tevez is bizar. Is Benzema ineens volledig voorbij gestreefd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Rationeel naar prijzen kijken heeft in ieder geval geen zin Timmy. Alles is debiel hoog en het slaat sowieso nergens op.
Zolang je zelf spelers hebt verandert het nietsquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yep. Het verziekt het spel wel aardig, helaas.
zit meer geld in de economie, maar je hebt ook meer vermogen. en prijzen zijn wat duurder. ik zie dat hele probleem niet zo. ja oke alles x10 so what.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yep. Het verziekt het spel wel aardig, helaas.
Niet leuk voor de paupers.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:12 schreef FCsuarez het volgende:
de economie, maar je hebt ook meer vermogen. en prijzen zijn wat duurder. ik zie dat hele probleem niet zo. ja oke alles x10 so what.
that's true, nu geef je nog eens 100/200K uit aan packs vroeger dacht je daar nog wel 2 keer over na.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gelukkig pompt de EU 1.100 miljard in de Europeese (Griekse) economie, zodat we allemaal veel kunnen gaan lenen
Naja, het gat tussen de verschillende niveaus wordt steeds groter. Ik heb genoeg leuke investeringen, maar die kunnen de stijgingen van de echte top (lees: Ronaldo) alsnog niet bijhouden. En zo gaat het op het niveau daaronder ook weer. Mensen met een relatief duur BPL team met Aguero, Hazard en Yaya kunnen met traden/matchcoins/inflatie echt niet veel verder komen dan wat ze nu al hebben. Daarvoor is het gat veel te groot en dat is gewoon kut.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zolang je zelf spelers hebt verandert het nietsBehalve dan extra taxuitgave. Maar daarbij ook weer meer kans op deals
Of dudes met maar 6k. gr grquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja, het gat tussen de verschillende niveaus wordt steeds groter. Ik heb genoeg leuke investeringen, maar die kunnen de stijgingen van de echte top (lees: Ronaldo) alsnog niet bijhouden. En zo gaat het op het niveau daaronder ook weer. Mensen met een relatief duur BPL team met Aguero, Hazard en Yaya kunnen met traden/matchcoins/inflatie echt niet veel verder komen dan wat ze nu al hebben. Daarvoor is het gat veel te groot en dat is gewoon kut.
Niet iedereen heeft dat, beste suarezquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit meer geld in de economie, maar je hebt ook meer vermogen. en prijzen zijn wat duurder. ik zie dat hele probleem niet zo. ja oke alles x10 so what.
ik heb 2.7M uitgegeven aan SIF clichy's hou ik nu zo'n 4.5M aan over.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Even uitgerekend, voor TOTY had ik 2.5 miljoen, nu als ik alles zou verkopen min tax 5.5En daar zit dan ook nog minstens 600k aan packs waar niets uitkwam bij
Tjah dat klopt, die paar spelers worden nooit haalbaar idd, of enkel die speler en dan kutteam eromheenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja, het gat tussen de verschillende niveaus wordt steeds groter. Ik heb genoeg leuke investeringen, maar die kunnen de stijgingen van de echte top (lees: Ronaldo) alsnog niet bijhouden. En zo gaat het op het niveau daaronder ook weer. Mensen met een relatief duur BPL team met Aguero, Hazard en Yaya kunnen met traden/matchcoins/inflatie echt niet veel verder komen dan wat ze nu al hebben. Daarvoor is het gat veel te groot en dat is gewoon kut.
#TeamLabradorquote:
Dat moet een grap zijn toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://twitter.com/jacobsteenstra![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_lekker_tweeten.html
Van deze dump.
quote:Kankerzooi die pleuris antilianen staan weer in de straat.
quote:Kankerzooi bier is op
dit moet wel nep zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://twitter.com/jacobsteenstra![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_lekker_tweeten.html
Van deze dump.
[ afbeelding ]![]()
Het is Rikkert of Carolinequote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat moet een grap zijn toch?
[..]
[..]
quote:
Vanwege al die hints op internet staat rik in mijn lijstje. Carolina is al vanaf aflevering 1 mijn mol, daar ga ik ook nog maar vanuit voor de leuk, aangezien ik vorig jaar ook al vanaf aflevering 1 goed zatquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Carolina zou ook nog wel kunnen ja. Rik denk ik niet
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon Kami.
Illumikamiquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook echt in zo'n bakje van de chinees.
Lekker man, gaan vroeg dood dus minder AOW kosten + pensioenfondsen houden meer geld over wat ze dan weer uitkeren.quote:
Terecht opgemerkt inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker man, gaan vroeg dood dus minder AOW kosten + pensioenfondsen houden meer geld over wat ze dan weer uitkeren.
En ze betalen kneiter veel accijnzen.
Meer mensen moeten roken !!
Daar tegenover staan wel weer veel hogere medische kosten dus weet niet of we echt 'winst' maken maar toch... bekijk het liever positiefquote:
Nope. Verzekeringen stukken duurder.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar tegenover staan wel weer veel hogere medische kosten dus weet niet of we echt 'winst' maken maar toch... bekijk het liever positief
In de toekomst ook meer laten betalen voor de verzekeringspremiequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar tegenover staan wel weer veel hogere medische kosten dus weet niet of we echt 'winst' maken maar toch... bekijk het liever positief
Die is volgens mij al hogerquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
In de toekomst ook meer laten betalen voor de verzekeringspremie
Nice, ga je dat ook doen met mensen die alleen bij de mac eten, niet sporten en alleen maar energydrink drinken?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
In de toekomst ook meer laten betalen voor de verzekeringspremie
potje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice, ga je dat ook doen met mensen die alleen bij de mac eten, niet sporten en alleen maar energydrink drinken?
Als het goed is kan je gewoon een risico analyse maken en zo de kosten berekenen... maar ik zou daar ook geen voorstander van zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice, ga je dat ook doen met mensen die alleen bij de mac eten, niet sporten en alleen maar energydrink drinken?
Dan krijg je een beetje de praktijken vanuit Amerika.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als het goed is kan je gewoon een risico analyse maken en zo de kosten berekenen... maar ik zou daar ook geen voorstander van zijn.
Dikke mensen zijn ook de klos volgens het Kiid stelselquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja verschil is wel dat in Nederland een verzekeraar iemand niet mag weigeren... in de VS wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan krijg je een beetje de praktijken vanuit Amerika.
Waarom zo'n bittere reactie, Ernst? Je reactie zou juist moeten zijn: "oh, ben je er zo'n éénquote:
Ja, dat is mijn rol nou eenmaal die ik aangenomen heb. Sorry hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zo'n bittere reactie, Ernst? Je reactie zou juist moeten zijn: "oh, ben je er zo'n één"
"Dik" verliesquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Wat een idioot ben ik ook
[ afbeelding ]
Dik verlies gemaakt, tax
Volgens mij is dat wel aangepast sinds die nieuwe wet van Obama maar de premies zijn daar wel superhoog als je een ziekte hebt of krijgt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja verschil is wel dat in Nederland een verzekeraar iemand niet mag weigeren... in de VS wel.
Haha, gekkie. Zo ben ik zelf ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn rol nou eenmaal die ik aangenomen heb. Sorry hoor
Dan komt die Scirocco wel erg dichtbijquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel aangepast sinds die nieuwe wet van Obama maar de premies zijn daar wel superhoog als je een ziekte hebt of krijgt.
Daarentegen mag je wel 10 creditcards hebben zonder een limiet ook al heb je amper inkomen.
Jij moet lekker voor je in je midlife crisis zit je tanden laten trekken door je energy drinks. Ga je net zo gek praten als Fres Russen als je je kleppertjes uit hebtquote:
Vergeet de geamputeerde voet niet bij diabetes type 2.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jij moet lekker voor je in je midlife crisis zit je tanden laten trekken door je energy drinks. Ga je net zo gek praten als Fres Russen als je je kleppertjes uit hebt
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jij moet lekker voor je in je midlife crisis zit je tanden laten trekken door je energy drinks. Ga je net zo gek praten als Fres Russen als je je kleppertjes uit hebt
Moet je nou minaal 300k of minimaal 150 miljoen bestellen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
There isn´t cheaper than this
Wel raar dit, hij zegt dat hij iets wat jij doet niet slim vind en jij doet daarna precies hetzelfde.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
so wow many english amazequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
There isn´t cheaper than this
Hij heeft wel gelijk hoor.. dat jij dat niet in wilt zien is natuurlijk wat anders. Ontkenning 4 lifequote:
min 3, max 150quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je nou minaal 300k of minimaal 150 miljoen bestellen?
Nee, ik ben niet zo bitter.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel raar dit, hij zegt dat hij iets wat jij doet niet slim vind en jij doet daarna precies hetzelfde.
Ergo Bittere_Ernst = DS2
en hij koopt niet zoveel coinsquote:
Jij bent ook lekker bi-polar zegquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent nog erger man.
Depressieve clown.
Gemiddelde clownquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent nog erger man.
Depressieve clown.
Ik snap gewoon niet dat hij zo'n reactie plaatst.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor.. dat jij dat niet in wilt zien is natuurlijk wat anders. Ontkenning 4 life
beelquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Welke liga bbva rw? Vela is slecht
Waarom niet? Jij zegt wat over het roken en hij wat over jouw suikerverslaving.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat hij zo'n reactie plaatst.
Wat is je budget? Mijn tegenstanders zijn allemaal Deulofeu fan in ieder geval. Weet niet waar dat aan ligtquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Deulafeu ofzo iets.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Jesus Navasquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Deulofeuquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik ben helemaal niet verslaafd, ik heb de hele week nog bijna niks uitgegeven.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij zegt wat over het roken en hij wat over jouw suikerverslaving.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verslaafd, ik heb de hele week nog bijna niks uitgegeven.
Volgens mij is het een troll.. kan niet anders.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is je budget? Mijn tegenstanders zijn allemaal Deulofeu fan in ieder geval. Weet niet waar dat aan ligt
quote:
pace hoertjs.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verslaafd, ik heb de hele week nog bijna niks uitgegeven.
quote:
Vleugel is de enige positie waar pees een must is voor mij. De andere posities maken mij niet zoveel uitquote:
Ik zou hier zo slecht in zijn he..namen onthoudenquote:
Hoeveel tand zat er nog tussen de gaten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ben dinsdag weer bij de tandarts geweest. Daarna heb ik niks meer gekocht.
Oh ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou hier zo slecht in zijn he..namen onthouden
Op je kop gehad van de tandarts?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ben dinsdag weer bij de tandarts geweest. Daarna heb ik niks meer gekocht.
Nou..quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Damn
1,4 miljoen coins of pure epicness
wat heb je daar gemist dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik heb ook een Twitter account aangemaakt, omdat ik daar de koddige momenten niet wil missen.
[ afbeelding ]
Een vlaggetje op de bitterbal om het een feestelijk karakter te geven
Misschien rafa wegdoen moeilijk moeilijkquote:
dat vlaggetje, droog_O-quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik heb ook een Twitter account aangemaakt, omdat ik daar de koddige momenten niet wil missen.
[ afbeelding ]
Kijk maar uit! Zelfs op Twitter ontkom je niet aan het wakende oog van de Fok! crew.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Boymans in de spitsquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Damn
1,4 miljoen coins of pure epicness
Nou, dat gebeuren waar het topic op gestrand is onder andere.quote:
Nee, hij heeft daar niks over gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op je kop gehad van de tandarts?Leuk he al dat zuur in je mond gr gr
life live to the max and enjoy every minute!!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, dat gebeuren waar het topic op gestrand is onder andere.
Plus: siswet
que?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
life live to the max and enjoy every minute!!
life live to the max
Twitterjargonquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
life live to the max and enjoy every minute!!
life live to the max
Ik vind haar toch leuker met kleren aanquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
https://twitter.com/siswet
vast niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:25 schreef wieisboos het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Waarom Elia en die pauperspits?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Optie 2
[ afbeelding ]
6 chem elia alleen..
connectie met ricky, kan ook sneijder eigenlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom Elia en die pauperspits?
Volgens mij zit je gewoon te trollen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
connectie met ricky, kan ook sneijder eigenlijk
Schneiderlin ipv Verratti danquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Optie 2
[ afbeelding ]
6 chem elia alleen..
Ok mr trapzquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon te trollen.
oh shit dat is een Fransman, dacht een zwitser.. thxquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Schneiderlin ipv Verratti dan
Godverquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
https://twitter.com/siswet
vast niet
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
GodverMeteen vol die [ afbeelding ] in beeld
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:38 schreef Zhano het volgende:
https://twitter.com/Maverikcam4
Das die viesterd
Hij heeft er gewoon een hele zooi onder zijn beheerquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:38 schreef Zhano het volgende:
https://twitter.com/Maverikcam4
Das die viesterd
Aanwijzing voor Caroline, die valt met die huidskleur veel minder opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom geen van aanholt lb danquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Optie 2
[ afbeelding ]
6 chem elia alleen..
morgenochtend tentamen helaasquote:
Dan mist Kompany weer een link. Maarja..dat doet Silva ook al.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:55 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
waarom geen van aanholt lb dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |