SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Yep. Het verziekt het spel wel aardig, helaas.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Rationeel naar prijzen kijken heeft in ieder geval geen zin Timmy. Alles is debiel hoog en het slaat sowieso nergens op.
Stimmt. Vooral de prijsstijging van bijv. Sif Tevez is bizar. Is Benzema ineens volledig voorbij gestreefd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Rationeel naar prijzen kijken heeft in ieder geval geen zin Timmy. Alles is debiel hoog en het slaat sowieso nergens op.
Zolang je zelf spelers hebt verandert het nietsquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yep. Het verziekt het spel wel aardig, helaas.
zit meer geld in de economie, maar je hebt ook meer vermogen. en prijzen zijn wat duurder. ik zie dat hele probleem niet zo. ja oke alles x10 so what.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yep. Het verziekt het spel wel aardig, helaas.
Niet leuk voor de paupers.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:12 schreef FCsuarez het volgende:
de economie, maar je hebt ook meer vermogen. en prijzen zijn wat duurder. ik zie dat hele probleem niet zo. ja oke alles x10 so what.
that's true, nu geef je nog eens 100/200K uit aan packs vroeger dacht je daar nog wel 2 keer over na.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gelukkig pompt de EU 1.100 miljard in de Europeese (Griekse) economie, zodat we allemaal veel kunnen gaan lenen
Naja, het gat tussen de verschillende niveaus wordt steeds groter. Ik heb genoeg leuke investeringen, maar die kunnen de stijgingen van de echte top (lees: Ronaldo) alsnog niet bijhouden. En zo gaat het op het niveau daaronder ook weer. Mensen met een relatief duur BPL team met Aguero, Hazard en Yaya kunnen met traden/matchcoins/inflatie echt niet veel verder komen dan wat ze nu al hebben. Daarvoor is het gat veel te groot en dat is gewoon kut.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zolang je zelf spelers hebt verandert het nietsBehalve dan extra taxuitgave. Maar daarbij ook weer meer kans op deals
Of dudes met maar 6k. gr grquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja, het gat tussen de verschillende niveaus wordt steeds groter. Ik heb genoeg leuke investeringen, maar die kunnen de stijgingen van de echte top (lees: Ronaldo) alsnog niet bijhouden. En zo gaat het op het niveau daaronder ook weer. Mensen met een relatief duur BPL team met Aguero, Hazard en Yaya kunnen met traden/matchcoins/inflatie echt niet veel verder komen dan wat ze nu al hebben. Daarvoor is het gat veel te groot en dat is gewoon kut.
Niet iedereen heeft dat, beste suarezquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit meer geld in de economie, maar je hebt ook meer vermogen. en prijzen zijn wat duurder. ik zie dat hele probleem niet zo. ja oke alles x10 so what.
ik heb 2.7M uitgegeven aan SIF clichy's hou ik nu zo'n 4.5M aan over.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Even uitgerekend, voor TOTY had ik 2.5 miljoen, nu als ik alles zou verkopen min tax 5.5En daar zit dan ook nog minstens 600k aan packs waar niets uitkwam bij
Tjah dat klopt, die paar spelers worden nooit haalbaar idd, of enkel die speler en dan kutteam eromheenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja, het gat tussen de verschillende niveaus wordt steeds groter. Ik heb genoeg leuke investeringen, maar die kunnen de stijgingen van de echte top (lees: Ronaldo) alsnog niet bijhouden. En zo gaat het op het niveau daaronder ook weer. Mensen met een relatief duur BPL team met Aguero, Hazard en Yaya kunnen met traden/matchcoins/inflatie echt niet veel verder komen dan wat ze nu al hebben. Daarvoor is het gat veel te groot en dat is gewoon kut.
#TeamLabradorquote:
Dat moet een grap zijn toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://twitter.com/jacobsteenstra![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_lekker_tweeten.html
Van deze dump.
quote:Kankerzooi die pleuris antilianen staan weer in de straat.
quote:Kankerzooi bier is op
dit moet wel nep zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://twitter.com/jacobsteenstra![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_lekker_tweeten.html
Van deze dump.
[ afbeelding ]![]()
Het is Rikkert of Carolinequote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat moet een grap zijn toch?
[..]
[..]
quote:
Vanwege al die hints op internet staat rik in mijn lijstje. Carolina is al vanaf aflevering 1 mijn mol, daar ga ik ook nog maar vanuit voor de leuk, aangezien ik vorig jaar ook al vanaf aflevering 1 goed zatquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Carolina zou ook nog wel kunnen ja. Rik denk ik niet
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon Kami.
Illumikamiquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook echt in zo'n bakje van de chinees.
Lekker man, gaan vroeg dood dus minder AOW kosten + pensioenfondsen houden meer geld over wat ze dan weer uitkeren.quote:
Terecht opgemerkt inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker man, gaan vroeg dood dus minder AOW kosten + pensioenfondsen houden meer geld over wat ze dan weer uitkeren.
En ze betalen kneiter veel accijnzen.
Meer mensen moeten roken !!
Daar tegenover staan wel weer veel hogere medische kosten dus weet niet of we echt 'winst' maken maar toch... bekijk het liever positiefquote:
Nope. Verzekeringen stukken duurder.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar tegenover staan wel weer veel hogere medische kosten dus weet niet of we echt 'winst' maken maar toch... bekijk het liever positief
In de toekomst ook meer laten betalen voor de verzekeringspremiequote:Op donderdag 22 januari 2015 20:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar tegenover staan wel weer veel hogere medische kosten dus weet niet of we echt 'winst' maken maar toch... bekijk het liever positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |