Deulofeuquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Welke liga bbva rw? Vela is slecht
Ik ben helemaal niet verslaafd, ik heb de hele week nog bijna niks uitgegeven.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij zegt wat over het roken en hij wat over jouw suikerverslaving.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verslaafd, ik heb de hele week nog bijna niks uitgegeven.
Volgens mij is het een troll.. kan niet anders.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is je budget? Mijn tegenstanders zijn allemaal Deulofeu fan in ieder geval. Weet niet waar dat aan ligt
quote:
pace hoertjs.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verslaafd, ik heb de hele week nog bijna niks uitgegeven.
quote:
Vleugel is de enige positie waar pees een must is voor mij. De andere posities maken mij niet zoveel uitquote:
Ik zou hier zo slecht in zijn he..namen onthoudenquote:
Hoeveel tand zat er nog tussen de gaten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ben dinsdag weer bij de tandarts geweest. Daarna heb ik niks meer gekocht.
Oh ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou hier zo slecht in zijn he..namen onthouden
Op je kop gehad van de tandarts?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ben dinsdag weer bij de tandarts geweest. Daarna heb ik niks meer gekocht.
Nou..quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Damn
1,4 miljoen coins of pure epicness
wat heb je daar gemist dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik heb ook een Twitter account aangemaakt, omdat ik daar de koddige momenten niet wil missen.
[ afbeelding ]
Een vlaggetje op de bitterbal om het een feestelijk karakter te geven
Misschien rafa wegdoen moeilijk moeilijkquote:
dat vlaggetje, droog_O-quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik heb ook een Twitter account aangemaakt, omdat ik daar de koddige momenten niet wil missen.
[ afbeelding ]
Kijk maar uit! Zelfs op Twitter ontkom je niet aan het wakende oog van de Fok! crew.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Boymans in de spitsquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Damn
1,4 miljoen coins of pure epicness
Nou, dat gebeuren waar het topic op gestrand is onder andere.quote:
Nee, hij heeft daar niks over gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op je kop gehad van de tandarts?Leuk he al dat zuur in je mond gr gr
life live to the max and enjoy every minute!!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, dat gebeuren waar het topic op gestrand is onder andere.
Plus: siswet
que?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
life live to the max and enjoy every minute!!
life live to the max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |