abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148947539
Zondagavond heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik vind hem nog steeds heel leuk en ik heb zeker nog gevoelens voor hem, maar het voelde niet goed om met hem verder te gaan terwijl ik langzamerhand interesse kreeg in een andere jongen. Na twijfel heb ik er toch een punt achter gezet.

Nu ben ik opgelucht en had ik zijn reactie al voorspeld; onbegrip, boos, jaloers en verdrietig. Ik hoop dat hij binnenkort beseft dat het beter is dat het over is zodat hij vrede heeft met mijn besluit. We praten nu af en toe op een rustige manier en het voelt aan de andere kant erg verdrietig, maar aan de andere kant dus als een opluchting. Kortom; het komt wel goed tussen ons en misschien kunnen we als vrienden verder.

Gisteren heb ik na een tentamen afgesproken met de jongen waar ik interesse in heb. Ik vind hem leuk en dat weet hij inmiddels ook. We hebben samen gegeten en daarna een film gekeken. Tijdens de film voor het eerst gezoend, daarna geknuffeld, enzovoort. We kennen elkaar nog niet zo lang, dus we tasten allebei wat af heb ik het idee.

Tijdens de film dus geknuffeld, gezoend en dat werd bijna "meer". Op het moment zelf wilde ik het heel graag, maar ik durfde het niet. Een paar dagen geleden heb ik het uitgemaakt met mijn ex, ik ken deze jongen nog helemaal niet en ik heb niet veel ervaring. Ik werd dus eigenlijk onzeker. Hij zei steeds dat het echt niet uitmaakt, dat hij het begrijpt en het logisch vindt. En toch voelt het raar tegenover mijn ex dat ik zo snel met iemand anders aan het rommelen ben.

Het voelt erg dubbel. Een paar dagen later ben ik officieel bezig met een ander en dat voelt oneerlijk terwijl het menselijk is. En ik ben nieuwsgierig naar de andere jongen en dat voelt heel sterk.. Maar dat het oneerlijk tegenover mijn ex is heb ik ook heel sterk.. Ik weet ook niet wat mij bezield dat ik zo snel inga op iemand anders terwijl ik daar het type helemaal niet voor ben.

Een beetje alsof mijn gevoelens op hol zijn geslagen.. Ik vind het allemaal wel spannend en geniet er ook een beetje van, maar mijn gedrag is niet correct te noemen. Het ene moment is mijn ex alles voor me, dan leer ik iemand anders kennen en is dat sterke gevoel voor mijn ex weg.. Is dit herkenbaar voor sommige mensen? Ik ben 18, misschien hoort het bij de leeftijd? Misschien heb ik ergens de drang om eens iets anders te doen dan anders, maar ik ken mijzelf niet meer terug zo. Een jaar geleden had ik zulk gedrag sterk veroordeeld en nu doe ik het zelf. Ik ben heel wispelturig.
pi_148947845
Hey een rebound geval.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:37:46 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_148947860
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:29 schreef Saarie het volgende:
Zondagavond heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik vind hem nog steeds heel leuk en ik heb zeker nog gevoelens voor hem, maar het voelde niet goed om met hem verder te gaan terwijl ik langzamerhand interesse kreeg in een andere jongen. Na twijfel heb ik er toch een punt achter gezet.

Nu ben ik opgelucht en had ik zijn reactie al voorspeld; onbegrip, boos, jaloers en verdrietig. Ik hoop dat hij binnenkort beseft dat het beter is dat het over is zodat hij vrede heeft met mijn besluit. We praten nu af en toe op een rustige manier en het voelt aan de andere kant erg verdrietig, maar aan de andere kant dus als een opluchting. Kortom; het komt wel goed tussen ons en misschien kunnen we als vrienden verder.
Jezus Christus :')
quote:
Ik hoop dat hij binnenkort beseft
Wat denk je zelf? Je dumpt hem zonder aanleiding, hij is nog steeds verliefd op je en jij hoopt dat hij zich realiseert dat het beter voor hem is :?

Wat een redenatie :X :r

en jij beslist ook alvast voor hem "dat het goed komt" en dat jullie vrienden zullen blijven! Leuk voor hem, bevriend zijn met de hoer die hem dumpte voor een één of andere kerel die bij haar op school zit en die zij verder totaal niet kent :X
pi_148947895
Je maakt het zelf uit met je vriend, gaat naar een ander waar je bijna mee het bed induikt en voelt je vervolgens schuldig. Een betere manier dan deze om je voor lul te zetten is er haast niet.
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:39:09 #5
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_148947927
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:38 schreef HulkHeld het volgende:
Je maakt het zelf uit met je vriend, gaat naar een ander waar je bijna mee het bed induikt en voelt je vervolgens schuldig. Een betere manier dan deze om je voor lul te zetten is er haast niet.
Dit! Deze man weet hoe het zit _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_148947989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef dimmak het volgende:
Hey een rebound geval.
Nee dat is het niet. Ik begrijp alleen niet hoe het komt dat ik de gevoelens heb die ik heb, het ene moment vind ik dit en dan heel kort daarna vind ik weer iets anders.
pi_148947995
quote:
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_148948086
quote:
Ja, ik voel me schuldig tegenover mijn ex maar ik weet niet hoe het komt dat mijn gevoelens zo verschillem binnen een paar dagen. En dat alles zo dubbel voelt
pi_148948107
Oh meid, wat zal jij je kut voelen als het niks wordt met deze volgende jongen. En denk a.u.b. niet dat je ex nog door wilt gaan als vrienden, want dat werkt in de praktijk niet. Met deze onzin ben je alleen maar verder van huis + wordt je een stuk ongelukkiger van.
pi_148948111
Je ex-vriend vertoonde steeds onterecht jaloers gedrag waardoor jij het niet leuk meer vond, dus ja, dan krijg je dit 8)7
pi_148948167
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:40 schreef Saarie het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Ik begrijp alleen niet hoe het komt dat ik de gevoelens heb die ik heb, het ene moment vind ik dit en dan heel kort daarna vind ik weer iets anders.
Misschien even wachten tot je uitgepuberd bent en je als een volwassene achter je eigen beslissingen kan staan ipv halfslachtig dingen doen en er dan over te miepen.

En doe niet wat je een ander niet toewenst is misschien een handige leidraad als je het echt niet meer weet...
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:45:38 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148948170
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:40 schreef Saarie het volgende:

[..]

Nee dat is het niet.
Dat weet je pas naderhand hé. Maar als je ooit op welke manier dan ook enigszins vriendelijk wil zijn met je ex zou ik het zo snel niet flikken in ieder geval. Weet je wel zeker dat je niet gewoon naar aandacht hunkert en het eigenlijk niet heel veel uitmaakt wie die aandacht geeft?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_148948182
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:44 schreef HulkHeld het volgende:
Oh meid, wat zal jij je kut voelen als het niks wordt met deze volgende jongen. En denk a.u.b. niet dat je ex nog door wilt gaan als vrienden, want dat werkt in de praktijk niet. Met deze onzin ben je alleen maar verder van huis + wordt je een stuk ongelukkiger van.
Ik hoop dat we door kunnen gaan als vrienden, maar dat ligt uiteraard bij hem.. Ik weet niet of het wat wordt. Als het niks wordt is het ook goed hoor.
pi_148948191
Laten we het eens zonder de 'grappige' one-liners proberen..
Ja doei.
pi_148948204
Ik denk dat je wat tijd nodig hebt. Doe gewoon even helemaal niks zou ik zeggen, het is niet alsof "de man" in de tussentijd zal uitsterven ofzo. Kan je daarna met een frisse blik de toekomst tegemoet.
pi_148948213
R&P / Iemand anders misschien leuker vinden
R&P / Wat is de oplossing?

Hmm.. Mevrouw heeft haar trouwe vriendje bedonderd.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_148948254
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat weet je pas naderhand hé. Maar als je ooit op welke manier dan ook enigszins vriendelijk wil zijn met je ex zou ik het zo snel niet flikken in ieder geval. Weet je wel zeker dat je niet gewoon naar aandacht hunkert en het eigenlijk niet heel veel uitmaakt wie die aandacht geeft?
Nee dat weet ik nu ook wel. Klopt dat het niet netjes is zo snel.. En ja dat weet ik eigenlijk zeker, want ik vind alleen de aandacht van deze jongen leuk. De rest reageer ik niet eens op als het even kan, dat boeit me allemaal niet. Maar ik wil wel heel veel aandacht van hem.
pi_148948258
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:46 schreef Saarie het volgende:

[..]

Als het niks wordt is het ook goed hoor.
Zulke serieuze gevoelens, maar toch ook schuldgevoel jegens je ex :')
pi_148948269
Ach dit hoort erbij, al die mensen die het zo verschrikkelijk vinden voor haar ex-vriend. :') Als het goed ging had ze het uitmaken uberhaupt niet overwogen. Als je jong bent horen dit soort dingen er gewoon bij, het is netjes dat het eerst uit ging. Ik zou me niet schuldig voelen hoor, uit is uit, en je volgt gewoon je gevoel.

Tevens duikt de gemiddelde man hier waarschijnlijk ook het bed in met de eerste de beste knappe vrouw na een relatiebreuk. Het is tenminste geen vreemdgaan.

Verder wel vervelend voor je ex en het lijkt me wel beter als je contact simpelweg verbreekt.
It's you my love, you who are the stranger
pi_148948305
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:46 schreef Saarie het volgende:

[..]

Ik hoop dat we door kunnen gaan als vrienden, maar dat ligt uiteraard bij hem.. Ik weet niet of het wat wordt. Als het niks wordt is het ook goed hoor.
'Als het niks wordt is het ook goed hoor'? Even serieus, hoelang hebben jullie wat gehad met elkaar en wat heb je werkelijk om hem gegeven?
pi_148948347
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef dimmak het volgende:
R&P / Iemand anders misschien leuker vinden
R&P / Wat is de oplossing?

quote:
Ik wil graag dat hij inziet dat ik niet vatbaar ben voor andere jongens en dat hij voor mij echt de enige is.
Wauw... 10 januari schreef je dit, TS... Dat is wel heel snel omgeslagen! Voel je je niet gewoon schuldig omdat je niet eerlijk bent (geweest) tegen over je ex-vriend én jezelf?

Weet je ex dat je het hebt uitgemaakt vanwege gevoelens voor een ander? Mijn tip blijft staan; doe gewoon even helemaal niks.
pi_148948410
Ze zijn 18. De meeste reacties klinken hier alsof TS scheidt van haar man en er met haar twee kinderen vandoor gaat naar een andere man. :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_148948415
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:50 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

'Als het niks wordt is het ook goed hoor'? Even serieus, hoelang hebben jullie wat gehad met elkaar en wat heb je werkelijk om hem gegeven?
1 jaar. Het voelde echt alsof hij alles was voor mij. En de eerste jongen waar ik echt verliefd op was, maar dat was binnen een paar dagen over van mijn kant. Ja nog wel dat ik hem leuk vond, maar vond iemand anders leuker binnen een korte periode. En dat is toch raar van mezelf.
pi_148948421
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef dimmak het volgende:
Hoe dan?

Ze had geen relatie toen ze wat deed met die nieuwe gast.
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:52:55 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148948422
Volgens mij is er niet zoveel aan de hand. Ja, je zult wat verwarde gevoelens hebben, nu het nog maar zo kort uit is. En ja, misschien moet je niet te hard van stapel lopen met die andere jongen. Doe rustig aan. Als het op niks uitloopt, dan niet. Ben je zonder relatie. Is misschien wel eens goed.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')