SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Zeker zo'n frigide paardenmeisjequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef Montelly het volgende:
Ik hoorde net van een collega(v) dat anale penetratie helemaal niet fijn is voor een vrouw.
dan moet ze tegen de vriend zeggen dat hij het niet goed doetquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef Montelly het volgende:
Ik hoorde net van een collega(v) dat anale penetratie helemaal niet fijn is voor een vrouw.
Over wie hebt gij het?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
hoe kan je btw 50%bf hebben en dan nog steeds koud vinden een zeerob heb het toch ook niet koud
Ze zegt, het lijkt alsof je een keutel moet leggenquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan moet ze tegen de vriend zeggen dat hij het niet goed doet
die eerste is nice, die sets luister ik later welquote:
dan moet je tegen der zeggen dat jou penor niet lijkt op een keutel en ze beter die in der ster ken krijgenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze zegt, het lijkt alsof je een keutel moet leggen
Daarom niet alleen vastbinden maar ook mond dichtplakken met tape. In het geval dat ze bijkomt bedoel ik dan. Ik heb het liefst dat ze buiten bewustzijn zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef Montelly het volgende:
ik zei 40%quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
hoe kan je btw 50%bf hebben en dan nog steeds koud vinden een zeerob heb het toch ook niet koud
Schijten is soms ook lekkerder dan klaarkomen dus ze moet niet zo mauwenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
zo leggen de meesten het uit. Maar een keutel leggen kan soms heel bevredigend zijn hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef seto het volgende:
powerlifters zijn toch gwn ook echte mannen
al die pussies die zich zorgen maken om abs voor zomer haha echt kk triest
ff baardje laten groeien want echte mannen hebben dat en powerlifters zijn echte mannen
#curvymen #realmen #yesallmen #nophotoshop #chubbyquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef seto het volgende:
powerlifters zijn toch gwn ook echte mannen
al die pussies die zich zorgen maken om abs voor zomer haha echt kk triest
ff baardje laten groeien want echte mannen hebben dat en powerlifters zijn echte mannen
Haha nee dat is Jason Blaha een of andere Youtube dwaas.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hey sap ben jij dat op die plaatje
haha ik snap hemquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jammer anders had ik je wel je stang wel ff willen liften
allebeiquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Weissman het volgende:
bara kip kerrie halen of mcchicken?
ff wat white meat etenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha ik snap hem![]()
niet echt stang maar iets anders
Hahahaquote:
Dwaas? Een van de beste lift channels imo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee dat is Jason Blaha een of andere Youtube dwaas.
Wordt je srs geil van die?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hey sap ben jij dat op die plaatje
Een keutel leggen is meestal toch hartstikke lekker?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Het idee dat een vrouw aantrekkelijker wordt als ze een piemel heeft, is toch wel bijzonder treurig
Geil is overdreven. Zou hem, mits fatsoenlijk hoofd, m'n bed niet uitschoppen hoor. Een man kan met meer vet wegkomen dan een vrouw he. Miljoen keer liever dit dan de bonenstaak-fysiek, met van die ielig dunne arm- en beentjes.quote:
Echt he.. gewoon Russische chicks die laten hun kont wel uitwonen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeker zo'n frigide paardenmeisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |