quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef seto het volgende:
powerlifters zijn toch gwn ook echte mannen
al die pussies die zich zorgen maken om abs voor zomer haha echt kk triest
ff baardje laten groeien want echte mannen hebben dat en powerlifters zijn echte mannen
#curvymen #realmen #yesallmen #nophotoshop #chubbyquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef seto het volgende:
powerlifters zijn toch gwn ook echte mannen
al die pussies die zich zorgen maken om abs voor zomer haha echt kk triest
ff baardje laten groeien want echte mannen hebben dat en powerlifters zijn echte mannen
Haha nee dat is Jason Blaha een of andere Youtube dwaas.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hey sap ben jij dat op die plaatje
haha ik snap hemquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jammer anders had ik je wel je stang wel ff willen liften
allebeiquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Weissman het volgende:
bara kip kerrie halen of mcchicken?
ff wat white meat etenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha ik snap hem![]()
niet echt stang maar iets anders
Hahahaquote:
Dwaas? Een van de beste lift channels imo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee dat is Jason Blaha een of andere Youtube dwaas.
Wordt je srs geil van die?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hey sap ben jij dat op die plaatje
Een keutel leggen is meestal toch hartstikke lekker?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze zegt, het lijkt alsof je een keutel moet leggen
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Het idee dat een vrouw aantrekkelijker wordt als ze een piemel heeft, is toch wel bijzonder treurig
Geil is overdreven. Zou hem, mits fatsoenlijk hoofd, m'n bed niet uitschoppen hoor. Een man kan met meer vet wegkomen dan een vrouw he. Miljoen keer liever dit dan de bonenstaak-fysiek, met van die ielig dunne arm- en beentjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |