wowquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:31 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
a snaaaakkeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger
mushroom mushroom
nice.quote:Geraldine Kemper is door de lezers van het mannenblad FHM uitgeroepen tot de meest begeerde vrijgezel van Nederland.
FHM-hoofdredacteur Chris Riemens begrijpt heel goed dat zijn lezers hebben gekozen voor Geraldine. "Ze lijkt het ideale vriendinnetje. Ze is brutaal, maar heeft ook iets schattigs. Verder is ze spontaan en komt ze over alsof je flink met haar kunt lachen. Geraldine is natuurlijk ook mega knap, maar toch toegankelijk. Dat maakt haar juist zo leuk."
Geraldine kreeg 42 procent van de stemmen. Op de tweede plek in de lijst staat Sylvie Meis. De ex-vrouw van Rafael van der Vaart kreeg zo'n 17 procent van de stemmen. Model Sharon Pieksma sluit de top drie af met 16 procent van de stemmen. Geraldine, Sylvie en Sharon laten hiermee Gwen van Poorten (11 procent), Victoria Koblenko (10) en Georgina Verbaan (2) achter zich.
qua gezicht absoluutquote:
quote:
Hier ben ik het niet mee eensquote:
Gwen is leuk maar niet leuker dan Gerquote:
lekker boeiendquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Gwen is leuk maar niet leuker dan Ger
kenkerquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:01 schreef DrNick het volgende:
Als iemand met mijn WIDM-poule mee wil doen: 5 is de inleg. Meer info op FB.
Hoeveel kan ik winnen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:01 schreef DrNick het volgende:
Als iemand met mijn WIDM-poule mee wil doen: 5 is de inleg. Meer info op FB.
Kusjequote:
450 euquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dankjequote:
Damn, dat is zuur. Zal ook extra pijn doen als je terugdenkt aan de kans die je liet schieten om mee te doen met L4D2.quote:
Fuck ja ik doe mee.quote:
Ja inderdaad, had ik tenminste nog ff kunnen genietenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Damn, sucks. Zal ook extra pijn doen als je terugdenkt aan de kans die je liet schieten om mee te doen met L4D2.
[..]
Fuck ja ik doe mee.
Je zou een goede tank zijn geweest. Over 3 weken hopelijk dan maar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, had ik tenminste nog ff kunnen genieten
Noem je me nou dik?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je zou een goede tank zijn geweest. Over 3 weken hopelijk dan maar.
Noem je me nou dik?quote:
Dit.quote:
quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig heb ik dat plaatje niet gemaakt.
Tig keer vandaag in mn feed zien langskomenquote:
Werkt het?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tig keer vandaag in mn feed zien langskomen
Dunno, denk nietquote:
Nou wow.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:25 schreef DrNick het volgende:
LB, je kan nu ook online bestellen bij Lammers
Awesomequote:
Ben niet verplichtquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
"Hoe gaat het roro'' ''Ja gaat goed dank je wel met jou''
Je faphand?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:58 schreef Ro-ald het volgende:
ik heb alleen mijn hand verbrand nu verband erom heen.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
"Leuk nummer geo, hoe gaat het verder met je?"
quote:
Voor jou slecht, heb je maandelijkse betalign niet binnen dus ik ben op het moment niet je maat.quote:
ik moet nog kunnen eten en drinkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor jou slecht, heb je maandelijkse betalign niet binnen dus ik ben op het moment niet je maat.
nou leg eens uit roro, wat is er gebeurdquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:58 schreef Ro-ald het volgende:
ik heb alleen mijn hand verbrand nu verband erom heen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik moet nog kunnen eten en drinken
onhandig geweest tijdens het kokenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nou leg eens uit roro, wat is er gebeurd
je liefde is niet voedend genoegquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]pls.. door mijn liefde heb je geen honger en dorst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |