Bussumquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier leerde LR mij burzum kennen.
Opdat we nooit vergeten
bussum kom ik wel eensquote:
opgekenkerdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik las in de TT:
wietparkiet muziekmongool
Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bussum kom ik wel eens
[..]
opgekenkerd
Ik ben de Messiah van FOK!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:10 schreef wietparkiet het volgende:
inso mag wel blijven inso is wel goeie user
beter dan pauspikkebaas
k sorry baasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:10 schreef wietparkiet het volgende:
inso mag wel blijven inso is wel goeie user
beter dan pauspikkebaas
sure kom maar halen gr grquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is je vergeven
kun je ff sigaretten voor me halen ze zijn bijna op
Niet per slof bij een Pool kopenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is je vergeven
kun je ff sigaretten voor me halen ze zijn bijna op
twitter:TheMeninist twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 18:17:12I still remember getting banned from a library because I moved the women's rights books to the fiction section smh reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:TheMeninist twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 18:17:12I still remember getting banned from a library because I moved the women's rights books to the fiction section smh reageer retweet
quote:
oh vandaar dat ik er niets van snapquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
oh vandaar dat ik er niets van snap
btje vroeg goffedommequote:
Thnks fr th mmrsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
quote:
Ga havo doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:52 schreef DrNick het volgende:
En deze ging nog het beste. Ben benieuwd naar de rest
Niet haten op havoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Pls no.
Nog 3 vakken; gaan we gewoon halen.
Je Muttiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik juist moet haten?
Terechtquote:
Awh. Gewoon weer slapen dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
vanochtend ging mijn wekker maar hoefde niet te werken
dat was kut
Freakjequote:
Zoekende naar mijn ware identiteitquote:
Ik heb weer gezondigd en weer gemycroft'edtdtquote:Op maandag 19 januari 2015 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eenzaam, dat lees je toch. Hij lijkt sprekend op Dqod though.
Goedenavondquote:
Pics.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedenavond
Maar ik ben dus Dqod. Geen idee wat je nog meer zou willen weten
Ik heb geen ziel, kan niet dus :$quote:
Verkocht??quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen ziel, kan niet dus :$
Louter kwaliteit uiteraard, allemaal
Ja, zat in de weg :$quote:
Nee, ben nog steeds arm. FML ;squote:
Je kan daar maar beter gewoon eerlijk over zijn :$quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:27 schreef klawie het volgende:
[..]
Aggggghhhhh
Nou genoeg fokkers die claimen rijke tatta's te zijn
Voetbalquote:
Ginger gespotquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen ziel, kan niet dus :$
Louter kwaliteit uiteraard, allemaal
Ik maak ze liever zelf in. hohoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:15 schreef klawie het volgende:
[..]
Niet houden van brabanders die in gemaakt worden
Kan je zo goed voetballen dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik maak ze liever zelf in. hoho
Mijn expertise ligt ergens anders.quote:
Pressing buttons ?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn expertise ligt ergens anders.
Vertelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Pixel was herequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dikke RIP morgenquote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Alhoewel ik het nu iets meer snap dan in de middag.
Voor Natuurkunde?quote:
Welke vakken moet je nog je cijfers van weten?quote:
Yoquote:
Dagelijksquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe kun je anders dagdagelijks in de dagcijfers komen
Wiskunde, morgen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Welke vakken moet je nog je cijfers van weten?
Ik gok op een 2,9quote:
quote:
Wat met jouw mentaliteitquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:07 schreef DrNick het volgende:
[..]![]()
Dat zou Natuurkunde eerst geweest zijn, maar hij had verkeerd nagekeken. Ga het herkansen denk ik.
quote:
Fawakaquote:
No mi mangquote:
Aii klinkt dopequote:Op woensdag 21 januari 2015 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke. muziekje voor je gr.
eerst paar seconde get no better maar daarna start de eckte clip
Zwabjequote:Op woensdag 21 januari 2015 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je leeft inderdaad maar n keer, en je bent hard op weg om er een sucky one van te maken.
Nah.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je leeft inderdaad maar n keer, en je bent hard op weg om er een sucky one van te maken.
Diep.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onrijp fruit plukken zit niemand op te wachten.
Hoe is het met verhuizen?quote:
Hoe is het leven zonder koelkast dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen kast maar wel een hoop dozen.
[ afbeelding ]
We wonen er al, heb de begane grond en de zolderverdieping van laminaat voorzien, de vloerbedekking op de eerste verdieping komen ze morgen opmeten. Gasfornuis aangesloten, koelkast moet nog bezorgd worden.
Lekker bezigquote:
Gevuld met eten dat houdbaar is zonder koelkast en warm drinken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is het leven zonder koelkast dan?
Zeker waar ja. Ik had tijdelijk een koelbox, werkt ook primaquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gevuld met eten dat houdbaar is zonder koelkast en warm drinken.
Het is al beter dan het leven zonder gasfornuis.
We hadden hier eventjes een koeltas om wat broodbeleg uit het oude huis op te maken, dat ligt anders niets te doen in de koelkast die daar nog staat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeker waar ja. Ik had tijdelijk een koelbox, werkt ook prima
Hendigquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hadden hier eventjes een koeltas om wat broodbeleg uit het oude huis op te maken, dat ligt anders niets te doen in de koelkast die daar nog staat.
We zijn niet allemaal gezegend met plebejische smaakpapillen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:50 schreef DrNick het volgende:
Gewoon koude ragout uit blike eten. Prima te doen.
OoooOoooOooO00quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal gezegend met plebejische smaakpapillen.
Hoho, mijn smaakpapillen zijn beledigdquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal gezegend met plebejische smaakpapillen.
fattyquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Krijg honger van dit gesprek. Tijd voor pasta
Zo laat nog.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Krijg honger van dit gesprek. Tijd voor pasta
Moest werken, sinds 13:00 niks opquote:
Omgquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest werken, sinds 13:00 niks op
Zo rol ik vakerquote:
quote:
Moest al huilenquote:
Hugeyquote:
How you doingquote:
Beetje aandacht tekort of wa?quote:
sorry hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beetje aandacht tekort of wa?
Van de computer afgaan doet wonderen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar gaat prima, moet eigenlijk leren maar geen concentratie meer
Need the computer thoquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van de computer afgaan doet wonderen.
quote:
Njaquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:46 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben te bang voor mijn sluitspieren nu nog. Je weet maar nooit
WhatsApp+quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:57 schreef DrNick het volgende:
LB, welk whatsapp-dinges gebruikte jij?
Tof plaatjequote:Op donderdag 22 januari 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuw scherm gekregen van mijn ouders
Is weer eens wat anders dan dat laptopscherm
Ellenquote:
dankjeeeequote:
3 euro in de Action ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ging vanavond nog naar de media markt, goedkoopste 20 euro, doe normaalVoor 1.5 meter
Zal wel je kabel of de connector zijn dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ellen
[..]
dankjeeee
Ik heb wel problemen met beeldkwaliteit. Vaag beel, of rode ruis, of flikkeren of gedeeltelijke flitssneeuw
Kan een bekend probleem zijn, maar het reageert ook op hoe ik mijn kabel beweeg. Dus kan de HDMI kabel zijn, maar die is van de tv, morgen haalde ik er eentje voor de laptop zelf, dus dan maar even kijken
BENG GL2250quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zal wel je kabel of de connector zijn dan.
Welk emonitor?
BenQ zeker?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
BENG GL2250
Kleuren zijn prima vind ik, lekker scherp als hij er zin in heeft.
Ik kan ook DVI kabel halen maar heb ik extra tussenstukje nodig voor thunderbolt
1400x900 is de grens hoor, apple is misschien wat smoother in de display ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb hier 1376x768. Wat een baggerresolutie. Gelukkig wel 1920x1080 op mijn desktop.
Dan heb je zeker wel een oudere Macbook? Nieuwe hebben immers veel meer pixels.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1400x900 is de grens hoor, apple is misschien wat smoother in de display ofzo
Ja BENQ idd, niet speciaal ding, maar doe er niet heel veel speciaals mee.
Laptop is dicht nu, dus dit als enige scherm
mid 2012, geen retina idd, die was me nog 400 duurder ofzo, dus meh. En alleen een kleine ssd had ik niks aan, geen ethernet portquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan heb je zeker wel een oudere Macbook? Nieuwe hebben immers veel meer pixels.
Zou hem zelf niet kopen, maar als cadeau mag je niet klagen natuurlijk.
Ik zocht meer een goedkopere laptop, en in de modellen tot 450 heb/had je geen HD schermenquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mid 2012, geen retina idd, die was me nog 400 duurder ofzo, dus meh. En alleen een kleine ssd had ik niks aan, geen ethernet port
Nice.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hij flikkert nu echt haast niet meer. Als ik de kabel aan zou raken doet ie vast weer raar. Aan de ene kant loop ik het risico niet dat het verneukt is, maar nu heb ik niet de geruststelling dat het aan de kabel ligt
Weet ik, Krabs is gebandquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)plus-gebruikers.html
quote:
Ja top, met jou?quote:
niet bij de gewone pro's alleen de retina's, dat is met de huidige lijn bijna allesquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zocht meer een goedkopere laptop, en in de modellen tot 450 heb/had je geen HD schermen
Ethernet gaat ook via Thunderbolt toch?
Klinkt niet al te bestquote:
Ah k.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet bij de gewone pro's alleen de retina's, dat is met de huidige lijn bijna alles
Nawhhhhquote:
11quote:
Hope soquote:
Yupquote:
Neequote:
Niet zo negatief denkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Neeenorm veel geoefend maar alsnog haal ik waarschijnlijk niet veel hoger dan een 4
geloof er niks vanquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Neeenorm veel geoefend maar alsnog haal ik waarschijnlijk niet veel hoger dan een 4
Ik denk reelquote:
Nee, echt. Lasertechniek is pittig lastigquote:
dat gebeurt mij nou nooitquote:
ik ben benieuwd of de belastingdienst mij dit jaar een beetje gunstig gezind is..quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mja, school wil nog 200 borg zien, dus dat moet ik nog even overmaken
Ik ging dood2quote:
Yup, om te jankenquote:
Zo vaakquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Telefonische wachtrijen
Elke 10 seconden: een ogenblik geduld alstublieft
Jawelquote:
Altijd beter dan zo'n irritant pingel muziekjequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Telefonische wachtrijen
Elke 10 seconden: een ogenblik geduld alstublieft
Niet echt imhoquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd beter dan zo'n irritant pingel muziekje
how you doin'?quote:
Ellenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mooizo, met een nieuwe HDMI kabel doet mijn scherm het wel normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |