Mooiquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:22 schreef Valid het volgende:
Als we het toch over horloges hebben. Ik krijg ook een horloge. Zit hier aan te denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dus een heel dun model. Vind 'm heel chill, alleen twijfel ik hoe het staat onder een pak. Sowieso vraag ik me af of de combi staal + pak goed is. Wat denken jullie?
Het echte werkquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ben serieus oprecht benieuwd naar dat notarieel onderzoeksproject. Eens iets anders dan alleen maar uit de boekensamenvattingen leren en bonusopdrachtjes maken.
Wat onderzoek je dan? Mooie lettertypes om een akte mee op te stellen? Hoe je rookworsten maakt?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ben serieus oprecht benieuwd naar dat notarieel onderzoeksproject. Eens iets anders dan alleen maar uit de boekensamenvattingen leren en bonusopdrachtjes maken.
Niet mijn smaak, maar ik zou voor onder een pak altijd gaan voor een mooi leren bandje. Maar das mijn eigen voorkeurquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:22 schreef Valid het volgende:
Als we het toch over horloges hebben. Ik krijg ook een horloge. Zit hier aan te denken:
Is dus een heel dun model. Vind 'm heel chill, alleen twijfel ik hoe het staat onder een pak. Sowieso vraag ik me af of de combi staal + pak goed is. Wat denken jullie?
volgend semester een nieuwe schrijven.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus wel wo? Wat rond je nu dan wanneer precies af? Ik volg het niet meer zo goed waar je nu nog mee bezig bent
quote:
Dank.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mooi
Niet helemaal mijn stijl, maar objectief gezien mooi. Geen mening over hoe dit onder een pak zou staan.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:34 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat onderzoek je dan? Mooie lettertypes om een akte mee op te stellen? Hoe je rookworsten maakt?
Ik vind metalen banden niet vaak mooi. Doet op een of andere manier altijd wat glimmend en goedkoop aan, zeker als het wat vaker gedragen en dus bekrast is. Uurwerk zelf vind ik wel erg mooi.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:22 schreef Valid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat over die band ben ik met je eens. Had ook een mooie gezien met echt een glanzende band helaas. Ziet er behoorlijk kitch uit. Deze band is geborsteld en ik heb me laten vertellen dat ie in de loop van de tijd meer gaat glanzen door slijtage, maar dat je het weer kan laten borstelen/mat maken bij een juwelier.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind metalen banden niet vaak mooi. Doet op een of andere manier altijd wat glimmend en goedkoop aan, zeker als het wat vaker gedragen en dus bekrast is. Uurwerk zelf vind ik wel erg mooi.
Ja bij elke week (behalve ondernemingsrecht)quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
komen fiscale vraagstukken ook aan bod of niet
balenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja bij elke week (behalve ondernemingsrecht)
Dat moet echt een topweek zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja bij elke week (behalve ondernemingsrecht)
Ligt aan het klokjequote:Op donderdag 22 januari 2015 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind metalen banden niet vaak mooi. Doet op een of andere manier altijd wat glimmend en goedkoop aan, zeker als het wat vaker gedragen en dus bekrast is. Uurwerk zelf vind ik wel erg mooi.
Wij hadden hetzelfde met RPPVquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
balen
blijf het bizar vinden dat we in de eerste week een opdracht over registergoederenrecht krijgen terwijl we dat in blok 4 krijgen
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wij hadden hetzelfde met RPPV
Niet zo huilen gewoon de Asser erbij pakken
Ditquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wij hadden hetzelfde met RPPV
Niet zo emogiffen gewoon de Asser erbij pakken
Mooi ding.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:42 schreef Valid het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi.
Maar goed, zal er verder geen horlogetopic van maken.![]()
Dat bandjequote:Op donderdag 22 januari 2015 16:42 schreef Valid het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi.
Maar goed, zal er verder geen horlogetopic van maken.![]()
Ik zou voor een tissotje gaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:22 schreef Valid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |