blijkbaar een voorbarige uitnodiging. Geen exact cijfer, enkel een onvoldoende.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat was toch al mondeling en dus binnen? Wat had je?
Lekker dan. Ook geen aanvullende kans mogelijk om e.e.a. te herstellen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
blijkbaar een voorbarige uitnodiging. Geen exact cijfer, enkel een onvoldoende.
nopquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker dan. Ook geen aanvullende kans mogelijk om e.e.a. te herstellen?
Goedzo. Niks kopen wat veel mensen mooi vinden, ook niet als je het zelf erg mooi vindt. Lekker anders willen zijn. Je bent zelf je eigen individu. En dus uniek.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar heb je duizenden horloges van. Nu ben je een kuddedier: iedereen met een beetje geld die meent klasse te kopen gaat met een IWC aan de haal.
The sarcasm is strong in this one.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Goedzo. Niks kopen wat veel mensen mooi vinden, ook niet als je het zelf erg mooi vindt. Lekker anders willen zijn. Je bent zelf je eigen individu. En dus uniek.
Ik dacht dat het voor wo was.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus geen hbo diploma, volgend jaar weer proberen?
Ik ben wel voor dingen kopen die je zelf mooi vindt en dus niet omdat anderen het mooi vinden. Of omdat het zo stoer staat op je instagram als je het hebt gekocht.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Goedzo. Niks kopen wat veel mensen mooi vinden, ook niet als je het zelf erg mooi vindt. Lekker anders willen zijn. Je bent zelf je eigen individu. En dus uniek.
volgens mij wel meer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hij moet toch nog rechtsgeschiedenis halen?
Ik ook. Maar daar ging m'n post niet over.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben wel voor dingen kopen die je zelf mooi vindt en dus niet omdat anderen het mooi vinden. Of omdat het zo stoer staat op je instagram als je het hebt gekocht.
Serieus? Is toch prima wetboek? Noem je dat trouwens altijd WvSv? Ik zeg altijd Svquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:14 schreef Etsu het volgende:
strafprocesrecht is best leuk als je het begrijpt
maar WvSv blijft verschrikkelijk
Ja. Nee. Nee. Ik ook, nu even niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Serieus? Is toch prima wetboek? Noem je dat trouwens altijd WvSv? Ik zeg altijd Sv
Nee, dat had ik ook wel door hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ook. Maar daar ging m'n post niet over.
Gelukkig. Het zou zo maar eens kunnen dat we het eens zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook wel door hoor
kom kom.
Tis maar wat je leuk noemt. Ik werk liever strafrechtcasus uit adhv Sr dan Svquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:14 schreef Etsu het volgende:
strafprocesrecht is best leuk als je het begrijpt
maar WvSv blijft verschrikkelijk
dit was het essay voor de fiscale bachelorquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus geen hbo diploma, volgend jaar weer proberen?
Allebei een genotquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis maar wat je leuk noemt. Ik werk liever strafrechtcasus uit adhv Sr dan Sv
En nu dus weer vertraging?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
dit was het essay voor de fiscale bachelor
Dus wel wo? Wat rond je nu dan wanneer precies af? Ik volg het niet meer zo goed waar je nu nog mee bezig bentquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
dit was het essay voor de fiscale bachelor
Mooi horloge Valid.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:22 schreef Valid het volgende:
Als we het toch over horloges hebben. Ik krijg ook een horloge. Zit hier aan te denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dus een heel dun model. Vind 'm heel chill, alleen twijfel ik hoe het staat onder een pak. Sowieso vraag ik me af of de combi staal + pak goed is. Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |