Mag ik ook komenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:43 schreef Etsu het volgende:
Zal ik BOL9090 ook uitnodigen? Of heeft het geen zin omdat het om bachelorvakken gaat?
Moet je Erik ook meteen uitnodigen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:43 schreef Etsu het volgende:
Zal ik BOL9090 ook uitnodigen? Of heeft het geen zin omdat het om bachelorvakken gaat?
Euh... Ja.. Dat is wel vaker een reden om iets niet te doenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus omdat het onbegonnen werk ivm complexiteit is moet je het maar laten?
Ja, op heel veel andere manieren (in natura of in geld) is zorg dan ook niet te leverenquote:Dat is een manier om er tegen aan te kijken. Hoe complex ook, dat is nog geen excuus om het niet te proberen. De huidige zorgverzekering is ook een schijnkeuze, waarin de 4 grote zorgconcerns de dienst uitmaken en gezamenlijk tig labels en soorten pakketten hebben. Maar het komt grosso modo op hetzelfde neer qua keuze: restitutiepolis of naturapolis.
Ter aangehaalde plaatse. Moeilijk hè, googelen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:20 schreef Ties02 het volgende:
Wat betekent de afkorting t.a.p.
na MvT
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:20 schreef Ties02 het volgende:
Wat betekent de afkorting t.a.p.
na MvT
Erik, niet zo haten vent.quote:
Dan is me nog steeds niet duidelijk wat er mee wordt bedoeld maar ok bedanktquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ter aangehaalde plaatse. Moeilijk hè, googelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 14:51:06 ]
Daarmee herhaal je een vindplaats zonder die uit te hoeven typen. 1 Want dat is irritant. 2quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan is me nog steeds niet duidelijk wat er mee wordt bedoeld maar ok bedankt
Oh zo, dankjewelquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarmee herhaal je een vindplaats zonder die uit te hoeven typen. 1 Want dat is irritant. 2
1. Het grote "Ik leer mijn eerste woordjes"-boek, uitgeverij Onzin, deel vijf, pagina 4.
2. t.a.p. pagina 8.
Snap je?
Ik heb een Moto 360 gekocht.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:53 schreef Boterbartje het volgende:
Kut ECB. Nu is het helemaal kut als ik straks een Microsoft Hololens wil kopen oid. Euro wordt nog minder waard
Das goed voor de export dus win voor handelsland NL. Slecht voor de importerende consumentquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:53 schreef Boterbartje het volgende:
Kut ECB. Nu is het helemaal kut als ik straks een Microsoft Hololens wil kopen oid. Euro wordt nog minder waard
Ik ben zo'n importerende consument, in het buitenland heb je veelal gavere dingen. Ik haal nou net veel spullen uit VS en UK, allebei met andere munteenheid. Bedankt ECB, homo'squote:Op donderdag 22 januari 2015 14:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das goed voor de export dus win voor handelsland NL. Slecht voor de importerende consument
Ik haal zoveel dingen van buiten Europa. Maar das nu niet meer leuk shoppen in Amerika of Chinaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n importerende consument, in het buitenland heb je veelal gavere dingen. Ik haal nou net veel spullen uit VS en UK, allebei met andere munteenheid. Bedankt ECB, homo's
Mooi hoor. Ik houd wel van dat simplistische.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik haal zoveel dingen van buiten Europa. Maar das nu niet meer leuk shoppen in Amerika of China![]()
http://www.withings.com/uk/withings-activite.html
Dat ding is ook wel stoerVooral met bruine band, maarja.. niet zoveel sensors als de band van Microsoft
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik haal zoveel dingen van buiten Europa. Maar das nu niet meer leuk shoppen in Amerika of China![]()
http://www.withings.com/uk/withings-activite.html
Dat ding is ook wel stoerVooral met bruine band, maarja.. niet zoveel sensors als de band van Microsoft
Zo de knetter, mooi ding hoor! Nog nooit van gehoord eigenlijk!quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi hoor. Ik houd wel van dat simplistische.
Mij trekt een smartwatch (nog) helemaal niet. Zie echt geen toegevoegde praktische waarde, behalve tijdens het sporten en dan heb je veel meer aan een goed sporthorloge.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:08 schreef Boterbartje het volgende:
Enige wat ik zonder sensoren zou dragen is:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |