quote:
Op donderdag 22 januari 2015 00:03 schreef bascross het volgende:Eva toont weer aan dat vrouwen niet kunnen interviewen. Drie keer vragen wat Johan zijn gevoel is bij zijn ''vele'' ruzies. Man man man, mensonterende tv dit.
Oh maar dat is niet de eerste keer dat dit is opgevallen. Bij dat programma wat ze ooit op Nederland 2 deed in de vooravond toonde zij ook dit gedrag.
Maar goed Eva Jinek (FOXNEWS typje uiterlijk= blond,blauwe ogen,rokje en vooral "ik-ben-echt-niet-dom-hoor-ik-heb-ook-hersenen" houding )pretendeert nog altijd dat ze goed genoeg is om diepte interviews te houden en vaktechnisch de beste wil zijn in haar vak mede ingegeven door een enkele opgewonden journalist van de schrijvende pers die voor haar looks valt en ook beweerde dat zij met gemak de nieuwe Sonja Barend kan zijn.
Nou ik heb Sonja Barend in mijn jongere jaren meegemaakt op tv en om een quote van een Amerikaanse senator Lloyd Bentsen tijden een debat met Dan Quale te gebruiken nl: Senator, you're no Jack Kennedy
Eva Jinek... You are no Sonja Barend. Far from that![ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2015 08:55:07 ]