Kunnen jullie alles wat gezegd wordt postenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent op tijd.
Sterker nog; je hebt heel veel saaie onzin gemist.
het moet niet op werk gaan lijkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:45 schreef marcodej het volgende:
40 uur per week studeren? Yeah right.
en de bal is rondquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:46 schreef Oliver23 het volgende:
Conclusie na 45 Jinek: Jihadisten zijn lief, Studentes zijn zielig
De regels zijn nu ook veranderd tijdens het spel. De rente, aflos tijd, en waar die gemeld staan is allemaal afhankelijk van het zittende kabinet!!!!quote:
Iedereen die nee stemt mag rechtsomkeert maken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Zou jij Jinek geven?
• Ja
• Nee
• Weet ik niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Zou jij Jinek geven?
• Ja
• Nee
• Weet ik niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alsof je altijd meteen weet wat je wil. Zet toch niet zoveel druk op kinderen van 17, 18 jaar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, dat gejank ben ik kotsbeu. Verdiep jezelf eens.
Precies, er zijn er zat die twee, drie keer per week in de kroeg hangen ipv van boven hun boekenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef Evertjan het volgende:
School is voor de meeste studenten maar een deeltijd bezigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |