Antisemiet van de oude stempel, weigert er zich bij neer te leggen dat Hitler in WOII heeft verloren, probeert de strijd te verleggen naar het Midden-Oosten.quote:
Ok.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben het met alle reacties eens.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Antisemiet van de oude stempel, weigert er zich bij neer te leggen dat Hitler in WOII heeft verloren, probeert de strijd te verleggen naar het Midden-Oosten.
Laten we zeggen dat je niet staat voor een harmonieuze samenleving tussen verschillende bevolkingsgroepen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah... het ligt weer eens aan mij. Antisemitisme is per slot van rekening iets dat ik uitdraag of aanmoedig, ik snap het. Ik schrijf 'm erbij op het lijstje van Wereldproblemen veroorzaakt door Elfletterig.
Dit zuig ik niet uit mijn duim, Van Agt verantwoordelijk voor het vrijlaten en vrijhouden van talloze oorlogsmisdadigers, zijn retoriek jegens Israel is wat dat betreft ook zeer duidelijk dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]____!
Zo kan iedereen wel wat uit zijn dikke duim zuigen natuurlijk.
Degenen door wie de Joden steeds onveiliger leven in West-Europa ook niet. En dat zijn geen jongens met blond haar en blauwe ogen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je niet staat voor een harmonieuze samenleving tussen verschillende bevolkingsgroepen.
De cijfers wijzen toch echt wat anders uit. Pwoa pwoa pwoa.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij maakt er een wedloopje van door in een topic over Joden over Moslims te beginnen. Overigens zijn het bijna exclusief Moslims die in West-Europa voor een onveilige situatie voor Joden zorgen, terwijl dat andersom absoluut niet het geval is. Het grootste gevaar voor Moslims komt uit eigen gelederen.
Als een Marokkaan zich aan heeft gepast aan de Nederlandse normen en waarden is er geen probleem, als een Marokkaan zich niet los kan zien van zijn eigen groep dan hoeft dat ook geen probleem te zijn, als een Marokkaan bepaalde denkwijzes van zijn eigen groep, die radicaal tegen Westerse principes ingaan, blijft staan dan is dat een probleem. Het huidige probleem betreft dat veel Nederlandse Moslims massaal achter dat soort principes staan, weliswaar niet allemaal met de neiging om wapens op te pakken, maar een verontrustende situatie kan dit worden genoemd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je niet staat voor een harmonieuze samenleving tussen verschillende bevolkingsgroepen.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Degenen door wie de Joden steeds onveiliger leven in West-Europa ook niet. En dat zijn geen jongens met blond haar en blauwe ogen.
Ik volg gewoon de denkwijzes van mijn 'eigen groep' (in hoeverre is dat uberhaupt als een groep te vervatten - de Marokkaanse cultuur bestaat uit Islamitisch/Joods/Berber/Arabische/Europese elementen) en ik ervaar volstrekt geen probleem met de Nederlandse normen en waarden. Sterker nog, het heeft mij allemaal vrij ver gebracht binnen de Nederlandse samenleving.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als een Marokkaan zich aan heeft gepast aan de Nederlandse normen en waarden is er geen probleem, als een Marokkaan zich niet los kan zien van zijn eigen groep dan hoeft dat ook geen probleem te zijn, als een Marokkaan bepaalde denkwijzes van zijn eigen groep, die radicaal tegen Westerse principes ingaan, blijft staan dan is dat een probleem. Het huidige probleem betreft dat veel Nederlandse Moslims massaal achter dat soort principes staan, weliswaar niet allemaal met de neiging om wapens op te pakken, maar een verontrustende situatie kan dit worden genoemd.
Ja, hij heeft de Drie van Breda vrijgelaten en hij heeft kritiek op wat Israël uitvreet. Dan ben je meteen antisemitisch natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit zuig ik niet uit mijn duim, Van Agt verantwoordelijk voor het vrijlaten en vrijhouden van talloze oorlogsmisdadigers, zijn retoriek jegens Israel is wat dat betreft ook zeer duidelijk dus.
Het probleem betreft de grote groep die dergelijke problemen met de Nederlandse normen en waarden wel ervaart, dat jij dat dus niet hebt doet daar verder weinig aan af, jij zou dus juist moeten weten dat er veel Marokkanen zien die deze problemen ervaren. Voor Joden geldt dat niet want die zijn simpelweg ook Nederlands, Westers, die cultuur is mede op de Joodse traditie gebouwd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik volg gewoon de denkwijzes van mijn 'eigen groep' (in hoeverre is dat uberhaupt als een groep te vervatten - de Marokkaanse cultuur bestaat uit Islamitisch/Joods/Berber/Arabische/Europese elementen) en ik ervaar volstrekt geen probleem met de Nederlandse normen en waarden. Sterker nog, het heeft mij allemaal vrij ver gebracht binnen de Nederlandse samenleving.
Republiek Allochtonie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Anne Frank stichting is geen goede bron?
Schijnbaar heb jij de zaak Pieter Menten niet zo gevolgd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de Drie van Breda vrijgelaten en hij heeft kritiek op wat Israël uitvreet. Dan ben je meteen antisemitisch natuurlijk
Het is een kopie van een plaatje uit het rapport van de Anne Frankstichting. Verder vooral je kop in het zand steken.quote:
Plaats dat rapport dan dat zegt wellicht wat meer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een kopie van een plaatje uit het rapport van de Anne Frankstichting. Verder vooral je kop in het zand steken.
Wat wil je überhaupt hiermee stellen? Het is immers een volstrekt nietszeggende constatering.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:28 schreef DeParo het volgende:
Het probleem betreft de grote groep die dergelijke problemen met de Nederlandse normen en waarden wel ervaart, dat jij dat dus niet hebt doet daar verder weinig aan af, jij zou dus juist moeten weten dat er veel Marokkanen zien die deze problemen ervaren. Voor Joden geldt dat niet want die zijn simpelweg ook Nederlands, Westers, die cultuur is mede op de Joodse traditie gebouwd.
http://www.annefrank.org/(...)Racisme_2013_VJI.PDFquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Plaats dat rapport dan dat zegt wellicht wat meer.
Wat een onzin, het zegt dat we met een grote groep binnen onze samenleving hebben die niet goed geïntegreerd is, er zijn ongetwijfeld verschillende oorzaken aan te wijzen maar op een gegeven moment, als die groep zich ook als een onvriendelijke groep gaat gedragen, dan krijg je problemen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat wil je überhaupt hiermee stellen? Het is immers een volstrekt nietszeggende constatering.
Sterke bron.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.annefrank.org/(...)Racisme_2013_VJI.PDF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |