Dan kies ik toch liever voor de judeo christelijke leefomgeving.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:38 schreef hpeopjes het volgende:
We zullen moeten kiezen: of we blijven Joden een veilige leefomgeving bieden binnen Europa, of kiezen voor de islamitische vrede.
De keuze is makkelijk gemaakt als je weet dat Moslims voor een groot deel anti-Westers zijn en Joden Westers en er in het Westen dus gewoon volledig bij horen zo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:38 schreef hpeopjes het volgende:
We zullen moeten kiezen: of we blijven Joden een veilige leefomgeving bieden binnen Europa, of kiezen voor de islamitische vrede.
Hier, dan hebben we dit ook meteen gehad:quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:37 schreef Rezania het volgende:
Goed topic dit.Joden vs. Moslims en argumenten op basis van rassenleer.
Ja ach, zolang dat de beoordeling is van iemand die een evidente farizeeër als Lodewijk Asscher aanhaalt als positief voorbeeld, kan ik er smakelijk om lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat beweer jij, maar laten we wel wezen jij hebt dan ook geen kennis of verstand van de terreinen die er werkelijk toe doen.
Zoek maar een paar Joden in de Westerse wetenschap op:quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die science jews. Noem er eens een paar?
Ik citeer mezelf uit een ander topic, maar precies hetzelfde geldt hier ook:quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:17 schreef Rezania het volgende:
Lekker boeien dat wat mensen weggaan. Het is niet alsof de EU dan gelijk in elkaar dondert.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Als gevoelens van onbehagen en onveiligheid (al dan niet door toedoen van moslims) hebben geleid tot of hebben bijgedragen aan zijn keuze om te emigreren, is dat diep droevig. Veiligheid is een essentiële basisvoorwaarde in onze samenleving. Het raakt direct de kwaliteit van leven.
Een van de voorbeelden inderdaad wat betreft politici, beetje je onzin voor je houden dus over Joden, je roept maar wat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja ach, zolang dat de beoordeling is van iemand ie een evidente farizeeër als Lodewijk Asscher aanhaalt als positief voorbeeld, kan ik er smakelijk om lachen.
Ene A. Einstein, ooit van gehoord?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die science jews. Noem er eens een paar?
Je gaf enorm hoog op van de joodse gemeenschap en desgevraagd kwam je aan met Asscher; zie je zelf niet in hoe ironisch dat is?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een van de voorbeelden inderdaad wat betreft politici, beetje je onzin voor je houden dus, je roept maar wat.
Ja, dat is ernstig, tuurlijk. Maar waarom nou weer precies Joden, waarom altijd zij? Er is een algemeen gevoel van onveiligheid na dat gedoe in Parijs, daar moet Timmermans het over hebben. Niet over een specifieke minderheid, gewoon iedereen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik citeer mezelf uit een ander topic, maar precies hetzelfde geldt hier ook:
[..]
Jep, de banken vielen 1 voor 1 om in de VS. En wie waren de machthebbers van deze banken?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin als je juist geluisterd had naar Joden was dit niet gebeurd.
Asscher is een Nederlands voorbeeld van een bekende en belangrijke Joodse politicus! Wat is je probleem?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je gaf enorm hoog op van de joodse gemeenschap en desgevraagd kwam je aan met Asscher; zie je zelf niet in hoe ironisch dat is?
Het zijn niet al meermaals specifiek joden geweest die om hun joods zijn doelwit waren van jihadistische aanvallen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is ernstig, tuurlijk. Maar waarom nou weer precies Joden, waarom altijd zij? Er is een algemeen gevoel van onveiligheid na dat gedoe in Parijs, daar moet Timmermans het over hebben. Niet over een specifieke minderheid, gewoon iedereen.
Amerikanen, maar alsof het slechts met banken te maken heeft, het is een verrot systeem en daarvoor waarschuwden beroemde Joden zoals Thomas Friedman en Joseph Stiglitz al jaren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:42 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jep, de banken vielen 1 voor 1 om in de VS. En wie waren de machthebbers van deze banken?
Charlie was Joods?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het zijn niet al meermaals specifiek joden geweest die om hun joods zijn doelwit waren van jihadistische aanvallen?
Dan kijk je zelf even hier.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je gaf enorm hoog op van de joodse gemeenschap en desgevraagd kwam je aan met Asscher; zie je zelf niet in hoe ironisch dat is?
Iemand als Lodewijk Asscher kan dit land echt missen als kiespijn.
Asscher is een huichelaar en onderdeel van het probleem dat de PvdA (anno 2015) heet. Desondanks doe je alsof hij over unieke eigenschappen en talenten bezit die we echt niet kunnen missen in Europa. Ik zal je zeggen dat de politiek er helemaal niets door verandert, mocht Asscher morgen de benen nemen. Zeker niet in negatieve zin.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Asscher is een Nederlands voorbeeld van een bekende en belangrijke Joodse politicus! Wat is je probleem?
De gerelateerde aanval door een kameraad van die daders op een joodse supermarkt met 5 doden als gevolg ben je alweer vergeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |