abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148929380
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:38 schreef hpeopjes het volgende:
We zullen moeten kiezen: of we blijven Joden een veilige leefomgeving bieden binnen Europa, of kiezen voor de islamitische vrede.
Dan kies ik toch liever voor de judeo christelijke leefomgeving. :)
Make my day!
pi_148929386
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:38 schreef hpeopjes het volgende:
We zullen moeten kiezen: of we blijven Joden een veilige leefomgeving bieden binnen Europa, of kiezen voor de islamitische vrede.
De keuze is makkelijk gemaakt als je weet dat Moslims voor een groot deel anti-Westers zijn en Joden Westers en er in het Westen dus gewoon volledig bij horen zo.
pi_148929398
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:37 schreef Rezania het volgende:
Goed topic dit. _O- Joden vs. Moslims en argumenten op basis van rassenleer. :')
Hier, dan hebben we dit ook meteen gehad:

Veel van die complottheorieën zijn trouwens soms ook gewoon onvervalste jodenhaat. Vandaar dat ik aanvankelijk aan dit fragment moest denken. De joden zaten achter 9/11, de joden zaten achter IS, de joden zijn verantwoordelijk voor de toenemende haat tussen Westerlingen en moslims, de joden zijn verantwoordelijk voor de economische crisis en etc. Zo ziek :') Ze krijgen nog net niet de schuld van de klimaatsverandering.
pi_148929409
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat beweer jij, maar laten we wel wezen jij hebt dan ook geen kennis of verstand van de terreinen die er werkelijk toe doen.
Ja ach, zolang dat de beoordeling is van iemand die een evidente farizeeër als Lodewijk Asscher aanhaalt als positief voorbeeld, kan ik er smakelijk om lachen.
pi_148929412
Dat is vervelend voor de Palestijnen die het land moeten ruimen om deze Joden te huisvesten.
pi_148929418
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar die science jews. Noem er eens een paar?
Zoek maar een paar Joden in de Westerse wetenschap op:

http://en.wikipedia.org/w(...)sts_and_philosophers

Er zijn er simpelweg heel erg veel op relevante posities.
pi_148929425
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:17 schreef Rezania het volgende:
Lekker boeien dat wat mensen weggaan. Het is niet alsof de EU dan gelijk in elkaar dondert. :')
Ik citeer mezelf uit een ander topic, maar precies hetzelfde geldt hier ook:

quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Als gevoelens van onbehagen en onveiligheid (al dan niet door toedoen van moslims) hebben geleid tot of hebben bijgedragen aan zijn keuze om te emigreren, is dat diep droevig. Veiligheid is een essentiële basisvoorwaarde in onze samenleving. Het raakt direct de kwaliteit van leven.
pi_148929448
Volgens mij mogen joden helemaal niet werken en zijn ze dus verplicht om met handel hun boterham te verdienen.
Volgens mij zijn ze daarom ook zo actief in de textiel diamanten etc etc ga maar naar als dat kapitaal het land uittrekt.
Vermoed ik dat het nog wel eens een stuk erger kon gaan met de crisis?!
pi_148929451
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:40 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ja ach, zolang dat de beoordeling is van iemand ie een evidente farizeeër als Lodewijk Asscher aanhaalt als positief voorbeeld, kan ik er smakelijk om lachen.
Een van de voorbeelden inderdaad wat betreft politici, beetje je onzin voor je houden dus over Joden, je roept maar wat.
pi_148929454
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar die science jews. Noem er eens een paar?
Ene A. Einstein, ooit van gehoord?
Make my day!
pi_148929474
Tja dat krijg je van al dat wegkijken en al die prachtige nieuwkomers hè Timmermans? Oh en die fantastische unie van je met al die heerlijke open grenzen maakt het feest compleet. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148929491
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een van de voorbeelden inderdaad wat betreft politici, beetje je onzin voor je houden dus, je roept maar wat.
Je gaf enorm hoog op van de joodse gemeenschap en desgevraagd kwam je aan met Asscher; zie je zelf niet in hoe ironisch dat is?

Iemand als Lodewijk Asscher kan dit land echt missen als kiespijn.
pi_148929508
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik citeer mezelf uit een ander topic, maar precies hetzelfde geldt hier ook:

[..]

Ja, dat is ernstig, tuurlijk. Maar waarom nou weer precies Joden, waarom altijd zij? Er is een algemeen gevoel van onveiligheid na dat gedoe in Parijs, daar moet Timmermans het over hebben. Niet over een specifieke minderheid, gewoon iedereen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 21 januari 2015 @ 23:42:47 #64
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_148929512
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin als je juist geluisterd had naar Joden was dit niet gebeurd.
Jep, de banken vielen 1 voor 1 om in de VS. En wie waren de machthebbers van deze banken?
Schijt aan iedereen
pi_148929519
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:41 schreef agter het volgende:

[..]

Ene A. Einstein, ooit van gehoord?
Da's 1. Nu de rest.
pi_148929536
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:42 schreef Downwards het volgende:

[..]

Je gaf enorm hoog op van de joodse gemeenschap en desgevraagd kwam je aan met Asscher; zie je zelf niet in hoe ironisch dat is?
Asscher is een Nederlands voorbeeld van een bekende en belangrijke Joodse politicus! Wat is je probleem?
pi_148929542
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, dat is ernstig, tuurlijk. Maar waarom nou weer precies Joden, waarom altijd zij? Er is een algemeen gevoel van onveiligheid na dat gedoe in Parijs, daar moet Timmermans het over hebben. Niet over een specifieke minderheid, gewoon iedereen.
Het zijn niet al meermaals specifiek joden geweest die om hun joods zijn doelwit waren van jihadistische aanvallen? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148929551
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:42 schreef Deadre het volgende:

[..]

Jep, de banken vielen 1 voor 1 om in de VS. En wie waren de machthebbers van deze banken?
Amerikanen, maar alsof het slechts met banken te maken heeft, het is een verrot systeem en daarvoor waarschuwden beroemde Joden zoals Thomas Friedman en Joseph Stiglitz al jaren.
pi_148929575
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:43 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het zijn niet al meermaals specifiek joden geweest die om hun joods zijn doelwit waren van jihadistische aanvallen? :')
Charlie was Joods?
pi_148929581
Hoe kun je trouwens een hekel aan joden hebben als er zulke prachtige, joodse vrouwen rondlopen?

O+

[ Bericht 10% gewijzigd door SuicideErrorist op 21-01-2015 23:59:49 ]
pi_148929609
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:42 schreef Downwards het volgende:

[..]

Iemand als Lodewijk Asscher kan dit land echt missen als kiespijn.
Dan kijk je zelf even hier.
Lange lijst.
http://kunst-en-cultuur.i(...)n-buitenlanders.html
Make my day!
pi_148929625
Ik vind dat van die Judeo-christelijke cultuur maar onzin. Joden zijn vrijwel de gehele geschiedenis intens gehaat in Europa en dat heeft invloed gehad op de beroepen die ze uit gingen voeren. Jodenhaat is vormend geweest voor onze cultuur en leefsituatie. Die moslims proberen alleen maar te integreren.
pi_148929637
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Asscher is een Nederlands voorbeeld van een bekende en belangrijke Joodse politicus! Wat is je probleem?
Asscher is een huichelaar en onderdeel van het probleem dat de PvdA (anno 2015) heet. Desondanks doe je alsof hij over unieke eigenschappen en talenten bezit die we echt niet kunnen missen in Europa. Ik zal je zeggen dat de politiek er helemaal niets door verandert, mocht Asscher morgen de benen nemen. Zeker niet in negatieve zin.
pi_148929639
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Charlie was Joods?
De gerelateerde aanval door een kameraad van die daders op een joodse supermarkt met 5 doden als gevolg ben je alweer vergeten? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148929652
Eigenlijk zou Timmermans gewoon moeten erkennen dat we in Europa een enorm probleem met moslims hebben, maar ja daar scoort hij natuurlijk niet mee bij zijn achterban, dus lekker weer die kop in het zand steken en symptomen in plaats van oorzaken aan pakken!
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')