Ik gok dat Amerika populair zal zijn (of al is). Daar is veel minder Jodenhaat.quote:
Ik zou het anders bijzonder triest en beschamend vinden voor een land als Nederland dat het zo ver moet komen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:15 schreef Downwards het volgende:
Laten we niet hypocriet doen; (vrijwel) niemand van buiten de joodse gemeenschap zou erom malen als ze massaal het hazenpad kiezen.
Wat een rare aanname, ik vind het gewoon erg dat er een hele groep mensen rondloopt die de toekomst somber tegemoet zien en vrezen voor hun veiligheid en om die reden willen verkassen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:15 schreef Downwards het volgende:
Laten we niet hypocriet doen; (vrijwel) niemand van buiten de joodse gemeenschap zou erom malen als ze massaal het hazenpad kiezen.
Ikke wel en gelukkig nog velen met mij. Het is dus weer eens één van die keren dat ik het volledig met Fransje eens ben.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:15 schreef Downwards het volgende:
Zal vast geen 100 jaar meer duren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:17 schreef Rezania het volgende:
Lekker boeien dat wat mensen weggaan. Het is niet alsof de EU dan gelijk in elkaar donderd.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:17 schreef Rezania het volgende:
Lekker boeien dat wat mensen weggaan. Het is niet alsof de EU dan gelijk in elkaar dondert.
Ik geloof niet dat de vice-voorzitter van de Europese commissie het met je eens is.quote:Timmermans zei dat de kwestie van even groot gewicht is als de problemen met de euro. In sommige lidstaten van de Europese Unie zijn Joden er niet meer zeker van dat zij daar een toekomst hebben, zei Timmermans. Deze zaak raakt volgens hem aan de fundamenten van Europa.
Oh nee, we raken een minderheid kwijt. RIP EUquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat de vice-voorzitter van de Europese commissie het met je eens is.
Wat een flauwekul buiten de Joden om is er in het Westen vrij weinig talent en expertise bovendien wordt een Westerse groep weggejaagd door zeer anti-Westerse groeperingen zo dat is verkeerd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:15 schreef Downwards het volgende:
2/10quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een flauwekul buiten de Joden om is er in het Westen vrij weinig talent en expertise.
Ik zou het wel heel erg vinden. Dit zijn op en top Nederlanders en Europeanen waar je het over hebt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:15 schreef Downwards het volgende:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een flauwekul buiten de Joden om is er in het Westen vrij weinig talent en expertise.
Dat is geen onzin mede daarom loopt Europa na de Tweede Wereldoorlog ook zo achter om het maar even kort te zeggen.quote:
Zodat de zionisten nog meer land kunnen claimen en Palestijnen uit kunnen moorden? Laat ze lekker opdonderen naar Amerika ofzo, genoeg woestijn land daar.quote:
Joden zijn de enige groep met talent en expertise in Europa?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een flauwekul buiten de Joden om is er in het Westen vrij weinig talent en expertise bovendien wordt een Westerse groep weggejaagd door zeer anti-Westerse groeperingen zo dat is verkeerd.
Een belangrijke en bijzondere groep zijn ze in ieder geval.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Joden zijn de enige groep met talent en expertise in Europa?
Nou, noem eens wat belangrijke Joden dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een belangrijke en bijzondere groep zijn ze in ieder geval.
Van de moslims die we er voor terug krijgen, zal het niet komen...quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Joden zijn de enige groep met talent en expertise in Europa?
Op wie?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is geen onzin daarom loopt Europa na de Tweede Wereldoorlog ook zo achter om het maar even kort te zeggen.
Dat valt allemaal wel mee. Haal hun expertise en talent weg uit Europa en je zult er vrijwel niets van merken op de terreinen die er werkelijk toe doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een belangrijke en bijzondere groep zijn ze in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |