Ja. Dus dat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:02 schreef Matip het volgende:
https://web.whatsapp.com/
kk hendig, alleen geen ondersteuning voor iOS

nee hoor, das gewoon 1 grote nachtmerrie waarin je niet wakker kan worden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je over mij droomt is het altijd genieten bby.

Maar ze is al wakker geworden dus je (on)zin gaat niet op. Carry on..quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
nee hoor, das gewoon 1 grote nachtmerrie waarin je niet wakker kan worden.

maak danquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Nee echt

Ziet er goed uit veerquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja hahahaMaar hij vroeg in DM om recept enz en had toen tegen hem gezegd dat ik nog wel foto zou showen, vandaar
 ga ik def keer maken!!
 ga ik def keer maken!! 

Haha jaloersquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:19 schreef BlauweTijger het volgende:
hahahh ziet er zo goed uit Veer oh wat kan je dat goed ga ik sowieso keer maken schatjuh xD haha #liklikliklik

Dat ja. Niet te zuinigquote:

Oh jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:19 schreef BlauweTijger het volgende:
CHLO GOVEREREIRJR laat die lamp eens zien.
 Wacht, had al foto's gemaakt, even uploaden.
  Wacht, had al foto's gemaakt, even uploaden.

Man man manquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ja echt heel erg man haha ;D

Ik denk dat het je wel degelijk boeit ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
En maar reageren en denken dat het me boeit.

quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik denk dat het je wel degelijk boeit ja.

Doe kalm.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Chlo, ben je vanaf de kanarische eilanden aan het uploaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 haha wat lelijk Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.

huehuehuehuequote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan een PDF'tje niet openen in Word?

Dat kan niet ? :squote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe kalm.mooie lampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 haha wat lelijkReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.

pdfje open ik sws nooit in Word.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]

en lamp.
 en lamp.

Dank je. :$quote:

hahahahahahaehehehehe
 hahahahahahaehehehehe

de tafellopers vind ik dan weer wat minderquote:

Bedankt. Ben er ook blij mee ja.quote:

Dat mag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de tafellopers vind ik dan weer wat minder

Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja niet voor Apple toch?
Inb4 applehahahahahahaehehehehe

Klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja niet voor Apple toch?
Inb4 applehahahahahahaehehehehe

Over dat als je een witte hebt je dan een wijf bent.quote:

kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over dat als je een witte hebt je dan een wijf bent.
Nee, over wa die je op je browser kan gebruiken.
Maar dat is niet nieuw.

Oh dat, en als je thee drinkt ook en een roze polo aan hebt.... onzekere knullen zijn het.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over dat als je een witte hebt je dan een wijf bent.
Nee, over wa die je op je browser kan gebruiken.
Maar dat is niet nieuw.

Dat is wel nieuw?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 dat is wel nieuw..
Nee dat is niet nieuw, want je kon wa al op je ipad gebruiken.

Dat als je op de PC bent je niet persee je mobiel hoeft te pakken om te Whatsappenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
en wat is daar precies het voordeel van?

Dat bepalen we zelf wel jaquote:

zonnetje in huisquote:

Dat je niet per se op een klein schermpje hoeft te turen, maar dat het ook op je computer kan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
en wat is daar precies het voordeel van?

iPhone 6+ past niet in mijn broekzakquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat, en als je thee drinkt ook en een roze polo aan hebt.... onzekere knullen zijn het.
Oh, gebruik WA gewoon via mn iPhone6+

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |