Deest.quote:
Jij date Hosti?quote:
Daar ben ik zaterdag weer waarschijnlijkquote:
Jouw 'technisch gezien niet nudie' blijkbaar ook, ze raken er niet over uitgepraat.quote:
Welke?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ga ik wel met Feer naar een andere tent.
Vuige wespquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er geboren.Eigenlijk heb ik m'n hele leven in dorpjes vlakbij gewoond, dus nog provincialer. Maar ik woon nu in Arnhem.
Je hebt mijn nummerquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]Binnenkort maar weer eens lekker lam zuipen
Neequote:
In een grijs verleden, maar Cali en ik mogen elkaar nog primaquote:
Ik ben geen wesp.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vuige wespIs iig beter dan helemaal verkassen naar de randstad
[..]
Je hebt mijn nummer
Jullie mogen wel mee hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ga ik wel met Feer naar een andere tent.
Guess so...Kun je nagaan hoe dat irl is?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jouw 'technisch gezien niet nudie' blijkbaar ook, ze raken er niet over uitgepraat.
Zeg, niets mis met die wespen hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vuige wespIs iig beter dan helemaal verkassen naar de randstad
[..]
Je hebt mijn nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onbegrijpelijk...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben geen wesp.Ik haat Vitesse nog steeds met al mijn hart.
Mijn hart dat ik achter heb gelaten op de Waalbrug. Of in Kronenburger Park. Of op de Stevenskerk.
Zo goed?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit dusquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In een grijs verleden, maar Cali en ik mogen elkaar nog prima
Ik weet niet waar het gezellig is. Ik ga niet vaak uit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welke jij wil, ik heb niet echt een voorkeur.
quote:
Ik zat er niet heel ver naast.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In een grijs verleden, maar Cali en ik mogen elkaar nog prima
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn hart dat ik achter heb gelaten op de Waalbrug. Of in Kronenburger Park. Of op de Stevenskerk.
Zo goed?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Guess so...Kun je nagaan hoe dat irl is?
[..]
Zeg, niets mis met die wespen hoor
Even de elektrische vliegenmepper pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Onbegrijpelijk...A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo goed?
En ik had nog wel taart voor je bewaartquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Even de elektrische vliegenmepper pakken.
Samsonquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Zolang je maar weet waar je hart ligt
Kom je anders keertje met mij en Cali zuipen bij de samson, gezellig
Zolang je het maar niet over nekken hebtquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Samson![]()
Mag ik meedrinken ondanks dat ik wel een wesp ben?
Ik weet niet of jullie mij wel gezellig vinden. :$ Bovendien: two is company, three is a crowd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Zolang je maar weet waar je hart ligt
Kom je anders keertje met mij en Cali zuipen bij de samson, gezellig
Ik las dan roy en yats ook al mee gingenquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie mij wel gezellig vinden. :$ Bovendien: two is company, three is a crowd.
Ik zal hem wel laten voelen waar z'n nek zit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet over nekken hebt
Dit is nou een situatie waar je iets met een 'd' moet spellen Yatsquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
En ik had nog wel taart voor je bewaart
Ze proberen trio te regelenquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie mij wel gezellig vinden. :$ Bovendien: two is company, three is a crowd.
Er zijn vast meer Fok!ers die wel in Nimma willen drinken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment waarop je nageniet van je toiletbezoek en je je ineens een kilo lichter voelt, heerlijk.
I'm out.quote:
Je nodigde jezelf al uit las ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn vast meer Fok!ers die wel in Nimma willen drinken.
Yats en Royco willen ook mee, leuk johquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig weer overleefdquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment waarop je nageniet van je toiletbezoek en je je ineens een kilo lichter voelt, heerlijk.
Dat heb ik nooit...ik vind ze niet interessant genoeg daarvoor, sorryquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet over nekken hebt
He fuck...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is nou een situatie waar je iets met een 'd' moet spellen Yats
Natuurlijk! Samsonquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yats en Royco willen ook mee, leuk johGewoon doen alsof het leuk is, komt t vanzelf goed
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
Je wilt foto's van poep?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Gelukkig weer overleefd![]()
Als ik ze krijg zijn het me eerste nudies over fok, of ik ben al vergeten.
Dit las ik ookquote:
Ik heb fok.rar ook niet. Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:15 schreef pluff het volgende:
[..]
nee, dat gerucht van fok.rar. Het was toch met nudes?
Ik heb ze niet hoor.
Ook niets met poep te maken ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb fok.rar ook niet. Ik zou het niet weten.
Nudes en andere rariteiten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb fok.rar ook niet. Ik zou het niet weten.
Newbquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Gelukkig weer overleefd![]()
Als ik ze krijg zijn het me eerste nudies over fok, of ik ben al vergeten.
Nee, die gast is serieus bizarroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |