Zo zouden juist meer mensen naar muziek moeten luisteren… Wie weet verdwijnt dit soort meuk dan voor eens en voor altijdquote:
Ah ik vroeg me al af waar die WW op sloeg; ik dacht dat-ie uitkering wilde gaan vangen!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, artiesten die het nodig vinden om hun eigen naam te roepen in hun nummers
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo zouden juist meer mensen naar muziek moeten luisteren… Wie weet verdwijnt dit soort meuk dan voor eens en voor altijd
Na dit nummer zou dat niet meer dan terecht zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ik vroeg me al af waar die WW op sloeg; ik dacht dat-ie uitkering wilde gaan vangen!
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ik vroeg me al af waar die WW op sloeg; ik dacht dat-ie uitkering wilde gaan vangen!
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
James Bay - Hold Back the River
ToT, Broertje en Knokkels zagen wel hitpotentie, en ze hadden gelijk het nummer staat nu op de 28e plaats in de Top40. Alle drie één punt voor het correct voorspellen.
Meh, ik sta nog niet eens in de top 10!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef DieselTank het volgende:
[..]Je bent echt teveel met fok bezig
In de ONZ top 100 van 2014 toch welquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik sta nog niet eens in de top 10!
Ja jaquote:
Dat zal best wel ja!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de ONZ top 100 van 2014 toch wel
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
Ongerelateerd; * Spezza19 heeft sinds vandaag een papiershredder….
Het was bedoeld voor echt privacy papieren te vernietigen… maar het geeft toch wel een enorm voldaan gevoel om dingen die ik normaal in de normale papierbak zou gooien er ook doorheen te halen
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
Het was bedoeld voor echt privacy papieren te vernietigen… maar het geeft toch wel een enorm voldaan gevoel om dingen die ik normaal in de normale papierbak zou gooien er ook doorheen te halen
ik wist niet eens dat die bestondquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de ONZ top 100 van 2014 toch wel
Ik dacht dat ie zou gaan floppenquote:
Mja maar ken je ook hedendaagse nummers waarbij dat niet het geval is?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
Minpunt van dit nummer: overgeproduceerd… en dan bedoel ik; mastering weer tot de max waardoor alles "vlak" is….
Zonde…
dat gebeurt veel tegenwoordigquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
Minpunt van dit nummer: overgeproduceerd… en dan bedoel ik; mastering weer tot de max waardoor alles "vlak" is….
Zonde…
Spam van <vul in>quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |