Ze heeft al gezegd lipinjecties te gebruiken, dus niks is het sowieso niet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:21 schreef mirannie het volgende:
Als je alleen naar de onderste 3 kijkt denk ik dat ze wat afgevallen is en verder make-up vermoed ik.
Ander ras ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 07:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan kan je zien dat makeup echt een ander mens van je maakt.
Als je het er met kilo's tegelijk opsmeert wel jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 07:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan kan je zien dat makeup echt een ander mens van je maakt.
Idd. Ik snap ook niet dat die meiden op een gegeven moment niet onder de puisten zitten met al dat geplamuur.quote:Op dinsdag 22 september 2015 07:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je het er met kilo's tegelijk opsmeert wel ja
Wat zit er op haar lipquote:Op dinsdag 22 september 2015 06:50 schreef JaneDoe het volgende:
hier is beter te zien dat t reuze meevalt met de ingrepen
maar wat een plakaat moet zij dagelijks op haar gezicht smeren
[ afbeelding ]
Knaufquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat zit er op haar lip*rechterfoto*
quote:
4 dagen verschil?quote:Op dinsdag 22 september 2015 06:50 schreef JaneDoe het volgende:
hier is beter te zien dat t reuze meevalt met de ingrepen
maar wat een plakaat moet zij dagelijks op haar gezicht smeren
[ afbeelding ]
erger dan dit?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie Patty Brard bij Filémon. Die lijkt helmaal niet meer op zichzelf!
Zonde, was altijd zo'n leuke vrouw.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:48 schreef Burdie het volgende:
Op een foto lastig te zien, maar ik zag net op TLC iemand waarvan ik dacht: "Hee dat lijkt op een mislukte versie van die vrouw uit Kings of Queens". Maar dat was ze dus zelf. Haar hele bovenlip is lam, echt heel raar als ze dan praat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |