Het gaat om haar bovenlip, vergelijk het met deze:quote:Op zondag 15 november 2015 02:25 schreef FANN het volgende:
In elk geval niet verspookt, of ik moet scheel zijn
Ik vind het wel verspookt, want het ziet er eerder uit alsof ze een allergische reactie heeft gehad dan dat ze er mooier op geworden is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Dat wel, maar wel een stuk minder vol
[ afbeelding ]
ja, ze had al een béétje zo'n mondje, trekt wel weer bijquote:Op zondag 15 november 2015 03:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het gaat om haar bovenlip, vergelijk het met deze:
[..]
Ik vind het wel verspookt, want het ziet er eerder uit alsof ze een allergische reactie heeft gehad dan dat ze er mooier op geworden is.
Ik dacht even dat het Olcay Gulsen was!quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Victoria Koblenko
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkende haar eerst niet.
Victoria en zij hebben dezelfde leeftijd (34-35), maar zien er door die opgespoten lippen juist uit alsof ze al 45 zijn en jonger proberen te lijken, enorm zonde.quote:Op zondag 15 november 2015 17:23 schreef MariMiep het volgende:
Ik dacht even dat het Olcay Gulsen was!
Zij is echt niet dom.quote:Op maandag 16 november 2015 00:11 schreef Deckard het volgende:
Het is in ieder geval gelukt dat ze er nog dommer uit ziet dan ze al was.
Dat!quote:Op maandag 16 november 2015 09:49 schreef Deckard het volgende:
Heb anders nog nooit iets zinnigs uit haar mond horen komen
Dan doet ze wel heel erg haar best om dom over te komen.quote:
Krijgen we dit geneuzel weer.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:21 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
Tussen aanhalingstekens ja?
Griepje denk ik...quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Is deze al eens geplaatst?
What happened with Victoria![]()
![]()
Ze ziet er wel heel eng uit hier..
Dacht eerst dat het een slechte lookalike was, maar bij nadere bestudering stel ik vast dat de lippen wel normaal zijn gebleven, alleen is bij de ogen en wenkbrauwen is iets heel erg raars gebeurd. Mislukte voorhoofd-/wenkbrauw-/ooglift?quote:
quote:
Nquote:
Gwen, wat doe je.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zag Gwen Stefani laatst ergens, echt geen porum en doodzonde. Ze had zo mooi oud kunnen worden. Foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lippen sowieso, maar er klopt meer niet aan haar gezicht. Alsof ze van boven helemaal gelift is.
Je moet voor de grap haar begintijd no doubt foto's er eens naast leggenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zag Gwen Stefani laatst ergens, echt geen porum en doodzonde. Ze had zo mooi oud kunnen worden. Foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lippen sowieso, maar er klopt meer niet aan haar gezicht. Alsof ze van boven helemaal gelift is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |